Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.
Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet zárt. Az Indexből történt Telex kiválás pozitív szaldóval változtatta az ügyfélkört, és elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.
Hosszú, alapos tervezési- és fejlesztési munka eredményeként 2020 őszén sikeresen debütált az EasyBID, az Adveritcum AdServer programmatic megoldásokra optimalizált szolgáltatása. Az új szolgáltatás segítségével tetszőleges számú programmatic hirdetési rendszer kapcsolható be egy-egy felület kiszolgálásába, így lehetővé téve a felületek bevételének maximalizálását.
Az Adverticum AdServer korábbi jól ismert és kedvelt funkcióit megtartva kínálja az új szolgáltatást, így az ár alapú döntéshozatali mechanizmus most már korlátlan számú külső szolgáltató kampányai esetén is képes megversenyeztetni és kiválasztani azt a hirdetést, amivel a legnagyobb hirdetésbevétel biztosítható a tartalomszolgáltatók részére.
A különféle igényt lefedő hirdetési sablonok eddig is elérhetők voltak a kínálatban, mint ahogy teljesen egyedi kreatív megoldások fejlesztésére is van lehetőség az Adverticum nyitott fejlesztési platformjának köszönhetően.
A szolgáltatással kapcsolatban Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. vezérigazgató helyettese az alábbiakat mondta el: "Az elmúlt 20 évben sikeresen dolgoztunk azért, hogy ne csak transzparens és megbízható piaci alapokon nyugvó szolgáltatást és magas színvonalú támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek, hanem mindezt az elérhető legfejlettebb technológiák alkalmazásával tegyük elérhetővé."
A technológiai fejlesztéseken túlmenően az ügyfelek számában is bővülni tudott a 100%-os hazai tulajdonban, és Magyarországon működő szerverparkkal szolgáltató cég. Több weboldal mellett a 2020-ban alakult Telex.hu is Adverticum AdServer mellett tette le a voksát.
"Pozitívan tekintünk a 2021-es év elé, mert azt gondoljuk, hogy egyre fontosabb az az átlátható és független üzleti szemlélet valamint technológiai tudás, amit az Adverticum Zrt. képvisel” - mondta Szabó Hédy vezérigazgató.
Kapcsolódó cikkek
- EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan
- EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól
- A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz
- Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák
- Többéves szerződéshosszabbítást írt alá a SES és a Towercom Slovakia
- Az Antenna Hungária új sport tematikájú tartalomszolgáltatást indít
- Az SPI FILMBOX a Magyar Telekommal elindítja a FilmBox OnDemand online szolgáltatást Magyarországon
- NMHH: Újabb döntés a megkülönböztetéstől mentes internetezésért
- „A digitális világ mindképpen eljön”
- A Samsung elmélyíti partneri kapcsolatát a 20th Century Fox filmstúdióval, és bemutatja a közös jövőt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.