Ingyenes YouTube Premium szolgáltatás Samsung készülékekhez

forrás: Prím Online, 2020. május 1. 17:40

A Samsung legújabb mobileszközeivel  élmény a zenehallgatás, az akár 4 vagy 2 hónapos ingyenes YouTube Premium szolgáltatással pedig korlátok nélkül élvezhetők a legnagyobb videómegosztó tartalmai.

A Samsung és a YouTube együttműködése elhozza a korlátlan zenehallgatás élményét a felhasználók számára. A 2020. február 14-én, vagy később vásárolt csúcskészülékekhez 4 hónap, míg bizonyos Samsung okoseszközökhöz 2 hónap ingyenes YouTube Premium szolgáltatás jár, ha a felhasználók 2021. március 5-ig aktiválják az ajánlatot*. 

 

A YouTube Premium szolgáltatással reklámok és megszakítás nélkül élvezhetők a legújabb YouTube tartalmak. A szórakoztatás akkor is biztosított, ha nem áll rendelkezésre megfelelő adatkapcsolat, mert a videók letölthetők az eszközre. A YouTube Premiummal más alkalmazások is használhatóak zenehallgatás közben, így párhuzamos munkavégzés közben is folytatódnak a legjobb zenék, amelyek mostantól a szolgáltatáshoz járó YouTube Music alkalmazáson keresztül is elérhetőek. 

 

A Samsung és a YouTube szorosan együttműködik, hogy felhasználóik teljes mértékben kihasználhassák a készülékeikben rejlő szórakoztatási lehetőségeket. Ennek keretében a YouTube alkalmazás a hajlítható Galaxy Fold és Galaxy Z Flip készülékek esetében automatikusan alkalmazkodik a képernyőbeállításhoz és kihasználja az innovatív kijelző előnyeit. 

 

Az egyes Samsung telefonokhoz* járó 4 vagy 2 hónapos YouTube Premium előfizetésről további információ a https://www.samsung.com/hu/youtube-premium/ oldalon érhető el.

 

________________
* A promócióban résztvevő készülékekről további információ érhető el a https://www.samsung.com/hu/youtube-premium/ oldalon. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A HONOR bemutatta új, ikonikus megjelenésű HONOR 50 termékcsaládját

A Honor globális technológiai márka bejelentette legújabb HONOR 50 okostelefon termékcsaládját Kínában. A HONOR 50 széria stílusos megjelenésével és figyelemre méltó kamera képességeivel napjaink fiataljainak igényeire szabva készült. Felismerve a mindennapi, útközbeni tartalomkészítés és megosztás trendjét, a HONOR 50 család egy még több a videókészítés során hasznos fejlesztéssel hozza el az egy eszközre optimalizált vlogging élményt.

2021. június 17. 19:51

Megérkezett az új Motorola Defy

A Motorola bejelentette a Motorola Defy-t, a gyártó új, masszív kialakítású okostelefonját. A készülék a Motorola és a Bullitt Group együttműködésében készült. A Motorola Defy kompromisszumokat nélkülöző, erőteljes okostelefon, hosszú üzemidővel, így a szabadtéri kalandok során éppúgy megállja a helyét, mint mindennapos használat közben.

2021. június 17. 18:14

Elkészült az első hazai podcast médiakutatás

Az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató cég elkészítette az első magyarországi podcast médiakutatást, amelyből pontosan kiderül mennyien, kik, miért és hogyan hallgatnak podcasteket.  

2021. június 17. 16:37

Világelső innovációs platformmal köt stratégiai szövetséget a Lead Ventures

A világ legnagyobb vállalati innovációs és akcelerátor platformját megteremtő, amerikai központú Plug and Play-jel lép együttműködésre a Lead Ventures. A scaleupokra szakosodott alapkezelő új stratégiai partneréhez olyan portfóliócégek tartoznak, mint a Paypal, a Dropbox vagy az N26. A kooperációból a Lead Ventures befektetési portfóliójába tartozó vállalkozások is rendkívül sokat profitálhatnak.

2021. június 17. 14:58

Az EdisonKids és a Samsung közös kihívásán a jövőformáló kezdeményezéseké volt a főszerep

A hazánkban idén első alkalommal megrendezett Megoldások a holnapért kihívás négy hónapos projektidőszaka után a Balassi Bálint Nyolcévfolyamos Gimnázium tanulói vihették haza a fődíjat. A program az ország leginnovatívabb iskoláit, tanárait, illetve a 12 és 18 év közötti diákjait kereste, végül a Trois cent Soixante Croissants csapat megoldása bizonyult a legjobbnak. A Samsung és az EdisonKids szakértői az elmúlt hónapokban a diákokkal közösen fejlesztették a projekteket, amelyek sokfélesége remekül megmutatta, milyen széleskörű a fiatalok érdeklődése és milyen kreatívan gondolkoznak a technológiai fejlődésről, a tudatosságról vagy a közösségi életről. 

2021. június 17. 13:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40