Marketing a koronán innen, a koronán túl

forrás: Prím Online, 2020. június 25. 09:43

Idén is lesz Marketing Summit Hungary, amelyet szeptember 17-én, csütörtökön rendez a Magyar Marketing Szövetség. Ezúttal a koronavírus hatásai és az újrakezdés kihívásai kerülnek terítékre. Négy programalkotó eseményen, nyolc különböző iparág közel 40 marketing és kommunikációs szakembere segítségével gyűltek össze az aktuális marketingkihívások, amelyekre adott válaszok segítik a szakembereket, hogy felkészülhessenek a következő időszak szakmai és üzleti feladataira. Ismét társeseménnyel együtt jelentkezik a Summit: 2020-ban ez a Brain Bar jövőfesztivál lesz.

A Marketing Summit hagyományosan az ősz legnagyobb szakmai nyitórendezvénye. Olyan marketing és üzleti csúcstalálkozó ez, amely támogatja a szakembereket, hogy felkészülhessenek a következő időszak kihívásaira, bármelyik iparágból is érkezzenek. Ezúttal különkiadással – úgynevezett Special Edition-nel - érkezik a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által 30 éve folyamatosan szervezett tradicionális esemény – mondja Hinora Ferenc, a Szövetség elnöke. Az idei Summit alkalmával a koronavírus hatásait és az újrakezdés kihívásait helyezzük fókuszba; továbbá hisszük, hogy ezekben az időkben  a marketing és kommunikációs szakembereknek, ahogyan az üzleti döntéshozóknak is, az emberiség jövőjét, környezetét érintő legfontosabb kérdésekben egyaránt tájékozottnak kell lenniük - ezért idei társrendezvényünk a Brain Bar jövőfesztivál lesz, amelyet a Summit-ot követő napokon, szeptember 18-án és 19-én szerveznek – emeli ki az MMSZ vezetője. A Brain Bar számára kiemelten fontos, hogy korszerű tudást hozzon Magyarországra – mondja Molnár Kristóf, a Brain Bar ügyvezetője. Ahogyan az MMSZ is, mi is arra törekszünk, hogy a hazai szakembereket inspiráljuk, ezzel segítve munkájukat. Úgy véljük, 2020-ban, a járvány után a kreativitás és a lehetőségek feltérképezése minden eddiginél fontosabb, ezért is örülünk annak, hogy éppen most indíthatjuk útjára ezt a reményeink szerint hosszútávú együttműködést – teszi hozzá a Brain Bar ügyvezetője.


Az első alkalommal személyes jelenléttel, majd később online térben tartott, összesen négy programalkotói eseményen, nyolc különböző iparág (FMCG étel, FMCG ital, FMCG szépségápolás, pénzügyi, közlekedés, távközlés, kereskedelem és gyógyszeripar) közel 40 marketing és kommunikációs szakembere vett részt. (A névsort a közlemény végén olvashatják.) Az idei Marketing Summit 5 témakör mentén közelít a szakma aktuális kihívásaihoz, ezek a következők: Business & Marketing, Brandmanagement & Communication, Future-proof marketing & Agility, Digital Hack – deep dive és idén először külön Sportmarketing Summit-ot is szerveznek a rendezők. Ezen kívül hagyományosan a Summit-on adják át a Marketing&Média szaklap, valamint az MMSZ által közösen gondozott, TOP 50 legsikeresebb marketing és kommunikációs vezetőinek járó elismeréseket is.  Idén is az Erzsébet téri Akvárium Klub ad helyet a Marketing Summit Hungary-nak, akik pedig az otthonuk kényelméből szeretnék követni az esemény motiváló előadásait és a tartalmas szakmai beszélgetéseket, azok jegyükkel szeptember 17-én még az online streaming minden előnyét is élvezhetik.

 


Mi, az MMSZ-nél a koronavírus idején is határozottan abban láttuk szakmánk kiemelt szerepét, hogy a marketing az értékesítés támogatásával motorizálja a magyar gazdaságot – mondja Hinora Ferenc elnök. Most úgy látjuk, hogy még hangsúlyosabb szerep hárul a szakmánkra, hiszen a tudatosan végzett marketing megkerülhetetlen tevékenység ma, a gazdaság újraindításának idején. Az idei Marketing Summit pedig éppen az újraindításhoz, az üzlet dinamizálásához szükséges konkrét ismeretekhez és személyes kapcsolódásokhoz ad támogatást – emeli ki a Magyar Marketing Szövetség elsőszámú vezetője.


Az Marketing Summit Hungary fő szervezője az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing&Média szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.


A Marketing Summit Hungary idei programalkotási eseményein az alábbi szakemberek vettek részt:

  • Bálint Zsófia / Peugeot
  • Balogh Barbara / HEINEKEN
  • Beke Zsuzsa / Richter
  • Bódi Krisztina / Menteshelyek.hu
  • Bognár Tamás / Porsche Hungaria, ŠKODA
  • Budaházy Péter / Hélia-D
  • Falus Viktória / Nestlé
  • Fazekas Bálint / Euronics
  • Fülöp Gábor / Provident
  • Gila Éva / Gyulahús
  • Göncz Gábor / Sanofi
  • Horváth Gergő / Nissan
  • Horváth Magyary Nóra / K&H Bank
  • Juhász Péter Tibor / Vodafone
  • Kadlok Nelli / Rossmann
  • Kanyó Roland / Drogerie-Markt
  • Kelényi Kolos / Szamos Marcipán
  • Kiss Enikő / IKEA
  • Kovács András Péter / Magyar Telekom
  • Kun Melinda / Rauch
  • Mezősi Rita / Vylyan Pincészet
  • Nád-Kántor Marianna / Cofidis Magyarország
  • Ördög Ibolya / Hyundai
  • Rákosi Viktor / Ford
  • Sonkoly Tamás / Unilever
  • Stampel Zsuzsanna / Mall.hu
  • Sümegi Zsuzsanna / Opel
  • Sütő Ágnes / Magyar Bankszövetség
  • Szilva Monika / Nestlé
  • Szimeiszter Sándor / Jysk
  • Szinai Ádám / CIB Bank
  • Tengerdi Laura / Budapest Bank
  • Totth Gedeon, Dr. / BGE
  • Török Szabolcs / Magyar Posta
  • Turgonyi Szabolcs / MKB Bank
  • Van der Wildt Nikolett / Szentkirályi
  • Varga Anita / Rossmann

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19

A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.

2024. november 24. 15:33

HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól

A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.

2024. november 24. 13:58

Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson

A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.

2024. november 24. 12:02

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36