A Fujitsu a COVID-19 világjárvány alatt kiemelten támogatja SELECT partnereit
A Fujitsu bemutatta a SELECT viszonteladó partnereknek a COVID-19 világjárvány idején kínált célzott ösztönzőket és továbbfejlesztett támogatási konstrukciókat. Az intézkedések között a viszonteladóktól vásárló végfelhasználó ügyfeleknek nyújtott cashflow-megoldások és a SELECT partnerek számára elérhető vonzó kedvezmények szerepelnek.
Az új Fujitsu uSCALE kezdeményezés azoknak a végfelhasználó ügyfeleknek kínál segítséget, akiknek sürgősen szerverre és tárolómegoldásra van szükségük. A vállalat most használatalapú fizetéssel, nagy induló beruházás nélkül teszi számukra elérhetővé termékeit. Emellett presales támogatását is megerősítette, és a virtuális lehetőségek körét kibővítve új eszközöket, igény szerinti ingyenes oktatásokat és kiterjedt webtalk programot kínál.
A Fujitsu finanszírozási megoldásokkal segíti viszonteladói cashflow-gazdálkodását
A Fujitsu Financial Services több pénzügyi konstrukciót is kidolgozott a végfelhasználó ügyfelek számára, hogy ezzel is hozzásegítse SELECT viszonteladó partnereit a jobb cashflow-gazdálkodáshoz:
- Akár 12 hónappal halasztott fizetés (vásárlás most, fizetés később)
- Megfizethető, fokozatosan növekvő havi vagy negyedéves törlesztőrészletek – kis összegről indul, és a vásárló likviditási pozíciójának javulásával emelkedik
- Eladási és visszabérlési programok a végfelhasználók cashflow-támogatásához – továbblépés a tőkeberuházástól a bérlet és a használatalapú fizetés felé
- Használatalapú díjszámítás
- Készpénz-optimalizálás eladási és visszabérlési konstrukciókon keresztül
„A Fujitsu nagyon jól tudja, milyen kivételes nyomás nehezedik a viszonteladó partnerekre a COVID-19 világjárvány miatt. Erre reagálva ösztönzőcsomagokkal támogatja a SELECT viszonteladókat és ügyfeleiket a nehéz időkben” – nyilatkozta Fernanda Catarino, a Fujitsu viszonteladókért felelős európai vezetője.
A Fujitsu uSCALE testre szabott használatalapú modellel biztosít rugalmas hozzáférést az IT-eszközökhöz
A Fujitsu uSCALE konstrukciójával a szolgáltatók a kockázatok és a költségek közötti egyensúlyt fenntartva, olyan felhőalapú beszerzési modellt vezethetnek be, amely többféle kockázati profilhoz is képes igazodni. A Fujitsu uSCALE segítségével a SELECT partnerek olyan ügyleteket kínálhatnak ügyfeleiknek, amelyek:
- megteremtik a cash flow és az induló tőkeberuházás optimális egyensúlyát
- mindkét irányban a használathoz igazodva, rugalmasan kezelik a költségeket
- kulcsrakész pufferkészletekkel segítenek reagálni a fogyasztás hirtelen megugrására
Hosszabb határidők az értékesítési célszámok eléréséhez, a kedvezmények elvesztése nélkül
A Fujitsu kiszámítható és rugalmas kedvezménykonstrukciót kínál a SELECT partnerprogram tagjai számára. Az ingyenes kezdeményezés azonnali előnyöket kínál a Fujitsuval együttműködő viszonteladói ökoszisztéma tajgainak. A kedvezmények között átalánydíjas ösztönzőprogram és kevésbé szigorú kompenzációs modellek szerepelnek, például visszatérítési jogosultság az első, euróban megszerzett árbevétel után. A példa nélküli járványhelyzetben a Fujitsu meghosszabbítja az értékesítési célszámokról szóló megállapodások teljesítésének határidejét anélkül, hogy ez a kedvezmények elvesztésével járnak a partnerek számára.
A SELECT partnerek népszerű Perks&More ösztönző programjában rövid kampányok indulnak a partnerek által az eladott hardverek után gyűjtött pontok számának növelésére.
A Fujitsu erősíti a partnereknek nyújtott online műszaki és értékesítési támogatást
A termékek online konfigurálását gyorsítja és egyszerűsíti a Fujitsu új webalapú WebArchitect eszköze, amellyel a Fujitsu teljes professzionális termékkínálata konfigurálható, a nagy teljesítményű noteszgépektől kezdve egészen a komplex nagyvállalati rendszerekig. A WebArchitect végigkalauzolja a partnereket a nagyvállalati ügyfelek rendelési folyamatán, varázslóprogramokkal gondoskodik róla, hogy egyetlen fontos komponens se maradjon ki, és automatikus kompatiblitásellenőrzést is végez.
A partnerek agilitásának és információelérésének javítása érdekében a Fujitsu Európa-szerte felgyorsította egyszeres bejelentkezést támogató, modern digitális eszközei bevezetését. A PartnerAppon keresztül a partnerek mobiltelefonjukról érhetik el a következő információkat: disztribútori készletadatok, árak, promóciók, viszonteladói hírek és közelgő webcastok. Egyes partnerek marketingfejlesztési támogatást (MDF) is gyorsan és professzionálisan kérhetnek az MDF-eszközök segítségével, regisztrálhatják ügyleteiket, és kedvezményes árakat vehetnek igénybe a SELECT Connect Platformon keresztül. A partnereknek tanácsos a Channel Partner portálon ellenőrizniük, mely eszközök elérhetők az országukban.
Virtuális oktatás és aktivitási platformok a Fujitsu SELECT partnereinek
A Fujitsu hetente új tartalmakkal frissíti a SELECT partnerek technikai közösségét kiszolgáló Fujitsu TechCommunity platformot. Ilyenek például a „myFujitsu TechHour” webes háttérbeszélgetések, a különféle témákban kínált igény szerinti oktatások – a Fujitsu SELECT Akadémián elérhető termékoktatások, értékesítési készségfejlesztő kurzusok és műszaki tanfolyamok. A Fujitsu viszonteladói portálján elérhető ütemezett webtalk-sorozat adattranszformációra specializálódott, stabil szakmai közösséghez kínál hozzáférést az értékesítői közösség tagjai számára.
Kapcsolódó cikkek
- A digitális oktatásban segít az Ericsson új programja
- A német kormány pénzügyi támogatást nyújt a magyar hallgatók számára
- A Fujitsu frissíti notesz- és táblagépeit
- Saját készítésű maszkokról játékosan és tudományosan
- 4 tipp a jobb védekezéshez, ami nem gátolja a hatékony (táv)munkát
- A COVID-19 vírus hatása a digitalizációra
- A Fujitsu új modulja segít a digitális átalakulásban
- Önjáró robot segíti a koronavírus elleni védekezést a Semmelweis Egyetemen
- Hogyan hat a COVID-19 az online szerencsejáték iparra?
- Nagy teljesítményű online eszközt vezetett be a Fujitsu
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.