Új audiovizuális megoldásokkal jelentkezik az Epson
Az Epson az ISE nemzetközi audiovizuális szakkiállításon, Amszterdamban mutatja be új, 30 000 lumenes lézerprojektorát (az EB-L30000U-t) az 1. teremben, a H90-es standon. A rendezvényen két ilyen csúcskategóriás, telepített lézerkivetítővel demonstrálják, hogyan lehet költséghatékony módon lenyűgöző 60 000 lumenes, 4K képet megjeleníteni.
Idén az ISE-n az Epson az új üzleti, oktatási és szórakoztató audiovizuális megoldások széles körét mutatja be, mint pl.:
- Egy új, szuperközeli optikát (ELPLX03) a 30k és 25k lumen fényerejű lézerprojektorokhoz. Az Epson az egyetlen olyan projektorgyártó, amely nulla eltolású (zero offset) UST megoldást kínál minden cserélhető optikás modelljéhez az 5500 és 30 000 lumen közötti tartományban;
- Egy új, szuperközeli (UST) lézer-projektort üzleti találkozókhoz (EB1485Fi), amely edge blending funkciót is kínál;
- Két új projektort (EB-W70 és EB-805F) digital signage célokra, előbbit üzlethelyiségekbe, utóbbit vállalati felhasználásra;
- Egy új, intuitív, könnyen használható ProAV MAC-alapú szoftvert.
Kiemelkedően látványosnak ígérkezik az #EpsonUnboxed mapping show: nyolc különálló, állandó mozgásban, forgásban lévő, bonyolult grafikákat és effektusokat tartalmazó jelenet végül egy Forma 1-es versenyautóvá áll össze a nézők szeme előtt.
Neil Colquhoun, az Epson Europe B.V. CISMEA régióért (Független Államok Közössége, Közel-Kelet és Afrika) és Professional Displays üzletágért felelős alelnöke elmondta: „Ez az eddigi legátfogóbb AV kínálatunk, amely bemutatja az Epson teljes 4k kompatibilis lézerprojektor kínálatát és a kapcsolódó optikákat- a csúcsminőségű, 30 000 lumenes EB-L30000U-tól kezdve a belépő szintű ProAV lézervetítőkig. Sikeresen bővítettük a kereskedelem és vendéglátás számára fejlesztett reklám-célú megoldásaink körét, valamint egyedülálló UST kivetítőket alkottunk az oktatás és a vállalati piac számára. Az év későbbi szakaszában további termékbejelentéseink várhatóak.”
Az Epson-stand kiemelt eseményei között szerepel a Moverio intelligens szemüveg bemutatása, a felhasználói élményt az Emozionella és a Toledo Train Vision fokozza. A standra látogatók egy virtuális vonaton utazva - a Moverio intelligens szemüveget viselve - felfedezhetik Toledo gyönyörű városát, amelyet a kiterjesztett valóság applikáció és az Epson nagy fényerejű kivetítői keltenek életre.
„A kiterjesztett valóság gyorsan fejlődik, a koncepciótól mára sok alkalmazás eljutott a mainstream megvalósításig. Nagyszerű példa a Toledo Train Visionnel közös munkánk, ami megmutatja, hogy az intelligens szemüveget hogyan használhatja az idegenforgalmi szektor a látogatói élmény fokozása érdekében. Ez a példa a kiterjesztett valóság gyakorlati alkalmazásának egyike, emellett különféle ágazatokban, a kiskereskedelemtől az egészségügyön, az oktatáson át a távoli segítségnyújtásig, a szórakoztatásig, a múzeumokig és a látogatói látványosságokig rengeteg területen alkalmazható” - mondta Valerie Riffaud Cangelosi, az Epson EMEA új piacokért felelős fejlesztési igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Ultrarövid vetítési távolságú lézerprojektorok és sokoldalú házi-mozi projektorok
- Projektor lézer fényforrással és modern, stílusos megjelenéssel
- Autista gyermekek fejlesztését támogatta az Epson karácsonykor
- Minden, ami egy jó meccshez elengedhetetlen
- Az Epson átfogó új termékvonalat mutat be az ISE 2018 rendezvényen
- Új lézeres házi vetítőt mutatott be az Epson
- Fedezze fel a nagyképernyős élményt megfizethető áron
- Elismerést kapott az Epson EB-L25000U magas fényerejű 3LCD lézer projektora
- Irodai és útközben is használható prezentációs projektorok az Epsontól
- Új, univerzális tárgyalótermi projektorok az Epsontól
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.