Vodafone: folytatódnak a fejlesztések a következő hónapokban

forrás: Prím Online, 2020. július 1. 14:35

A Vodafone Magyarország és a UPC Magyarország jogi összeolvadása 2020. április 1-jén megtörtént, ezzel a két cég egy jogi entitássá vált. Bár a pozitív változásokat hamarosan már kezdhetik érzékelni az ügyfelek, vannak még további teendők, amíg a UPC korábbi technikai rendszerei teljesen integrálódnak a Vodafone rendszerébe, amiket átmeneti időre részben még a korábbi tulajdonos infrastruktúrája szolgál ki. A Vodafone az integráció felgyorsítása révén a lehető legrövidebb időn belül ki kívánja váltani a jelenlegi működést, és a szolgáltatásokat a lehető leghamarabb a Vodafone saját hálózatára irányítja át.

Április 1-től Magyarországon a Vodafone mint a UPC jogutódja viszi tovább szolgáltatásportfólióját. A beolvadást követően a vezetékes szolgáltatásokat érintő műszaki integrációs folyamat megindult, ennek köszönhetően a felvásárlás előtti időszakhoz képest közel 10 százalékkal sikerült a szolgáltatáskimaradásokat csökkenteni, de az ideális állapotig még van teendő. Részben azonban még mindig a jogelőd társaság korábbi tulajdonosának a vezetékes szolgáltatásait, hálózatát és rendszereit használja a Vodafone Magyarország az ügyfelek kiszolgálása érdekében.

 

A Vodafone Magyarország számára az ügyfelek elégedettsége kiemelten fontos terület, ezért a szolgáltató folyamatosan, minden erejével dolgozik azon, hogy a vezetékes hálózat esetében tapasztalható esetleges problémákat a lehető leghamarabb megszüntesse és a Vodafone-tól a mobil szolgáltatások terén eddig megszokott szolgáltatási színvonalat biztosítsa. Ennek érdekében a vállalat mindent megtesz, hogy a vezetékes hálózatokat megerősítse és a lehető legrövidebb időn belül kiváltsa a jelenlegi működést, a szolgáltatások saját hálózatra történő átterhelésével, illetve hálózati fejlesztéssel.

 

„Az elmúlt két hónapban a koronavírus miatt bevezetett otthonról történő munkavégzés és tanulás idején a hálózatunk folyamatos és eddig nem tapasztalt terhelésnek volt kitéve. Összességében elmondhatjuk, hogy a mobil és vezetékes hálózataink egyaránt kiállták ezt a próbát, hiszen az utóbbi esetében a felvásárlás előtti időszakhoz képest csökkentek a szolgáltatáskimaradások, de az ideális állapotig még sok a teendő Ügyfeleink ebben az időszakban érthető módon érzékenyebben reagáltak a nap közbeni, akár csak néhány percig tartó kimaradásokra, vagy harmadik fél által üzemeltetett applikációkban tapasztalt problémákra, így ügyfélszolgálatunknak is közel 50 százalékos extra terhelést kellett kezelnie. A jelentős nagyságrendű hálózatfejlesztés és a műszaki integrációs folyamat felgyorsítása mellett jelenleg is dolgozunk azon, hogy az ügyfélszolgálat kapacitásait is növelni tudjuk, hogy az ügyfelek a Vodafone-tól megszokott gyorsasággal és hatékonysággal kaphassanak segítséget egy esetleges hálózati kimaradás vagy egyéb probléma idején.”  - mondta Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország igazgatóságának alelnöke.

 

Nem csak a hálózati eszközöket, de a lakosságnál található végberendezéseket – modemek, TV boxok – is cserélni fogja a szolgáltató a következő hónapokban, hogy a lehető legújabb és lehető legnagyobb stabilitást biztosító eszközökkel rendelkezzen minden ügyfél. Ennek folyamatáról a Vodafone Magyarország közvetlen csatornákon tájékoztatja az ügyfeleket és ütemezetten cseréli le az eszközöket országszerte.

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jövőbe mutató megoldások a 10. Smart Factory ConnAction konferencián

Az ipar 4.0 koncepciója több mint egy évtizede tartja izgalomban a termelővállalatokat. Ez idő alatt az ipari termelés digitalizálása és automatizálása, valamint az okos gyártás és az innovatív technológiák használata az egyik legnépszerűbb témává vált, amely még a mindennapi beszélgetésekben is megjelenik. 

2024. május 22. 16:05

Globális jelentőségű mérföldkőhöz ért a mesterséges intelligencia szabályozása

Hosszas jogalkotási folyamat lezárásaként a mai napon az Európa Tanács elfogadta a mesterséges intelligenciáról szóló rendelettervezetet, az EU Hivatalos Lapjában való közzétételtől pedig megkezdődik a visszaszámlálás a rendelet alkalmazásáig. A Deloitte szakértői összegyűjtötték, mit is tartalmaz pontosan a rendelet.

2024. május 22. 13:02

A Conrad és a TraceParts: B2B platform szinergia

Egyszerűsített fejlesztés, tervezés és kivitelezés: A Conrad termékkatalógusa mostantól a TraceParts-on is elérhető, lehetővé téve a CAD-adatok letöltését és a termékek megvásárlását egyetlen egérkattintással.

2024. május 22. 11:36

Fókuszban a világűr: a Széchenyi-egyetemen tartották a távközlési világnap országos konferenciáját

A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei távközlés világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. Az eseményt 15. alkalommal rendezték meg a győri Széchenyi István Egyetemen a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt támogatásával.

2024. május 22. 09:55

Adatvédelem a felhasználók igényeire szabva – így segít a Samsung Knox

Naponta akár több százszor is kezükbe vehetjük mobiltelefonunkat, így az eszközök olyannyira mindennapjaink részévé váltak, hogy még otthonunkat is ritkán hagyjuk el nélkülük. Hozzánk tartoznak, és az olyan robbanásszerű, új technológiák, mint az AI vagy a generatív mesterséges intelligencia rendkívül izgalmas lehetőséget kínálnak a készülékek felhasználására – kiszélesítve a lehetőségek tárházát. 

2024. május 21. 20:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17