Tovább bővül az MKB Banknál a digitális sorban állás lehetősége
A pandémia az MKB Banknál is felgyorsította a korábban tervezett digitális menetrendet. A bank forgalmasabb fiókjaiban tavasszal alig egy hónap alatt vezették be a digitális időpontfoglalás és sorban állás lehetőségét. A kezdeti négy bankfiókot nem sokkal később további kilenc követte, év végére pedig a bankfiókok több mint felében lesz elérhető a rendszer.
Decemberben 23, januárban további 25 MKB bankfiókban történik meg a rendszer telepítése, a teljes országos lefedettség februárra valósul meg. A digitális ügyfélhívó használatával tovább csökken az elkerülhető helyszíni várakozás és a helyben telepített sorszám húzó eszközök használatának szükségessége, így csökkenthető a kontaktok száma is.
Pereczes János, digitális üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank: "Az idei év a tanulásról, az átrendeződésről és az új ügyféligényekre adott megfelelő megoldások megtalálásáról szólt. Azt eddig is tudtuk, hogy a változás állandó de az idei év megmutatta, milyen gyorsan változhat a környezetünk, és erre nekünk is gyors reakciókat kell adnunk az ügyfeleink kiszolgálása érdekében. Ami nem változott, hogy továbbra is szeretnénk jobb minőségben és lehetőleg gyorsan szállítani. Ennek a rendszernek a teljes fiókhálózatra való kiterjesztése a digitális stratégiánk megvalósításának egyik fontos lépése. Mindezt úgy tudjuk végrehajtani, hogy közben az ügyfelek és kollégáink visszajelzéseit folyamatosan beépítettük, és így tökéletesítettük a rendszert."
A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról a www.mkb.hu/digitalis-sorbanallas oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- Durván felpörög a vállalati digitalizáció 2021-ben
- Díjmentes Digitális Maszk mindenkinek
- Így vásároljunk mobiltelefont idős hozzátartozóinknak karácsonyra
- Biztos digitális stratégiák bizonytalan időkben
- Az SAP szerint a pandémia felpörgeti az egészségügy digitalizációját is
- Elhozhatja a könyvelőirodák megbecsülését a digitalizáció
- MKB Bank: közös gondolkodás fiatalokkal a jövő bankján
- Hazai digitalizáció: nagy lendület, kis hatásfok
- A kkv-k digitalizációja segíti a válságból való kilábalást
- MKB VideóBANK: már értékpapírszámla és SZÉP Kártya számla is nyitható digitálisan
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.