Xbox Game Pass Ultimate a Samsung legújabb készülékein

forrás: Prím Online, 2020. október 19. 13:47

A Samsung legújabb csúcskészülékeit és a MOGA kontrollert megvásárlók 3 hónapig ingyenesen játszhatnak a Xbox kínálatában elérhető több mint 100 játékkal. A szolgáltatás a résztvevő eszközökre letöltött Members alkalmazásban aktiválható, a Game Pass Ultimate-en keresztül pedig felhő alapú játék és különleges kedvezmények is elérhetők. 

A Samsung és a Microsoft a mobil gaming új korszakát hozza el az Xbox Game Pass Ultimate és az Xcloud felhőalapú megoldás segítségével. Azok a felhasználók, akik 2020. augusztus 5. és 2021. január 29. között vásárolnak Samsung Galaxy S20, S20+, S20 Ultra, S20 FE, illetve Galaxy Note20 vagy Note20 Ultra okostelefont, kihajtható Galaxy Z Flip vagy Z Fold2 eszközt vagy Tab S7, illetve Tab S7+ tabletet, és mellé MOGA kontrollert, 3 hónapos ingyenes hozzáférést igényelhetnek az Xbox Game Pass Ultimate szolgáltatáshoz*. 

 

 

Az Xbox Game Pass Ultimate előfizetés a konzolos és PC-s játékok legjavát kínálja a felhasználóknak, több mint 100 egyedi címmel. Az előfizetők az Xbox Live Gold segítségével online játszhatnak a barátaikkal és kizárólag a számukra elérhető tartalmakhoz és kedvezményekhez férhetnek hozzá. A felhő alapú Xcloud szolgáltatással a felhasználók bárhol elérhetik a Game Pass játékokat és konzol vagy számítógép nélkül is belemerülhetnek az izgalmakba. 

 

A MOGA XP5-X Plus kontroller, amelyet Samsung okostelefonokhoz terveztek, a kialakítása pedig az eredeti Xbox kontrollerekhez hasonló, teljessé teszi a konzolos játékélményt mobilon is. A vezeték nélküli Bluetooth-kapcsolattal használható játékvezérlő tölthető akkumulátorral és személyre szabható gombkiosztással érkezik, így a legtöbb játékos számára kényelmes megoldást jelent. 

 

Az új mobileszköz és a kontroller megvásárlása után a felhasználók a Samsung Members alkalmazáson belül igényelhetik az ingyenes Game Pass Ultimate hozzáférést, egészen 2021. március 2-ig.

 

_______________

* Az ajánlat kizárólag új Game Pass Ultimate előfizetés esetében érvényes. A promócióban részt vevő készülékek listája: Samsung Galaxy Note20, Note20 5G, Note20 Ultra 5G, Samsung Galaxy S20, S20+, S20+ 5G, S20 Ultra 5G, S20 FE, Samsung Galaxy Z Flip 5G, Z Fold2 5G, Samsung Galaxy Tab S7, S7+. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Repülésbiztonság minden szinten

Egy híján százhúsz éve ünnepeljük május 10-én a madarak és fák napját. A kezdeményezés Chernel István ornitológus nevéhez fűződik, a célja pedig már a kezdetektől az, hogy felhívja a társadalom figyelmét a környezetvédelem, ezen belül a madarak védelmének fontosságára. Ebből az alkalomból a Hortobágyi Madárpark – Madárkórház Alapítvány munkáját mutatjuk be, amelyet immár több mint 10 éve támogat a magyar légiforgalmi szolgálat.

2021. május 10. 19:27

Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között

A Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felmérése szerint a koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben az időszakban tapasztalták meg az online vásárlás előnyeit a járványhelyzet megszűnése után is többet terveznek vásárolni webáruházakban.

2021. május 10. 17:32

Ezek a brandek nyerték meg az internetezőket tavaly

A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online közösséget, szépségápolás kapcsán a fórumokon történt a legtöbb bejegyzés, a koronavírus hozta korlátozások miatt pedig megnövekedett az internetes párbeszéd az élelmiszerboltok körül. A magyar online közönség véleményét mérő Social Index 6 kategóriában, 338 márka kapcsán kutatta az internetezők véleményét. A SentiOne adatelemzésének alapját a 2020-as online említések mennyisége mellett azok minősége, és a kommentek érzelmi töltete adta. 

2021. május 10. 15:49

Kutatás mutat rá, hogy káosz uralkodik a magyar cégek marketingjében

A középvállalkozások mindössze hat százaléka tudta nagymértékben növelni a marketingtevékenységét 2020-ban, derül ki egy friss kutatásból. A felmérés arra is rávilágított, a cégek megszokás útján terveznek, ha terveznek egyáltalán és a többségnek nincs arra vonatkozó stratégiája, hogyan tudna tovább növekedni. Marozsák Szabolcs, a Clientfactory CEO-ja arról beszélt, tapasztalataik szerint csak a vállalkozók töredéke költi legalább bevételei 5 százalékát a marketingre, pedig egyetlen forint sem lenne kidobott pénz megfelelő előkészítés esetén.

2021. május 10. 13:44

Az online térbe tolódnak a nagy beszélgetések

A pandémia mindössze néhány hónap alatt átrendezte a kommunikációs szokásainkat: a mély, bensőséges beszélgetések sosem látott arányban terelődtek át a digitális csatornákra, a videóchat-használat egyenesen megduplázódott. Mint arra az NN Biztosító legutóbbi kutatása rávilágított, a többség nem mond le arról, hogy az élet fontos dolgait megbeszélhesse azokkal, akikkel átmenetileg nem találkozhat. Ehhez a megkérdezettek kétharmada a telefon mellett már az online lehetőségeket is kihasználja. 

2021. május 10. 12:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35