Itt a MagentaKraft legújabb kihívása!
Újabb kihívás elé állítja a Telekom a tettre kész fiatalokat. A MagentaKraft felhívásának középpontjában az évszázad mérkőzése, a legendás 6:3 áll. Cél a meccshez köthető családi sztorik digitális eszközökkel való megőrzése.
Idén kezdte el működését a Magyar Telekom fiatalok számára kialakított országos platformja, a MagentaKraft, amely egy tettre kész, folyamatosan bővülő közösség virtuális és offline helyszíne. A MagentaKraft lehetőséget és inspirációt biztosít arra, hogy a Z generáció tagjai megmutassák, mire képesek egy szakmai, támogató közösségen belül. A nyári időszak óta 11 projektcsapat dolgozik folyamatosan az ötleteik megvalósításán.
Most pedig a KraftQuest keretein belül nem projektötleteteket várnak, hanem folyamatosan megoldásra váró felhívásokat írnak ki. Az első feladatok a Telekom nemrég bejelentett digitális tüneményéhez, a legendás 6:3-as meccs felújításához kapcsolódnak. Az angol-magyar mérkőzést november 25-én mutatják be a Super TV2-n. A projekt célja nemcsak egy nemzeti örökség átadása sosem látott formában, de a Telekom szeretné a különböző generációkat is közelebb vinni egymáshoz.
A MagentaKraft két 6:3-hoz kapcsolódó kihívást is közzé tett.
Az elsőben a cél a mérkőzéshez kapcsolódó családi emlékek tovább örökítése. A jelentkezőknek sztorikat, élményeket kell felkutatniuk, majd valamilyen digitális eszközzel feldolgozniuk és beküldeniük. A második kihívást pedig a Neopaint által alkotott, budapesti Rumbach Sebestyén utcában található tűzfalfestmény inspirálta, amelyen több, 6:3-hoz kapcsolódó momentum is feltűnik. A feladat itt az, hogy a krafterek kifejtsék, mit is jelent ez a mérkőzés számukra. Az eszközöket tekintve mindkét feladványnál szabad kezet kapnak az alkotók: lehetséges videó, digitális kollázs és podcast formában is feldolgozni az ötletüket, a fő szempont, hogy digitális megoldás legyen. A legjobbnak ítélt alkotások beküldői egy Xiaomi Mi Electric Scooter 1S elektromos rollerrel lesznek gazdagabbak.
Kapcsolódó cikkek
- Egyedülálló programot indít a Telekom HR szakembereknek
- Agilisra vált a Telekom hálózatos területe
- A hálózatok esztétikája a MOST Fórumon
- A Telekomnál szeptember 23-tól elérhetők az Apple új termékei!
- MagentaKraft, a Z generáció legizgalmasabb ugródeszka platformja
- Kedvezményes Telekom-előfizetés várja a Codecool diákjait
- Egy évig havidíjmentes szolgáltatásokkal támogatja a Telekom a nonprofit szervezeteket
- Kiállítás nyílt a Telekom Művészeti Gyűjteményéből a Ludwig Múzeumban
- Korlátlan mobilnettel kezdhetik az új tanévet a Telekom Magenta1 ügyfelei
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.