A Fujitsu a COVID-19 világjárvány alatt kiemelten támogatja SELECT partnereit

forrás: Prím Online, 2020. június 1. 10:16

A Fujitsu bemutatta a SELECT viszonteladó partnereknek a COVID-19 világjárvány idején kínált célzott ösztönzőket és továbbfejlesztett támogatási konstrukciókat. Az intézkedések között a viszonteladóktól vásárló végfelhasználó ügyfeleknek nyújtott cashflow-megoldások és a SELECT partnerek számára elérhető vonzó kedvezmények szerepelnek.

Az új Fujitsu uSCALE kezdeményezés azoknak a végfelhasználó ügyfeleknek kínál segítséget, akiknek sürgősen szerverre és tárolómegoldásra van szükségük. A vállalat most használatalapú fizetéssel, nagy induló beruházás nélkül teszi számukra elérhetővé termékeit. Emellett presales támogatását is megerősítette, és a virtuális lehetőségek körét kibővítve új eszközöket, igény szerinti ingyenes oktatásokat és kiterjedt webtalk programot kínál. 

 

A Fujitsu finanszírozási megoldásokkal segíti viszonteladói cashflow-gazdálkodását 

A Fujitsu Financial Services több pénzügyi konstrukciót is kidolgozott a végfelhasználó ügyfelek számára, hogy ezzel is hozzásegítse SELECT viszonteladó partnereit a jobb cashflow-gazdálkodáshoz:

  • Akár 12 hónappal halasztott fizetés (vásárlás most, fizetés később) 
  • Megfizethető, fokozatosan növekvő havi vagy negyedéves törlesztőrészletek – kis összegről indul, és a vásárló likviditási pozíciójának javulásával emelkedik 
  • Eladási és visszabérlési programok a végfelhasználók cashflow-támogatásához – továbblépés a tőkeberuházástól a bérlet és a használatalapú fizetés felé 
  • Használatalapú díjszámítás 
  • Készpénz-optimalizálás eladási és visszabérlési konstrukciókon keresztül 

 

„A Fujitsu nagyon jól tudja, milyen kivételes nyomás nehezedik a viszonteladó partnerekre a COVID-19 világjárvány miatt. Erre reagálva ösztönzőcsomagokkal támogatja a SELECT viszonteladókat és ügyfeleiket a nehéz időkben” – nyilatkozta Fernanda Catarino, a Fujitsu viszonteladókért felelős európai vezetője. 

 

A Fujitsu uSCALE testre szabott használatalapú modellel biztosít rugalmas hozzáférést az IT-eszközökhöz 

A Fujitsu uSCALE konstrukciójával a szolgáltatók a kockázatok és a költségek közötti egyensúlyt fenntartva, olyan felhőalapú beszerzési modellt vezethetnek be, amely többféle kockázati profilhoz is képes igazodni. A Fujitsu uSCALE segítségével a SELECT partnerek olyan ügyleteket kínálhatnak ügyfeleiknek, amelyek: 

  • megteremtik a cash flow és az induló tőkeberuházás optimális egyensúlyát 
  • mindkét irányban a használathoz igazodva, rugalmasan kezelik a költségeket
  • kulcsrakész pufferkészletekkel segítenek reagálni a fogyasztás hirtelen megugrására

 

 

Hosszabb határidők az értékesítési célszámok eléréséhez, a kedvezmények elvesztése nélkül 

A Fujitsu kiszámítható és rugalmas kedvezménykonstrukciót kínál a SELECT partnerprogram tagjai számára. Az ingyenes kezdeményezés azonnali előnyöket kínál a Fujitsuval együttműködő viszonteladói ökoszisztéma tajgainak. A kedvezmények között átalánydíjas ösztönzőprogram és kevésbé szigorú kompenzációs modellek szerepelnek, például visszatérítési jogosultság az első, euróban megszerzett árbevétel után. A példa nélküli járványhelyzetben a Fujitsu meghosszabbítja az értékesítési célszámokról szóló megállapodások teljesítésének határidejét anélkül, hogy ez a kedvezmények elvesztésével járnak a partnerek számára. 

 

A SELECT partnerek népszerű Perks&More ösztönző programjában rövid kampányok indulnak a partnerek által az eladott hardverek után gyűjtött pontok számának növelésére. 

 

A Fujitsu erősíti a partnereknek nyújtott online műszaki és értékesítési támogatást 

A termékek online konfigurálását gyorsítja és egyszerűsíti a Fujitsu új webalapú WebArchitect eszköze, amellyel a Fujitsu teljes professzionális termékkínálata konfigurálható, a nagy teljesítményű noteszgépektől kezdve egészen a komplex nagyvállalati rendszerekig. A WebArchitect végigkalauzolja a partnereket a nagyvállalati ügyfelek rendelési folyamatán, varázslóprogramokkal gondoskodik róla, hogy egyetlen fontos komponens se maradjon ki, és automatikus kompatiblitásellenőrzést is végez. 

 

A partnerek agilitásának és információelérésének javítása érdekében a Fujitsu Európa-szerte felgyorsította egyszeres bejelentkezést támogató, modern digitális eszközei bevezetését. A PartnerAppon keresztül a partnerek mobiltelefonjukról érhetik el a következő információkat: disztribútori készletadatok, árak, promóciók, viszonteladói hírek és közelgő webcastok. Egyes partnerek marketingfejlesztési támogatást (MDF) is gyorsan és professzionálisan kérhetnek az MDF-eszközök segítségével, regisztrálhatják ügyleteiket, és kedvezményes árakat vehetnek igénybe a SELECT Connect Platformon keresztül. A partnereknek tanácsos a Channel Partner portálon ellenőrizniük, mely eszközök elérhetők az országukban.

 

Virtuális oktatás és aktivitási platformok a Fujitsu SELECT partnereinek 

A Fujitsu hetente új tartalmakkal frissíti a SELECT partnerek technikai közösségét kiszolgáló Fujitsu TechCommunity platformot. Ilyenek például a „myFujitsu TechHour” webes háttérbeszélgetések, a különféle témákban kínált igény szerinti oktatások – a Fujitsu SELECT Akadémián elérhető termékoktatások, értékesítési készségfejlesztő kurzusok és műszaki tanfolyamok. A Fujitsu viszonteladói portálján elérhető ütemezett webtalk-sorozat adattranszformációra specializálódott, stabil szakmai közösséghez kínál hozzáférést az értékesítői közösség tagjai számára.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01