4 millió forint díjazás 2 új bajnok és 1 címvédő
Véget ért a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság második szezon akció verseny játékainak küzdelme. A legnépszerűbb csapatalapú taktikai játékokban: Rainbow Six Siegeben: a Salamander, PUBG-ben: KMK csapata, míg CS:GO-ban a Budapest Five lett a K&H MNEB bajnoka.
Bár a sportélet leállt a koronavírus következtében, az e-sportokra és a K&H Nemzeti E-sport Bajnokság lebonyolítására ez nem volt hatással. A tervezett offline döntők a játékosok biztonsága érdekében online zajlanak mindegyik versenyszámban, a bajnokság összdíjazása 15 millió forint.
A K&H MNEB CS:GO döntőjében az alapszakaszt hibátlanul teljesítő Budapest Five (szezon alatt Salamander) és a WilD találkozott, ahol egy Best-of-5 összecsapás keretében dőlt el, hogy ki a második szezon bajnoka. A legjobb magyar CS:GO csapat a címvédésen túl 1,3 millió forintot nyert, ráadásul a Best-of-5 összecsapásban pályát sem vesztettek, a WiLD csupán az első mérkőzésen tudta őket hosszabbításra kényszeríteni. A bajnokság MVP-je az egyik legtehetségesebb hazai játékos, a 18 éves Torzsás “torzsi” Ádám lett.
A K&H MNEB PUBG versenyszámban 12 állomáson keresztül gyűjtötték a pontokat hazánk legjobb PUBG csapatai. Közülük az első 16 került be a nagydöntőbe, akik egy egész napos élő közvetítés keretében küzdöttek meg a több mint 2,7 millió Ft-os összdíjazásért. A legnagyobb esélyesek a KmK, a BP5, az iTHR, a Team Strigula és az OwlNation voltak, a mérkőzések pedig annyira szoros versenyt hoztak, hogy a végső győzelem csak a legutolsó, 10. pályán dőlt el, a KmK javára. A második helyezett a Budapest 5 lett, a dobogó harmadik fokára a Pizza Monkey állhatott fel.
A K&H MNEB R6S versenyszámban az alapszakaszt hibátlanul teljesítő Salamander és az óriási meglepetésre, a címvédő WiLD-ot kiütő Team Plague találkozott, ahol egy Best-of-5 összecsapás keretében dőlt el, hogy ki a második szezon bajnoka. A nemzetközi vizeket is megjárt Salamander toronymagas favoritja volt az összecsapásnak, és elképesztő dominanciával, 3-0-ra nyerték a nagydöntőt, ezzel bezsebelve a győztesnek járó 1,3 millió forintot. Az MVP a Salamander csapatkapitánya és oszlopos tagja, Juhász “DogeFather” Gábor lett.
A K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság záró szakaszában sport játékainak döntői júliusban: HUNESZ FIFA Masters 2020. július 3-4., MNASZ - HUNESZ OAB 2020. július 26.
Kapcsolódó cikkek
- Rekord stream nézőszámmal zárt a SEA Games 2019
- Folyamatosan bővül a hazai e-sport
- A T1 hivatalos kijelzőpartnere lett a Samsung
- A járvány idején az e-sport nyújt lehetőséget a versenyzésre és a szurkolásra
- Gyorsuló pályán az e-sport
- A Razer és az x-kom AGO új korszakot nyit a játékosok edzésében és fejlesztésében
- A Razer és a versenyzők is készen állnak a 2019-es Southeast Asian Games-re
- Karácsonyi ajándék gamereknek
- KPMG: Karácsonyra elérheti a félmilliót a magyar esport rajongók száma
- Szombaton volt a K&H e-kupa FIFA20 verseny
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.