A Vodafone is csatlakozott a Global Citizen és az Európai Bizottság globális kezdeményezéséhez
A Global Citizen nevű jótékonysági mozgalom és az Európai Bizottság nagyszabású online koncertet szervez Global Goal: Unite for our Future címmel június 27-én, szombaton, melynek célja a koronavírussal összefüggő gyógyszer- és vakcinakutatások finanszírozása. A kezdeményezéshez olyan vállalatok csatlakozhattak – köztük a Vodafone Csoport –, akik pénzügyi erőforrásaikkal hozzájárulnak a COVID-19 megszüntetéséhez a különböző tesztek, kezelések és oltások fejlesztésének támogatásával. Az esemény célja továbbá, hogy felhívja a figyelmet a diszkrimináció és a társadalmi egyenlőtlenségek felszámolásának fontosságára, mely célnak a Vodafone is elkötelezett támogatója.
A Global Citizen nevű jótékonysági mozgalom és az Európai Bizottság világszintű adományozói konferenciát szervez, melyhez a Vodafone is csatlakozott. A globális kezdeményezés célja – a koronavírus elleni küzdelem jegyében –, hogy pénzt gyűjtsenek olyan diagnosztikai és terápiás eszközök, vírustesztek, gyógyszerek és vakcinák fejlesztésére és gyártására, amelyek segítségével legyőzhető és megállítható a világjárvány. A Global Goal: Unite for our Future elnevezésű koncertet június 27-én, szombaton 15 órától rendezik meg. A koncertet Magyarországon a magyar MTV (Music TV) műsorán követhetik a tévénézők. A közvetítés magyar idő szerint június 28-án, éjfélkor, vasárnapról hétfőre virradóan kezdődik, az ismétlés pedig június 29-én, hétfőn reggel 8 órakor várható a zenecsatornán. Aki pedig élőben szeretné követni a teljes műsort, az megteheti a www.vodafone.com/globalcitizen weboldalon június 27-e délután 3 órától.
A kezdeményezéshez olyan nagyvállalatok csatlakozhattak, akik pénzügyi erőforrásaikkal hozzájárulnak a COVID-19 megszüntetéséhez a különböző tesztek, kezelések és oltások fejlesztésének támogatásával. A Vodafone Csoport április közepén jelentette be, hogy 2 millió eurós alapot hoznak létre a koronavírus elleni harc támogatására, a szombati rendezvényen pedig további kötelezettségvállalásaikat fogják ismertetni a koronavírus elleni küzdelemmel kapcsolatban.
A globális adománygyűjtő koncerthez rengeteg neves művész csatlakozott, így többek között Shakira, a Coldplay, Usher, Jennifer Hudson, Miley Cyrus, Justin Bieber és J Balvin is fel fognak lépni. Rajtuk kívül bekapcsolódik a rendezvénybe egy-egy megszólalás erejéig Chris Rock, Hugh Jackman, Charlize Theron, Forest Whitaker, David Beckham, Salma Hayek, Billy Porter és Diane Kruger is. Az előbbiek mellett tudósok és a világ vezetői fognak megszólalni és ösztönözni a kormányokat, a vállalkozásokat, az alapítványokat és a magánembereket az adakozásra. Az est házigazdája Dwayne Johnson lesz.
A Global Citizen az Egészségügyi Világszervezettel (WHO) együtt április végén már szervezett egy globális online koncertet, amelynek támogatói között szintén ott volt a Vodafone Csoport. A rendezvényen 127,9 millió dollárnyi (41,5 milliárd forint) adományt gyűjtöttek a koronavírus-járvány frontvonalában dolgozó orvosok és ápolók támogatására.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes online kommunikációs tanfolyam indul vállalkozóknak
- Ötösre vizsgázott a Vodafone a tanév végén digitális kompetenciafejlesztésből
- A koronavírus-válság kezelése IT területen
- Ezreknek segített a veszélyhelyzetben a HungaroControl
- Egyes országokban ötszörösére nőtt a kiberbiztonsági támadások száma a járvány alatt
- A Vodafone önkéntesei is segítenek a korlátozások alatt
- Ericsson Mobilitási Jelentés
- Egyre inkább digitálisan intézi közművekkel kapcsolatos ügyeit a lakosság
- A koronavírus átszabta az ételrendelési piacot is
- Az egészségügy új korszaka – globális robbanás a távgyógyításban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
Küzdelem a csalások ellen: ma már nem elég, ha automatikusan ellenőrizzük az összes tranzakciót
A hagyományos tranzakciómonitorozáson túl egyre nagyobb szerepet kap a hatékonyabb, kockázatelemzés a pénzügyi bűncselekmények elleni harcban. Már nem elég automatikusan ellenőrizni a tranzakciókat és kiszűrni a gyanúsakat; szükség van az ügyfél várható és tényleges tevékenységének vizsgálatára, amelyhez a siker érdekében különböző kockázati mutatók kombinációját kell alkalmazni.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.