Márciusban debütál az év összipari konferenciája, a TECHference 2020
Az idén három éves NEW technology magazin 2020. március 11-12. között rendezi meg az év összipari konferenciáját, a TECHference 2020-at Siófokon, a Hotel Azúrban. A kétnapos esemény célja a különböző iparágak szinergiájának elősegítése. Többek között szó lesz a jövő energiaforrásairól, innovatív logisztikai megoldásokról, az autóipar és a robotika jövőjéről, valamint arról is, hogy hogyan alkalmazkodik az ipar az új generációs munkaerő elvárásaihoz. Az előadásokon túl a látogatóknak lehetősége nyílik megismerkedni a kiállítók technológiai újdonságaival is. Emellett gálavacsora és szórakoztató programok színesítik az eseményt.
A NEW technology magazin felismerte az igényt egy iparágakon átnyúló rendezvényre, így álmodta meg a TECHference 2020-at, amely alkalmat teremt az ipari és technológiai szereplők egymásra találásához.
„Minden iparág folyamatos innováció alatt áll, az előadások során pedig arra koncentrálunk, hogy minél több szegmens fejlődését bemutassuk. Előadóinkat az adott iparág neves képviselői közül választottuk ki. Ezenkívül a cégeknek lehetősége nyílt pályázatot benyújtani saját innovációs prezentáció bemutatására. A szakmai zsűri által kiválasztott anyagok nagyon izgalmasnak ígérkeznek” – mondta Czakó Miklós, a NEW technology magazin főszerkesztője, az esemény főszervezője.
A szakértői előadásokon és kerekasztal-beszélgetéseken túl az üzletkötésre és a networkingre is nagy hangsúly helyeződik. A kiállítás révén a látogatók lehetőséget kapnak arra, hogy valódi partnerségeket alakítsanak ki más iparágak szereplőivel. Mindemellett nagyszabású gálavacsora és szórakoztató programok segítik a kapcsolatépítést a kis és nagy cégek képviselői számára egyaránt.
„Gyakorta érkeztek olyan gondolatok, miszerint a rendezvényen túl sok témát kívánunk megszólaltatni, azonban a „rendszer” működőképes, hiszen aki ismeri a NEW technology magazint, tudja mire számítson a TECHference-en” – zárta gondolatait Czakó Miklós.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresebb üzlet – mesterséges intelligenciával
- Konferencia a digitális edukációról a Da Vinci TV-vel
- Újra fesztiváloznak a marketingesek
- Túllépnének a pedagógusok az iskolai kereteken a műszaki pályaorientációban
- Országos Gazdaságinformatikai Konferencia 2019
- A magyar robotkatica is részt vett a World Robot Olympiadon
- Hogyan vásárolunk 10 év múlva?
- Budapestre jöttek a világ vezető techcégei
- A Samsung partnereivel és szoftverfejlesztőkkel közösen hozza el a jövő technológiáit
- Időben döntsünk és rendezzük el, ki örökölje a céget!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.