Viszonteladói Apple-partner programot indít az Apcom
Apple termékek értékesítését támogató partnerprogramot indít az Apcom. Az Apple támogatásával a hivatalos magyarországi forgalmazó által indított Distribution Partner Program (DPP) keretében a csatlakozó magyarországi, IT és telekommunikációs szektorban érdekelt viszonteladók kedvező feltételekkel szerezhetnek be Apple termékeket a disztribútortól. Emellett a program nélkül eddig számukra nem elérhető, a márka értékesítését segítő marketing és training forrásanyagokhoz is hozzáférést kaphatnak.
A kis-, közép- és nagyvállalatok számára is egyaránt előnyös program 2020. március 30-tól elérhető, a regisztráció időszaktól függetlenül bármikor elindítható, és szerződéskötés után a csatlakozott viszonteladók azonnal élvezhetik a partnerprogram kínálta előnyöket.
„A jelen ingatag gazdasági helyzet minden vállalatot megvisel. Új partnerprogramunk segítségével többek között az is a célunk, hogy minél több IT és telekommunikációs szektorban működő vállalat részesülhessen a rendszer kedvezőbb viszonteladói feltételeiben, ami segítségükre lehet e kiszámíthatatlan időszakban is” – mondta el Szeidl Tibor, az Apcom Hungary Kft. ügyvezetője. „A DPP már jelenlegi és a jövőben csatlakozó partnere számára előnyöket kínál, kedvezményes termékelérést, adminisztrációs és értékesítési támogatást, mindezt a teljes Apple portfólióra” – összegezte a program előnyeit az Apcom ügyvezetője.
Az Apcom új Distribution Partner Programja (DPP) számos kedvezménnyel és csatolt szolgáltatással támogatja a bekapcsolódó kereskedőket. A program egyik legnagyobb előnye, hogy a viszonteladók számára az Apcom kedvezőbb feltételeket biztosít Apple termékek beszerzésére a programban résztvevőknek, szemben a programra nem leszerződött partnereikkel.
A DPP célja, hogy az Apcom meglévő partnerei mellett mind több magyarországi viszonteladó számára elérhetővé tegye a kedvező feltételeket, bővüljön a viszonteladók köre az országban, és azok a cégek, amelyek eddig nem hivatalos forrásból vagy disztribútortól szereztek be, szintén be tudjanak lépni az értékesítési körbe. Az Apcom olyan, az IT és telekommunikációs szegmensben tevékenykedő, magyarországi székhelyű viszonteladó cégek jelentkezését várja, akik vagy már értékesítenek Apple termékeket és kedvezőbb feltételeket keresnek hozzá, vagy szeretnék elérhetővé tenni kínálatukban a márkát is. A program a teljes Apple portfóliót átfogja, ám a csatlakozó cégektől nem feltétlenül elvárás, hogy a komplett Apple termékcsaládot beemeljék kínálatukba. A DPP-n belül jelenleg két kategóriában (DPP Partner Level I és Level II) csatlakozhatnak az érdeklődő új partnerek a tervezett negyedéves Apple beszerzésükre, valamint a portfólió lefedettségére vonatkozó vállalásuk alapján. Azon, a programhoz csatlakozott cégek számára, melyek hosszútávon megfelelnek az adott elvárásoknak, nyitva áll a lehetőség az Apple minősített partnerré váláshoz, ami újabb kedvezményeket és további támogatást jelent.
A DPP nyújtotta vásárlási kedvezmények mellett a partnerprogram hozzáférést biztosít az Apple marketing, termékbemutató és training forrásanyagaihoz is, amelyek a csatlakozó viszonteladók számára az eladásösztönzésben jelentenek segítséget.
A programhoz csatlakozók az Apcom partnereiként egyúttal a cég által forgalmazott széles, világmárkákból álló portfóliójának minden termékére kedvező viszonteladói feltételeket kaphatnak. A portfólióban többek között olyan márkák fogyasztói elektronikai cikkei és kiegészítői szerepelnek, mint a Bang & Olufsen, a Withings vagy épp a Fitbit.
Kapcsolódó cikkek
- Jön az iPhone 11 és 11 Pro
- Ma mutatta be az Apple az új iPhone-okat, op.-rendszereket és az Apple Warch 4-et
- Magyar startuppal reklámozza az új IPAD Prot az Apple
- Az Apple Watch Series 5 eSIM 4G április 9-től online megvásárolható a Telekomnál
- Bemutatkozott az LG új UltraFine 5K monitora Apple termékekhez
- A Novathon konferenciára jön az Apple társalapítója
- Hétportos elosztó Apple eszközökhöz a Kingstontól
- Az Apple után a Microsofttal is együtt dolgozik a magyar startup
- Az Apple ellopta a CES marketingjét
- Közel hatszázezer lesz a csúcs iPhone ára
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.