A Magyar Telekom nyerte az Employer Branding Award fődíját
Kategóriák feletti fődíjat és két arany minősítést is kiérdemelt nagyvállalati kategóriában a Magyar Telekom a legerősebb munkáltatói márkák versenyén, az Employer Branding Award-on. A Magyar Public Relations Szövetség által alapított díjjal a hazai piac példamutató munkáltatóinak teljesítményét ismerik el.
Az Employer Branding Award-ot ötödik alkalommal hirdette meg a Magyar Public Relations Szövetség. A díj célja, hogy jutalmazza a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, illetve bemutassa és megismertesse azokat a szakmai közönséggel. A legjobb hazai gyakorlatok elismerése egyben ahhoz is hozzájárul, hogy örömtelibbé, igényesebbé és kiegyensúlyozottabbá váljanak a hazai munkahelyek.
„Hiszünk abban, hogy egy vállalat teljesítőképességét, igazi erejét a munkavállalói adják, éppen ezért kiemelten fontos számunkra, hogy vonzó és hiteles módon igyekezzünk megtartani meglévő szakembereinket és bevonzani új tehetségeket. Jó munkavállalói élmény nélkül nincs ügyfélélmény, ezért folyamatosan figyelünk kollégáink visszajelzéseire és tudatosan építkezünk. Külön öröm számunkra, hogy a belső visszajelzések a kívülről érkező elismerésekkel összhangban megerősítik azt, hogy munkáltatói márkaépítési stratégiánkkal jó úton járunk.” – mondta a díj kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.
A Magyar Telekom díjnyertes, #nemállunkmeg pályázatában a vállalat Employer Branding stratégiájának megújítását és az új koncepció kreatív elemeit foglalta össze. A szakmai zsűri megismerhette a háttérben zajló nemzetközi és hazai projektmunka részleteit, a Telekom székházában forgatott globális image film forgatásának körülményeit, és olyan, a munkáltatói márkaépítés szempontjából stratégiai fontosságú események kulisszái mögé tekinthetett be, mint a SmartFest, a Telekom kollégáknak szóló tudásfesztiválja, a JunctionX, vagy a Telekom Data Academy. A vállalat pályázatával az Employer Branding stratégia kategória arany fokozatát és a Fődíjat is elnyerte.
A szakmai zsűri emellett arany fokozattal ismerte el kampány kategóriában a vállalat „Check In” névre hallgató rendezvényét, melynek apropója a székházba való beköltözés volt. Az eseményen közel 5000 Telekomos kollégát köszöntöttek az új központban, színes programkínálattal.
A Magyar Telekom #nemállokmeg case study filmje:
Kapcsolódó cikkek
- Önkéntes alapon térhetnek vissza a Magyar Telekom munkavállalói az irodába
- Elkészült a Magyar Telekom 2019-es Fenntarthatósági Jelentése
- A Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
- A Magyar Telekom 2020. első negyedéves eredményei
- Döntések a Magyar Telekom közgyűlésének napirendjén szereplő kérdésekben
- Piacvezető a Telekom az online mobiltelefon- és tablet értékesítésben
- Kiemelkedőnek értékelték a Magyar Telekom fenntarthatósági gyakorlatát
- A Magyar Telekom 2019. negyedik negyedéves és egész évre vonatkozó eredményei
- Elálltak a felek a T-Systems tranzakciótól
- Változás a Magyar Telekom felsővezetésében
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat
A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét.