Xiaomi: Dobogós helyen a mobilpiacon

forrás: Prím Online, 2020. október 31. 14:10

A Xiaomi– működése tizedik évében – a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává vált, derült ki három globális piackutató cég, az IDC, a Canalys és a Counterpoint Research harmadik negyedéves jelentéséből.

Az IDC adatai szerint a Xiaomi 46,5 millió eszközt szállított le a harmadik negyedévben, és ezzel a 3. helyet foglalja el az okostelefongyártók rangsorában. 

 

A Counterpoint gyorselemzése rámutat, hogy a Xiaomi 75 százalékkal növekedett az előző negyedévhez képest, és ezzel 13 százalékra növelte piaci részesedését. 

 

A Canalys által kiadott piaci jelentés szerint a Xiaomi 13,5 százalékra tudta növelni piaci részesedését, 47,1 millió leszállított készülékkel.

 

 

“Ezekben a nehéz időkben a Xiaomi összefog üzleti partnereivel, hogy képesek legyünk megbirkózni az előttük tornyosuló kihívásokkal. Mindent elkövetünk azért, hogy összehangoljuk online és offline kereskedelmi csatornáinkat, és ezek segítségével eljuttassuk innovatív termékeink széles választékát a magyarországi Mi rajongóknak és vásárlóknak, valamint a világ minden tájára – megfizethető áron. Idén vagyunk tízévesek és örömmel látjuk, hogy az iparágunk három nagy adatszolgáltatója igazolja vissza az eredményeiket, amelyek küldetésünk megvalósítását szolgálják. Ez pedig nem más, minthogy a technológiai innovációt a világ minden tájára és mindenkihez eljuttassuk” - mondta Andrew Wong, a Xiaomi közép-kelet-európai, skandináviai és a baltikumi régióért felelős vezérigazgatója.

 

“Magyarországon, amely a regionális és globális terjeszkedésünk szempontjából kulcsfontosságú területnek számít, új szereplőként a legfontosabb feladatunknak most a tanulást tekintjük. Éppen ezért, a hazai piac visszajelzéseit figyelembevéve hozzuk jövőbeli döntéseinket. Ehhez kérjük is a magyarországi Mi rajongók, a vásárlók, a sajtó és üzleti partnereink segítségét, akik nálunk jobban ismerik ezt a piacot” – tette hozzá.

 

A világ harmadik legnagyobb okostelefongyártójává előlépett Xiaomi célja továbbra is az, hogy – a folyamatos innovációnak és technológiai fejlődésnek köszönhetően – a hálózatba kapcsolt okos eszközeikkel jobbá tegye az emberek mindennapjait. A Xiaomi innovatív szemléletének középpontjában nem csupán az okostelefonok műszaki specifikációinak fejlesztése áll: a cég küldetése szerint ennél is fontosabb, hogy a legnagyobb tudású telefonok olyan áron kerülhessenek a piacra, hogy azok minél több ember számára elérhetővé váljanak. A felhasználói élmény és a termékek vonzereje tekintetében a Xiaomi a legjobb kíván lenni, miközben a legmagasabb ár/érték arányú készülékeket szeretné kínálni a felhasználóknak. Ez a vállalat alapvető célja a megalapítása óta, és egyben sikerének titka.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36