Új honlapot indított a Raben Group
Élesítette megújított honlapját a Raben Group. Az Európa tizenhárom országában – köztük Magyarországon is – jelen lévő logisztikai szolgáltató oldalán az ügyfelek még egyszerűbben érhetik el és kezelhetik egyedi adataikat, illetve kaphatnak naprakész információt a megrendelt szállításaikkal kapcsolatban. A portál emellett szorosabb kapcsolattartást tesz lehetővé a cégcsoport partnerei és munkatársai között, ezzel még professzionálisabb kiszolgálást biztosít.
A digitalizáció ütemének gyorsulásával és a megbízható adatokhoz való hozzáférés jelentőségének növekedésével egyre fontosabbá válik, hogy a szolgáltatók hatékony és dinamikus eszközök révén tartsák a kapcsolatot az ügyfeleikkel. Ennek jegyében indította el a Raben Group új weboldalát, amely igazodik a legújabb online irányvonalakhoz, és a korábbiaknál is könnyebben kezelhető felhasználói felületet kínál.
„Új honlapunk a változó online világra adott válaszunk ügyfeleink könnyebb kiszolgálása érdekében és az ő elégedettségükért.” – mondta Katarzyna Bartkiewicz, a Raben Group digitálismarketing-menedzsere. „A weboldal hősei a munkatársaink – a mi szóhasználatunkban ’People with Drive’ –, akik ugyanolyan eltökéltséggel valósítják meg a honlapunkat, mint ahogy magát a Raben Groupot is építik. Ezzel a megjelenítéssel azt szeretnénk megmutatni a látogatóinknak – ügyfeleinknek és leendő munkavállalóinknak –, hogy tele vagyunk energiával, elkötelezettséggel, és mindenekelőtt egy jól szervezett csapatot alkotunk, amely mindenkor készen áll az új kihívásokra.”
Az oldal új kialakításának célja, hogy a felhasználói élménnyel kapcsolatos legújabb elvárásoknak is megfeleljen. Újdonság többek között a letisztult, mégis minden fontos funkciót elérhetővé tevő menü, az egyszerű ajánlatkérő űrlapok, illetve a Raben Groupot bemutató videók. A modern és dinamikus megjelenés mellett fontos továbbá az ügyféloldalakhoz történő egyszerű hozzáférés, a továbbfejlesztett telephelykereső, a szállítási információk lekérdezésének, valamint az oldal offline megjelenítésének lehetősége.
A könnyű görgetés és a menüpontok mobileszközbarát kialakítása révén az új honlap valamennyi tartalma okostelefonon is könnyen elérhető. A felhasználói élmény további javítása érdekében a Raben Group a TYPO3PWA formátum szerinti kialakítás mellett döntött. A progresszív internetes alkalmazások (Progressive Web Applications – PWA) ötvözik a honlapok és a mobilapplikációk legjobb tulajdonságait, ennek köszönhetően az oldal a korábbinál sokkal gyorsabbá vált, illetve lassú kapcsolat esetén, vagy akár hálózati csatlakozás nélkül is működik.
A honlap elkészítéséhez szükséges technológiai, szakmai hátteret a fejlett webes és e-kereskedelmi megoldások megvalósítására szakosodott Macopedia nyújtotta. A két cég több mint öt éve dolgozik a Raben honlapjának fejlesztésén, mindig újabb funkciókat téve elérhetővé. A legfrissebb változatban a Macopedia a felhasználói élményt meghatározó grafikai tervezés, a TYPO3 tartalomkezelői rendszer, valamint a honlap TYPO3PWA szerinti felépítéséért felelt.
Kapcsolódó cikkek
- BBB+ hitelminősítést kapott a Magyar Telekom
- Az ABB harmadik negyedéves eredményei
- A Samsung a legjobb öt között szerepel az Interbrand 2020-as rangsorában
- Fejlesztőközpontot hozott létre Magyarországon a Huawei
- Agilisra vált a Telekom hálózatos területe
- E-kereskedelmi logisztika szolgáltatással terjeszkedik Budapesten a Trans-Sped
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
- Civil Díjat nyert a szoftvervállalat
- Új irodaházba költözik a BT
- 250 új, kereskedelmi, logisztikai és informatikai munkahelyet létesít az ALDI Magyarországon