Marketing a koronán innen, a koronán túl
Idén is lesz Marketing Summit Hungary, amelyet szeptember 17-én, csütörtökön rendez a Magyar Marketing Szövetség. Ezúttal a koronavírus hatásai és az újrakezdés kihívásai kerülnek terítékre. Négy programalkotó eseményen, nyolc különböző iparág közel 40 marketing és kommunikációs szakembere segítségével gyűltek össze az aktuális marketingkihívások, amelyekre adott válaszok segítik a szakembereket, hogy felkészülhessenek a következő időszak szakmai és üzleti feladataira. Ismét társeseménnyel együtt jelentkezik a Summit: 2020-ban ez a Brain Bar jövőfesztivál lesz.
A Marketing Summit hagyományosan az ősz legnagyobb szakmai nyitórendezvénye. Olyan marketing és üzleti csúcstalálkozó ez, amely támogatja a szakembereket, hogy felkészülhessenek a következő időszak kihívásaira, bármelyik iparágból is érkezzenek. Ezúttal különkiadással – úgynevezett Special Edition-nel - érkezik a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által 30 éve folyamatosan szervezett tradicionális esemény – mondja Hinora Ferenc, a Szövetség elnöke. Az idei Summit alkalmával a koronavírus hatásait és az újrakezdés kihívásait helyezzük fókuszba; továbbá hisszük, hogy ezekben az időkben a marketing és kommunikációs szakembereknek, ahogyan az üzleti döntéshozóknak is, az emberiség jövőjét, környezetét érintő legfontosabb kérdésekben egyaránt tájékozottnak kell lenniük - ezért idei társrendezvényünk a Brain Bar jövőfesztivál lesz, amelyet a Summit-ot követő napokon, szeptember 18-án és 19-én szerveznek – emeli ki az MMSZ vezetője. A Brain Bar számára kiemelten fontos, hogy korszerű tudást hozzon Magyarországra – mondja Molnár Kristóf, a Brain Bar ügyvezetője. Ahogyan az MMSZ is, mi is arra törekszünk, hogy a hazai szakembereket inspiráljuk, ezzel segítve munkájukat. Úgy véljük, 2020-ban, a járvány után a kreativitás és a lehetőségek feltérképezése minden eddiginél fontosabb, ezért is örülünk annak, hogy éppen most indíthatjuk útjára ezt a reményeink szerint hosszútávú együttműködést – teszi hozzá a Brain Bar ügyvezetője.
Az első alkalommal személyes jelenléttel, majd később online térben tartott, összesen négy programalkotói eseményen, nyolc különböző iparág (FMCG étel, FMCG ital, FMCG szépségápolás, pénzügyi, közlekedés, távközlés, kereskedelem és gyógyszeripar) közel 40 marketing és kommunikációs szakembere vett részt. (A névsort a közlemény végén olvashatják.) Az idei Marketing Summit 5 témakör mentén közelít a szakma aktuális kihívásaihoz, ezek a következők: Business & Marketing, Brandmanagement & Communication, Future-proof marketing & Agility, Digital Hack – deep dive és idén először külön Sportmarketing Summit-ot is szerveznek a rendezők. Ezen kívül hagyományosan a Summit-on adják át a Marketing&Média szaklap, valamint az MMSZ által közösen gondozott, TOP 50 legsikeresebb marketing és kommunikációs vezetőinek járó elismeréseket is. Idén is az Erzsébet téri Akvárium Klub ad helyet a Marketing Summit Hungary-nak, akik pedig az otthonuk kényelméből szeretnék követni az esemény motiváló előadásait és a tartalmas szakmai beszélgetéseket, azok jegyükkel szeptember 17-én még az online streaming minden előnyét is élvezhetik.
Mi, az MMSZ-nél a koronavírus idején is határozottan abban láttuk szakmánk kiemelt szerepét, hogy a marketing az értékesítés támogatásával motorizálja a magyar gazdaságot – mondja Hinora Ferenc elnök. Most úgy látjuk, hogy még hangsúlyosabb szerep hárul a szakmánkra, hiszen a tudatosan végzett marketing megkerülhetetlen tevékenység ma, a gazdaság újraindításának idején. Az idei Marketing Summit pedig éppen az újraindításhoz, az üzlet dinamizálásához szükséges konkrét ismeretekhez és személyes kapcsolódásokhoz ad támogatást – emeli ki a Magyar Marketing Szövetség elsőszámú vezetője.
Az Marketing Summit Hungary fő szervezője az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing&Média szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.
A Marketing Summit Hungary idei programalkotási eseményein az alábbi szakemberek vettek részt:
- Bálint Zsófia / Peugeot
- Balogh Barbara / HEINEKEN
- Beke Zsuzsa / Richter
- Bódi Krisztina / Menteshelyek.hu
- Bognár Tamás / Porsche Hungaria, ŠKODA
- Budaházy Péter / Hélia-D
- Falus Viktória / Nestlé
- Fazekas Bálint / Euronics
- Fülöp Gábor / Provident
- Gila Éva / Gyulahús
- Göncz Gábor / Sanofi
- Horváth Gergő / Nissan
- Horváth Magyary Nóra / K&H Bank
- Juhász Péter Tibor / Vodafone
- Kadlok Nelli / Rossmann
- Kanyó Roland / Drogerie-Markt
- Kelényi Kolos / Szamos Marcipán
- Kiss Enikő / IKEA
- Kovács András Péter / Magyar Telekom
- Kun Melinda / Rauch
- Mezősi Rita / Vylyan Pincészet
- Nád-Kántor Marianna / Cofidis Magyarország
- Ördög Ibolya / Hyundai
- Rákosi Viktor / Ford
- Sonkoly Tamás / Unilever
- Stampel Zsuzsanna / Mall.hu
- Sümegi Zsuzsanna / Opel
- Sütő Ágnes / Magyar Bankszövetség
- Szilva Monika / Nestlé
- Szimeiszter Sándor / Jysk
- Szinai Ádám / CIB Bank
- Tengerdi Laura / Budapest Bank
- Totth Gedeon, Dr. / BGE
- Török Szabolcs / Magyar Posta
- Turgonyi Szabolcs / MKB Bank
- Van der Wildt Nikolett / Szentkirályi
- Varga Anita / Rossmann
Kapcsolódó cikkek
- Új elnökséggel erősíti a szakmai képviseletének erejét a Magyar Marketing Szövetség
- Átfogó digitális képzéseket indít a Magyar Marketing Szövetség
- A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot
- Újra gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"
- Átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérés
- Új operatív igazgató a Magyar Marketing Szövetség élén
- Lehet-e trend a trendnélküliség?
- Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!
- Rekordszámú nevezés a Marketing Diamond Awards-on
- Lezárult Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs pályázata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
Nemzetközi oktatásfejlesztési program indul az ELTE vezetésével
Az ELTE és még négy európai egyetem alkotta konzorcium 250 ezer eurós támogatást kapott az Erasmus+ felsőoktatási együttműködési partnerségek programban megvalósuló, oktatási és módszertani fejlesztéseket célzó, 2026 végéig tartó REDINEST projektre.