A Rakuten Viber megkétszerezte a csoportos hívásokban résztvevők számát
A Rakuten Viber megkétszerezte a csoportos hívások szolgáltatásaiban részvevők számát, így egyszerre akár 10 ember is bekapcsolódhat a beszélgetésbe. A vállalat a koronavírus körülményeire való tekintettel növelte fejlesztési forrásait, hogy a családok, munkatársak és iskolák egyre növekvő kapcsolattartási igényeinek megfeleljen.
„Elkötelezettek vagyunk, hogy több módot találjunk arra, hogy az emberek ebben a kihívásokkal teli időszakban csoportokhoz csatlakozzanak anélkül, hogy fizikailag azonos helyen legyenek. A koronavírus elterjedésének következtében egyre több ember dolgozik távolról, mi pedig szeretnénk biztosítani számukra a biztonságos és védett környezetet, ahol kapcsolatban maradhatnak szeretteikkel és zavartalanul folytathatják munkájukat a világ bármely pontjáról” - mondta Ofir Eyal, a Rakuten Viber üzemeltetési igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
- Ingyenes tartalmakkal segíti a diákokat és a tanárokat a Vodafone
- Ingyenes céginformációs hozzáférés a járvány idejére
- Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól
- Lakossági tájékoztató kampányt indított a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- A Telekom segíti ügyfeleit a koronavírus miatt kialakult helyzetben
- Távmunka és kríziskommunikációs innováció
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Koronavírus – az e-aláírás is segítheti a vállalatokat a felkészülésben
- Veszélybe kerülhetnek személyes adataink a koronavírus miatt?