A Schneider Electric is segített a digitális oktatásban
Számítógépekkel támogatott több oktatási intézményt a Schneider Electric a digitális tanításra történő átállás során. A Schneider Electric Alapítvány elindított egy globális programot a pandémia hatásainak enyhítésére: a Tomorrow Rising Fund kezdeményezés keretében több mint 60 országban indultak projektek, amelyek már több mint egymillió ember életét segítették valamilyen módon.
Több magyar oktatási intézménynek is segítséget nyújtott a digitális tanításra történő átálláshoz a Schneider Electric. A vállalat összesen kilenc számítógépet juttatott el a zalaegerszegi Eötvös József Általásnos Iskola, a Hallássérültek Óvodája, Általános Iskolája, Szakiskolája, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézménye és Kollégiuma számára.
A Schneider Electric emellett saját munkatársait is támogatta abban, hogy gyermekeik részt tudjanak venni a digitális oktatásban, a cég 15 számítógépet osztott ki azon munkavállalói számára, akik igényelték ezt.
A Schneider Electric nem csak itthon, de globális szinten is aktív szerepet vállal a Covid19-járvány következményeinek enyhítésében, valamint a gazdaság és a társadalom talpraállásának elősegítésében. Ennek érdekében a Schneider Electric Alapítvány létrehozta a Tomorrow Rising Fund kezdeményezést, ami adománygyűjtéssel, hasznos ismeretek átadásával segíti a leginkább rászorulókat.
A program keretében eddig több mint 60 országban 70-nél is több projekt indult el, amelyek különböző módokon, több mint egymillió ember életét tették jobbá. Az áprilisban rajtolt kezdeményezés a jövőben is folytatódik, és főként az oktatásra, képzési programokra helyezik majd a hangsúlyt.
A Tomorrow Rising Fund keretében a Schneider Electric munkatársai – köztük a magyarországi kollégák is - „digitális önkéntesként” segítik azokat a kezdeményezéseket, amelyek célja, hogy hasznos ismereteket adjanak át a gyerekeknek, illetve a fiatal felnőtteknek, illetve ez utóbbi csoportot minél tovább bent tartsák a digitális oktatásban.
Kapcsolódó cikkek
- Energiamegtakarítással törhetne Budapest az élre
- Az elitben a Schneider Electric a Gartner rangsorában
- Testre szabott élményekkel és hatékony üzemeltetéssel pöröghetnek fel a szállodák
- 3 hetet nyert a Föld - augusztus 22-én lesz a Túlfogyasztás Világnapja
- A digitális oktatásban segít az Ericsson új programja
- Lezárult a HiperSuli tananyag-fejlesztő pályázat első szakasza!
- Okos megoldásokkal javíthatnak helyzetükön az irodaüzemeltetők
- 228 új tabletet ad a Pöttyös Túró Rudi gyártója iskolásoknak
- Megoldotta a digitális képzést az E.ON a gyakorlati oktatásban is
- A digitális oktatással kapcsolatos első tapasztalatok
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.