Adatvezérelt nap 2020
2020. január 28-án az adatvédelem nemzetközi napja alkalmából a DIMSZ megrendezi az Adatvezérelt nap című szakmai rendezvényt, ahol a piac elismert szakértői mutatják be az elérhető, illetve a piacon már bizonyított marketing megoldásokat, külön szekcióban tárgyalva a területhez kapcsolódó adatvédelmi szabályozás aktualitásait.
Az első nemzetközi adatvédelmi világnapot 2007 január 28-án tartották, az Európa Tanács adatvédelmi konvenciója elfogadásának 25. évfordulója alkalmából. Ez a dedikált nap felhívja az emberek figyelmét az adatvédelem kiemelt szerepére. A fogyasztói adattudatosság és a felelős szolgáltatói magatartás egyre fontosabb szerepet tölt be a gyorsan fejlődő adatvezérelt világban. A nap folyamán az előadók több ágazatból érkezve mutatják be tapasztalataikat adatanalitika, BI, marketing automatizáció, hűség- és kedvezményprogramok, adatvezérelt tartalommarketing, contact center megoldások témájában, illetve a jogi aktualitásokat vizsgálva:
- ízelítőt adnak az innovatív adatvezérelt technológiai megoldásokból.
- Bemutatják a már bizonyított adatvezérelt megoldásokat működés közben.
- Ismertetik az adatvezérelt megoldások jogi szabályozásával (GDPR, ePrivacy, Adtech) kapcsolatos tapasztalatokat és várakozásokat.
Előadók: Huszics György (DIMSZ | Crane), Csanak Gabriella – (Microsoft), dr. Kiss Ernő (NAIH), Török Szabolcs (Magyar Posta), Dászkál János (OTP), Herdics Ákos (Crane), Mondovics Péter (Mastercard), Bozzay Bertalan (NKM+), Brenkus Krisztián (Auchan), dr. Domokos Márton (CMS), dr. Halász Bálint (Bird & Bird), Sipos Zoltán (Kreatív Kontroll), Buru Ferenc (Wavemaker), Kovácsházy Dénes (Multicom), Villányi Dániel (Café Communications), Krizsó Gergely (Magyar Posta BI).
Kapcsolódó cikkek
- Biztonsági trendek az ESET-től
- Mi fel vagyunk készülve a GDPR-ra – avagy a tévedések vígjátéka
- Új vezető a Baker McKenzie adatvédelmi jogi csapatának élén
- Mit tanuljunk mások hibáiból – avagy a GDPR büntetés tanulságai
- A GDPR nem gyerekjáték: egyre fontosabb a sandboxing technológia
- Öt általános hiba, melyet mindannyian elkövetünk a közösségi média használatakor
- Az alvállalkozó megfelelése, avagy a megrendelő ellenőrzi információbiztonsági szintjét!
- Bemutatkozott a DIMSZ Keresőmarketing tagozata
- Új elnökségi tagokat választott a DIMSZ
- Nincs több türelem GDPR ügyekben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.