A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleket
A Vodafone Magyarország a koronavírus miatt kialakult helyzetben igyekszik olyan szolgáltatásokat és digitális megoldásokat nyújtani, amelyek segítik a lakosságot, a vállalkozásokat és a hatóságot ebben a nehéz időszakban.
A kormány által bevezetett kijárási korlátozás kapcsán a Vodafone Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy ha tehetik, maradjanak otthon, ügyintézésre pedig használják a telefonos vagy online felületeket. Az általános ügyintézésre továbbra is a My Vodafone applikációt javasolja a szolgáltató a hatékonysági és biztonsági szempontokat szem előtt tartva.
Ugyanakkor a kormányzat döntésének megfelelően a Vodafone üzletek korlátozott nyitva tartással továbbra is üzemelnek arra az esetre, ha valaki nem tudná megoldani a telefonos vagy online ügyintézést. Az üzletekben a vállalat meghatározott egy szigorú protokollt az ott dolgozó kollégák és betérő ügyfelek egészsége és biztonsága érdekében. Ennek egyik eleme, hogy műanyag elválasztó falakat állítanak fel üzletekben, melyek védelmet biztosítanak a kollegák és ügyfelek számára.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone további frekvenciasávokat szerzett az 5G hálózat fejlesztéséhez
- Több ezer processzor és több terabájt memória a járvány elleni küzdelemre
- Vodafone: technológiánkkal továbbra is Magyarország szolgálatában
- Vállalkozásokat segítő kedvezmények a Vodafone-tól
- Ingyenes tartalmakkal segíti a diákokat és a tanárokat a Vodafone
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Életet menthet az ÉletMentő applikáció
- Több ezer ember életét tette könnyebbé négy Főállású Angyal
- Harminc napig tartó Black Friday akciót hirdet a Vodafone
- Elindult az 5G-szolgáltatás a fővárosban