A Telekom segíti ügyfeleit a koronavírus miatt kialakult helyzetben
A Telekom digitális szolgáltatásaival tevőlegesen is hozzájárul a kapcsolattartás megkönnyítéséhez, ügyfeleit a koronavírus miatt kialakult helyzetben extra adatmennyiséggel segíti. Hétfőtől minden mobil ügyfele számára külön díjazás nélkül 10 GB extra adatmennyiséget biztosít, valamint a lakossági és kisvállalati ügyfelek a Telekom alkalmazásban még további 5 GB adatot pótlólag aktiválhatnak.
A koronavírus miatt kialakult helyzetben a digitális szolgáltatások a mindennapi munkavégzés, vagy éppen az életminőség, a családi kapcsolattartás meghatározó elemeivé váltak. Ezért a Telekom a saját eszközeivel is hozzá kíván járulni ahhoz, hogy ügyfelei a lehető legkönnyebben igazodhassanak a megváltozott körülményekhez. Lakossági és üzleti mobil ügyfeleinek díjmentes extra adatot biztosít a munkához, tájékozódáshoz és a családi kapcsolattartáshoz, együttműködéshez arra az esetre, ha a koronavírus miatt valaki egy ideig nem megy, vagy nem mehet közösségbe, otthonról dolgozik, vagy akadályozottá válik a családjával való személyes kapcsolattartásban.
A vállalat minden mobil ügyfelének, beleértve a lakossági előfizetőket és a feltöltőkártyás ügyfeleket, valamint a Magyar Telekom és a T-Systems Magyarország üzleti és kormányzati ügyfeleit, továbbá a Mol mobil és Blue mobil ügyfelek számára is 10 GB-os mobil adatforgalmi egyenleget biztosít díjmentesen. Az ügyfeleknek nincs külön teendője, az extra adategyenleget március 16. 0:00 óráig aktiválja a Telekom mindenkinél. Az egyszeri extra 10 GB-os egyenleg belföldön és az EU-n belül használható fel április 30-ig. Ha ez az adatmennyiség is kevésnek bizonyulna, abban az esetben a lakossági és kisvállalati ügyfelek a Telekom alkalmazásban további 5 GB plusz adatmennyiséget tudnak aktiválni, 30 napon belüli felhasználásra (ennek lejárta után újra aktiválható, április 30. előtt). Az extra adatmennyiséget a belföldön korlátlan adatforgalmú díjcsomagokkal rendelkező ügyfelek is tudják roaming helyzetben az EU-n belül hasznosítani.
Az otthon tartózkodás idejének tartalmas eltöltéséhez több mint 200 filmet/epizódot kínál a Telekom Videotéka díjmentesen, valamint kéthetente megújuló kínálattal féláras akció formájában is igyekszik kedveskedni ügyfeleinek (utóbbiak március 13-án 20 órától elérhetők).
Az ingyenesen elérhető filmek között minden generáció talál kedvére valót: köztük van az On the Spot: Esther, a törzs lánya, a Mindentudás egyeteme (8 évad), az Emlékszel, Sopronban?, a Budapest Underground, illetve gyermekek számára ajánlják a 21 epizódból álló, hangoskönyv formátumú Az erdei házikó című gyermekmesét.
A Telekom számára kiemelten fontos ügyfelei és munkatársai egészségének védelme, ezért a vállalat arra kéri ügyfeleit is, hogy amennyiben megoldható, az online ügyintézést válasszák, illetve üzleteit csak egészségesen keressék fel a maguk és környezetük egészségének megóvása érdekében. A letölthető Telekom mobilalkalmazásban és a honlapon kényelmesen és gyorsan van lehetőség digitális ügyintézésre.
Kapcsolódó cikkek
- Távmunka és kríziskommunikációs innováció
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Akciós tankolás okostelefon-használóknak
- Koronavírus – az e-aláírás is segítheti a vállalatokat a felkészülésben
- Veszélybe kerülhetnek személyes adataink a koronavírus miatt?
- A hazai vállalatok működését is fenyegeti a koronavírus
- Íme 4 tipp, hogy hogyan keress pénzt vásárlásaiddal
- Növénynevelés mobilalkalmazással
- A Telekom új székházában avatták újra Puskás Tivadar szobrát
- Pillantás a mágikus dobozra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.