A Xerox új applikációja támogatja a rugalmas munkahelyi környezet kialakítását
A Xerox bejelentette a Team Availability App elindulását. A gyorsan telepíthető applikáció valós idejű megoldást kínál azon szervezetek számára, amelyeknek lényeges a munkavállalók elérhetőségének és lokációjának pontos nyomon követhetősége. A rugalmas munkakörnyezetben dolgozók menedzselése szempontjából fontos tudni, hogy az alkalmazottak éppen hol dolgoznak, vagy dolgoznak-e egyáltalán.
A szervezetek aktívan támogatják a hibrid (otthoni és irodai) munkavégzést és be is ruháznak az ehhez szükséges technológiai megoldásokba. A Xerox megbízásából nemrégiben készült globális üzleti felmérés szerint a szervezetek 58%-a egy éven belül tervezi megváltoztatni a távoli munkavégzésre vonatkozó irányelvét. A járványügyi helyzet miatt előtérbe került hibrid munkavégzés ugyanakkor felfedte a technológiai hiányosságokat, ami miatt a cégek növelik a beruházásaikat a távoli technológiai, valamint a hibrid munkavégzést segítő erőforrásokba.
„A munkaerő menedzselése a járvány idején olyan egyedi kihívásokkal jár, amelyeket korábban egyetlen szervezet sem tapasztalt” – mondta Joanne Collins Smee, a Xerox ügyvezető alelnöke. „A szervezeteknek tisztában kell lenniük azzal, hogy ki és hol érhető el, hogy így jobb döntéseket hozzanak az erőforrások és a munka elosztásakor. Ez az applikáció pedig valós idejű adatokkal segíti a menedzsereket, akiknek a munkavállalói különböző helyeken találhatóak.”
Más ilyen jellegű menedzsment eszközökkel ellentétben – amelyeket be kell kapcsolni az IT infrastruktúrába és hetekig tart bevezetni – a Team Availability App órákon belül készen áll a használatra. Az alkalmazás testre szabható és adatvédelmi szempontból védett adatokat biztosít az engedélyezett felhasználók számára a stratégiai döntéshozatalhoz. A Xerox az egész vállalaton belül bevezeti az alkalmazást, hogy támogassa a munkahelyre való biztonságos és fokozatos visszatérést. A Xerox ezt az alkalmazást használja dolgozói egészségének napi ellenőrzésére is.
A Xerox Team Availability App egy GDPR-kompatibilis, előfizetéses szolgáltatott szoftver. A csapat elérhetőségét nyomon követő alkalmazás elérhető az App Store-ban és a Google Play Store-ban.
Kapcsolódó cikkek
- Gyorsjelentés az SAP felhőbe költözött gigakonferenciájáról, a SAPPHIRE NOW-ról
- Közösségi funkcióval bővítette e-autós applikációját az E.ON
- Kötelező adatszolgáltatás a magánegészségügyben
- Új funkciókkal és erős társadalmi üzenettel érkezik a LiveRobe 2.0
- Innovációs díjat nyert a helyes kézmosásra tanító VR applikáció
- Nálunk is elérhető a gyerekek számára kifejlesztett pénzmenedzsment app
- Már a TIBCO adatanalitikai megoldásai is elérhetőek a Tech Data-nál
- Telefonunkban tárolhatjuk hiteles koronavírustesztünket egy magyar fejlesztésnek köszönhetően
- A Xerox több fronton is segíti a COVID-19 elleni harcot
- Mobiljegy a Tüke Busz Zrt. járatain