Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense
Zászlóshajó termékét, a lézertévét helyezi előtérbe 2021-ben a kínai Hisense. A vállalat az első online megrendezett CES keretében bejelentette, hogy idén a TriChroma lézertévék széles választékát tervezi piacra dobni. A Hisense tavaly több mint 25 millió eladott készüléket tudhatott magáénak világszerte, amely után ígéretes piaci részesedést prognosztizál 2021-re is és a magyar piacon is számos újdonságot készül bemutatni idén.
A gyártó a vírusra való tekintettel tavaly az otthoni szórakoztatásra összpontosított és többek között online oktatást segítő öko-érintő képernyős, valamint otthoni edzésekhez használatos, fitnesz programokat támogató tévékészülékeket kínált a fogyasztóinak. Dr. Liu Xianrong, Chief Scientist a Hisense Laser Display üzletágának képviselője a CES-en elmondta, hogy a vállalat elkötelezett termékei képminőségének további fejlesztése, valamint a chip képességekkel kapcsolatos tapasztalatok bővítése mellett.
A TriChroma lézertévék esetében a gyártó 50%-al jobb színskálát, valamint 20%-os fényerő növekedést ígér, amellyel a készülékek a csúcskategóriás mozit meghaladó élményt kínálnak a fogyasztóknak. A vállalat emellett a 4K 120Hz dual képernyős, 8K 120Hz képminőséget feldolgozó, továbbá AI SoC intelligens hangchipet és AI vision SoC chipet is gyárt, melyeket ULED tévékre alkalmaznak majd.
Kapcsolódó cikkek
- CES fotelből,
- Az LG bemutatja legújabb, továbbfejlesztett Ultra szériás monitorait
- Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon
- A Razer okosmaszk- és gamerszék-koncepcióterveket mutat be a ces 2021-en
- Fenntartható, vízmegtakarító hajápolási technológiával állt elő a L’Oréal és a Gjosa
- Válasszunk magunknak csillagot
- Minőségibb mindennapokat ígérnek az LG 2021-es újdonságai a CES-en
- Hálózatba kapcsolt kerékpáros megoldás nyert Innovációs Díjat a CES-en
- A Bridgestone bemutatja a jövő virtuális városát
- A hordozható eszközök újraértelmezése