Megvannak ‘Az Év honlapja’ 2020 díjazottjai!
19. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen rekordszámú, összesen 289 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 80 pályaművet díjazott. Az Év honlapja Abszolút díj győztese a “Hello Positive Adamsky” lett.
„Vezető nemzetközi és hazai digitális marketing szakemberek egyöntetű véleménye, hogy az első három legfontosabb marketing eszköz egyike a honlap. Ez a trend a 2020-as évben rendkívüli módon felerősödött. A hazai specializált digitális ügynökségek és webfejlesztő csapatok is továbbfejlesztették digitális eszközeiket. Ennek eredményeképpen számos kimagasló és szakmailag igényes pályázatot díjazhatott a szakmai zsűri!” - mondta Varga István, a pályázat alapítója.
A pályázatra a legtöbb nevezés a Szolgáltatás (35), az E-kereskedelem (37), illetve Az Év applikációja (16) kategóriába érkezett. Emellett számos kiváló megoldás született például Turizmus, a Márkasite vagy a Kormányzat kategóriában is.
‘Az Év Honlapja’ díjat nyert el többek között a Színház TV, a DokiApp, a Budapesti Fesztiválzenekar, a Budapest Bár weboldala, az Együtt az Autistákért Alapítvány, de elismerést kapott a NetPincér, a Borostyánfal, a Shoprenter.hu oldalai mellett a Turbó Diéta, a Miskolc Megye Jogú Város oldala, valamint a Sóstó Székesfehérvár Természetvédelmi Terület és Látogatóközpont honlapja, a DesignAkadémia, Büntetés-végrehajtás Gyere a hűvösre toborzó weboldal, a Baumit, valamint a Négyházmajor online csemegebolt, a Hello Positive Adamsky és a mateking.hu weboldala is.
“Az Év honlapja Abszolút díj” győztese a “Hello Positive Adamsky” lett.
A Közönségdíjat több mint 11 573 szavazattal az Szerszamkell.hu weboldal nyerte. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat pedig ismét, immáron hetedik alkalommal Debrecen városa tudhatja magáénak!
Gratulálunk a nyerteseknek!
A díjazottak teljes listája a következő linken érhető el: https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2020
Kapcsolódó cikkek
- Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség
- Új európai online piactér indult
- Teljesen megújul a Huawei közösségi oldala
- 5 trend, amiért ránk köszönthet a marketingromantika kora
- A DokiApp-ot választották az év applikációjának
- Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre
- Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
- Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.