A gyermeküket egyedül nevelő szülők felé nyit a Randivonal cégcsoport
A legnagyobb hazai társkereső oldalakat üzemeltető Dating Central Europe Zrt. a The Cook Kft. 100%-os tulajdonrészének megvásárlásával tovább erősíti online társkereső portfólióját.
Az idén 11. születésnapját ünneplő Csajok és Pasik társkereső szolgáltatást még az iWiW-en, majd később a Facebookon ismerhették meg az egyedülálló társkeresők. Az akkor egy év alatt 600 ezer felhasználót gyűjtő szolgáltatás később önálló, a közösségi portáloktól független társkereső oldallá vált, és a fiatalabb felhasználók körében az egyik legnépszerűbb magyar nyelvű társkeresővé - és párkapcsolati bloggá - nőtte ki magát.
A The Cook Kft. 2015-ben a Lovebox 50%-os tulajdonosa is lett, 2017-ben pedig elindította kifejezetten egyedülálló szülőknek szánt szolgáltatását, a Padaam-ot. Utóbbi máig több, mint 70.000 regisztrálót vonzott.
„Úgy gondoljuk, hogy jelenleg a magyar társkereső piacon a Padaam az egyik leghiánypótlóbb szolgáltatás, hiszen ez a társkereső platform a gyermeküket egyedül nevelő szülők találkozóhelye, szinte kizárólagos ismerkedési lehetőség számukra napjainkban. Az oldal exponenciálisan növekszik, és nagyon büszkék vagyunk, hogy egy társadalmilag fontos projektbe kapcsolódunk bele. A gyerekeiket egyedül nevelő szülők nagyon nehéz helyzetben vannak, az ismerkedési lehetőségeik szűkösebbek, és a COVID ideje alatt véleményünk szerint ők azok, akik még több támogatást érdemelnek. Úgy gondoljuk, hogy a Padaam komoly támasz, hogy hasonló élethelyzetű emberek online megtalálják a szerelmet” – árulta el Weiler Péter, a Dating Central Europe Zrt. vezérigazgatója.
„Úgy látjuk, hogy a cég kiváló kezekben lesz a Dating Central Europe-nál, és szolgáltatásai jól illeszkednek majd a vevő széles társkereső portfóliójába. A Dating Central Europe több, mint 20 éves tapasztalatával és szakértelmével új szintre emelheti a szolgáltatások működését és ügyesen használhatja az egyes szolgáltatásai közötti szinergiákat” – nyilatkozta László Gergely, a The Cook Kft. leköszönő ügyvezető igazgatója. A cégből most kiszálló alapítók (Bagi Péter vezető fejlesztő, László Gergely ügyvezető és Lipovszky Lél Keve kreatív vezető) rendkívül hálásak annak a csapatnak, amely velük együtt építette az elmúlt években a Cook termékeit.
„A felvásárolt társkereső oldalak segítségével úgy gondoljuk, hogy még jobban ki tudjuk szolgálni a nekünk bizalmat szavazó társkeresők igényeit. A hazai vezető társkereső oldalt, a Randivonal.hu-t kiválóan kiegészíti majd az egyedülálló szülőknek szóló Padaam, a fiatalabbakat megcélzó Csajok és Pasik és az ország egyik legpatinásabb társkereső oldala, a Lovebox.hu” – tette hozzá Weiler Péter.
A Dating Central Europe Zrt. többségi tulajdonosa az osztrák Russmedia Equity Partners. A vételárat a felek nem hozták nyilvánosságra.
Kapcsolódó cikkek
- Tanulmányból nőtte ki magát a Moment
- Új online társkereső indult romáknak
- Elkészült az ország legfrissebb randitérképe
- A nők sokkal kritikusabbak a másik kinézetét illetően
- A Russmedia International lett a Randivonal cégcsoport többségi tulajdonosa
- A "teltkarcsú" vidéken jobban bejön
- Hamis profilok és kibercsalók
- 10 gyakori hiba, ami miatt nem találunk párt az interneten
- A Star Wars és az Ügyfélkapu is befolyásolta az online szexpartner-keresők forgalmát
- Újra trendi az online társkeresés
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.