Arcpajzsokkal védi az egészségügyi dolgozókat a reklámügynökség
A koronavírus-járvány idején a Foto Reklámügynökség is szeretne hozzájárulni ahhoz, hogy a frontvonalban helytálló hazai egészségügyi dolgozók a lehető legnagyobb biztonságban legyenek, ezért a cég arcpajzsok gyártásába kezdett. A védőfelszerelések ára éppen annyi, amivel meg tudják tartani a munkaerőjüket, de így is jóval a nemzetközi konkurencia alatt vannak. Első körben 12 ezer arcpajzsot készítenek, de ha a kereslet megkívánja, növelni fogják a darabszámot.
Az új kínai koronavírus alapjaiban változtatja meg az életünket az elkövetkező hetekre, hónapokra, a fertőzés visszaszorításáért az egyének szintjén kell cselekednünk. A szakértők mindenkitől azt kérik, aki teheti, maradjon otthon ezekben a nehéz időkben, de vannak, akik ezt nem tehetik meg. Ilyenek többek között a saját egészségüket sem féltő orvosok, nővérek, kórházi dolgozók.
A Foto Reklámügynökség lehetőségeihez mérten rajtuk szeretne segíteni a járvány idején, ezért arcpajzsok gyártásába kezdtek. Tankó Balázs, a cég marketingigazgatója arról beszélt, a védőfelszereléseket lézervágó géppel vágják ki, majd kézileg szerelik készre azokat.
„Mivel jelenleg Magyarországon hiány van az alapanyagból, kezdésnek 12 ezer arcpajzsot fogunk legyártani. A munkatársaink váltott műszakban dolgoznak a nap 24 órájában. Így számításaink szerint naponta ezer darab pajzsot tudunk elkészíteni és az egészségügyi dolgozóknak átadni” – magyarázta.
Mint fogalmazott, a cég így nemcsak az orvosok, nővérek egészségének megőrzéséhez járul hozzá, de munkát is tud adni az alkalmazottjainak, így nem kényszerülnek elbocsátásokra.
„Úgy alakítottuk ki a védőpajzsok árát, hogy azzal tudjuk finanszírozni a saját munkaerőnket, de még így is a nemzetközi konkurencia ára alatt vagyunk megközelítőleg 50 százalékkal. Megkerestünk több szakmai és egészségügyi dolgozókat tömörítő szervezetet, és szerencsére már most hatalmas az érdeklődés a termék iránt. A háziorvosok tömegesen rendelik, és amennyiben a 12 ezer pajzs nem lesz elég, úgy próbáljuk majd az alapanyagot külföldről pótolni” – tette hozzá a Foto Reklámügynökség marketingigazgatója.
A vállalat több olyan megoldáson is dolgozik emellett, amivel ki tudják szolgálni a járvány idején a hazai cégeket. Ilyen a gyógyszertárakba és a pénztárakhoz felszerelhető plexilap, a figyelmeztető és „sorban álló” padlómatricák, a megállítótáblák, de elkezdtek egy speciális műanyag ajtónyitót is gyártani, aminek használatával egyáltalán nem kell érintkezni a kilinccsel.
A Foto Reklámügynökség termékeiből bárki szabadon vásárolhat, további információk a cég honlapján érhetőek el.
Kapcsolódó cikkek
- A HP 3D nyomtatással küzd a koronavírus ellen
- Több ezer processzor és több terabájt memória a járvány elleni küzdelemre
- A koronavírus miatt bajba került a vállalkozásod? Ingyenes webinarral segítenek!
- Az áramszünettel járó munkái többségét elhalasztja az E.ON
- Rászoruló szerzőknek és előadóművészeknek segít az EJI és az Artisjus
- Múzeumok online jelenléte vészhelyzetben
- Koronavírus: Hogyan dolgozzunk az irodától távol?
- Elindult az Ötpróbával otthon kampány
- Kriptopénz jár az otthon maradásért
- Iskoláknak kínál ingyenes segítséget a távoktatáshoz egy szerver hoszting cég
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.