Készpénzmentes fizetés az online pénztárgépeknél
Alig két hét telt el a kormány készpénzgyilkos bejelentése óta, mely szerint az online pénztárgépet használó kereskedők 2021. januárjától kötelesek mindenhol biztosítani az elektronikus fizetés lehetőségét - legyen az bankkártyás fizetés, azonnali átutalásra épülő fizetés, vagy akár érintésmentes, mobiltelefonnal történő fizetés -, már meg is született a megoldás: az Organic Soft fizetési terminál rendszerét építi be pénztárgépeibe a Szintézis Informatika.
“Tisztelt vásárlóink, megnyitjuk a kettes kasszát! Kérjük termékeiket helyezzék a szalagra.” A gyors és fennakadásmentes fizetés minden kereskedő, minden bolt és egyben minden vásárló álma. A folyamatból a vásárló csak annyit lát, hogy leolvasásra kerülnek az általa vásárolt termékek és neki ki kell fizetnie a végösszeget, de eközben a háttérben összetett informatikai rendszerek egymáshoz kapcsolódására van szükség az adatbevitelhez, feldolgozáshoz és készletkezeléshez, valamint a fizetéshez.
Hazánk egyik legmeghatározóbb pénztárgépeket és kasszarendszereket fejlesztő cége, a Szintézis Informatikai Zrt. a feltörekvő fintech startup Organic Soft-tal együttműködve máris teljes mértékben hazai megoldást nyújt ügyfelei számára a jövő évtől kötelezően bevezetésre kerülő elektronikus fizetésre: a Szintézis pénztárgépei egy szoftverfrissítéssel és az Organic által kifejlesztett fizetési terminálra történő regisztrációval képessé válnak elektronikus fizetés fogadására.
A megoldás rendkívül egyszerű és a vásárlók részéről csak egyetlen erőfeszítést igényel: az Organic ingyenesen használható elektronikus pénztárcáját telefonjukra telepítve tudnak az alkalmazáshoz hozzárendelt bankszámláról fizetni, készpénz használata nélkül, érintésmentesen. A fejlesztők ígérete szerint az Organic elektronikus pénztárca képes lesz akár több bankszámla, bankkártya vagy akár SZÉP kártyák kezelésére is, így a felhasználó a fizetés előtt szabadon választhatja ki, hogy mivel szeretne fizetni. A kereskedő a pénztárgépbe integrált Organic Terminál segítségével kapcsolódik össze a vásárló mobiljával, majd a pénztárgépbe bevitt adatok alapján kezdeményezi a fizetést a vásárlónál, aki egy egyszerű jóváhagyással már ki is fizetheti a termékeket vagy az igénybe vett szolgáltatást. És mindehhez nincs szükség sem készpénzre, sem apróra visszajárónak - az egész folyamat a Giro Zrt. azonnali átutalási rendszerén 5 másodperc alatt lezajlik.
A forradalmi megoldást a Szintézis Informatika elsőként építi be az általa forgalmazott pénztárgépekbe, ezzel is kihangsúlyozva az általa fejlesztett rendszer naprakészségét és teljes körű jogszabályi megfelelését.
A Szintézis Informatika a magyar üzleti IT piac egyik legmeghatározóbb szereplője. Az 1987-ben alapított cég mára cégcsoporttá fejlődött és 4 országban, Magyarországon, Romániában, Szlovákiában és Szerbiában képviselteti magát. A Szintézis komplett retail megoldásokat szállít saját fejlesztésű szoftveres háttérrel és a leginnovatívabb hardveres eszközökkel.
Az Organic Soft Kft. egy magyar fejlesztőkből és szakmai befektetőkből álló fintech startup. Az általuk fejlesztett Organic Platform az azonnali fizetési rendszerben rejlő összes lehetőség kiaknázására, az elektronikus fizetés egyszerűsítésére és modernizálására biztosít teljes körű megoldást a lakossági elektronikus pénztárcával és a kereskedőknek kialakított fizetési terminállal.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar tudást az agrotechnikába
- Itt a teljes körű magyar megoldás az azonnali fizetésre
- Az ABB globális technológiai partnerként csatlakozott a Sauber Engineeringhez
- Az ABB és a Covariant MI-vel támogatott robotikai megoldásokat fejleszt
- A Fujitsu a Microsofttal közösen ösztönzi a helyben telepített infrastruktúra modernizálását
- Az LG a Microsofttal közösen fejleszti üzleti megoldásait
- Megállapodott a UPC Direct és az RTL Magyarország
- Cél a káros digitális tartalmak csökkentése
- Az egyik legnagyobb ománi cégcsoporttal kötött együttműködési megállapodást a magyar QUADRON Kibervédelmi Kft.
- AI-megoldásokon alapuló dróntechnológiát fejleszt az OTT-ONE
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.