F1-es csapattal írt alá támogatói szerződést a Casio
A Casio bejelentette, hogy két évvel meghosszabbította hivatalos támogatói szerződését a Forma 1-ben szereplő Scuderia Alpha Tauri csapattal, korábbi nevén a Scudeira Toro Rosso-val. A japán óragyártó és a versenycsapat közötti együttműködésnek köszönhetően tovább folytatódhat a Casio Edifice órák nemzetközi ismertségének növelése. A szponzori támogatás a „Sebesség és intelligencia” koncepció keretében valósul meg.
Az észak-olaszországi Faenza városában főhadiszállással rendelkező Scuderia Alpha Tauri csapat teljesen újraszervezett alapokon vág neki a március 15-én, Ausztráliában kezdődő szezonnak. Az istálló színeiben idén a francia Pierre Gasly, valamint az orosz Danyil Kyjat fog versenyezni. A csapat első konstrukcióját, az AlphaTauri AT01 névre keresztelt, sötétkék-fehérre festett versenyautót 2020. február 14-én mutatták be hivatalosan. A formula1.com internetes oldal által rendezett szavazás szerint a versenyautó kedvező fogadtatásra talált a rajongók körében, ugyanis a közel 6000 válaszadó 72%-a válaszolta azt, hogy eddig az új Scuderia Alpha Tauri versenyautó tekinthető a legszebbnek a 2020-as szezonban.
A csapatot 2016 óta szponzorálja a tokiói központú Casio. Az együttműködés megújításának keretében a Casio Edifice logók a versenyzők ruházatán, valamint a Scuderia Alpha Tauri versenyautók orrészén fognak feltűnni a 2020-as, valamint a 2021-es szezonban. A fémből készült Casio Edifice analóg karórák dinamikus dizájnja, valamint a fejlett elektronikus technológián alapuló funkciói a motorsportokra jellemző száguldás élményét testesítik meg.
A modellcsalád zászlóshajója, az EQB-1000 tavaly mutatkozott be. Az okostelefonhoz is csatlakoztatható karóra extra vékony, mindössze 8,9 milliméteres tokot kapott, amely ezáltal kényelmesebb viseletet biztosít. A fényenergiával működő, zafír kristályüveges időmérő egyre népszerűbb a Forma 1-es rajongók és pilóták körében, egyedi tulajdonsága, hogy nemcsak a köridők mérésére alkalmas, hanem akár az előző köridőhöz történő eltérést is képes megmutatni a versenyzőnek.
Kapcsolódó cikkek
- Karácsonyi ajándékötletek a Casio-tól
- 75 éves kollekció előtt tiszteleg a Mido
- A Casio limitált szériás kollekcióval tiszteleg a Gorillaz rajongói előtt
- Az Everlast bokszmúltja előtt tiszteleg a legújabb G-Shock
- A Casio népszerű modellje ezentúl karbon tokkal is elérhető lesz
- A G-SHOCK Carbon kedvünkre alakítható a cserélhető szíjakkal
- Sokan keresik a drágább outdoor karórákat
- Egy stílusos karóra mindig ideális karácsonyi ajándék lehet
- 35 éves jubileumát ünnepli a G-Shock óra
- A Sony a következő fő termékeit mutatta be az idei évben
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.