A Xerox a CareAR felvásárlásával bővíti szoftverportfolióját

forrás: Prím Online, 2021. február 1. 11:59

A Xerox a CareAR megvásárlásával bővítette növekvő szoftverportfólióját – egy olyan AR support platformmal, amely valós idejű hozzáférést biztosít a szakértői vizsgálathoz az ügyfelek, az alkalmazottak és a terepen dolgozók számára.

A CareAR szoftverrel a távoli hozzáféréssel rendelkező szakértők virtuálisan láthatják a helyzetet, és úgy tudják vizuálisan irányítani a probléma megoldását AR eszközök sorával – asztali gépük, mobileszközeik vagy okosszemüvegük segítségével –, mintha személyesen jelen lennének a helyszínen.

 

Jelenleg a szervízhívások egyharmadában igényelnek távsegítséget az ügyfelek, ugyanakkor nem tudják kellő részletességgel bemutatni a megoldásra váró problémát. Ez nemcsak a megrendelések végrehajtásában okoz késéseket, de kedvezőtlenül hathat a vállalatok megítélésére és kockáztathatja a visszatérő vásárlók lojalitását, csökkenti az üzletek ügyfélmegtartó erejét. A berendezések leállása igen költséges lehet, a szervezet méretétől függően óránként akár 300 ezer és 5 millió dollár közötti veszteséget is termelhet.

 

 

„Szoftveres megoldásaink az ügyfelek legfontosabb igényeit elégítik ki – a tartalomkezelést, a digitális átállást és a személyre szabott kommunikációt. Ehhez most hozzáadtuk a vállalati kiterjesztett valóságot” – mondta Steve Bandrowczak, a Xerox elnöke és műveleti igazgatója. „A DocuShare, az XMPie és a CareAR ötvözésével olyan szoftverüzletágunk jött létre, amely együttesen és önállóan is széles ügyfélkör támogatására képes”.

 

Ezt a kibővített szoftver üzletágat Sam Waicberg, a Xerox Digital Services alelnöke és vezérigazgatója, a CareAR felvásárlás előtti társalapítója és vezérigazgatója fogja vezetni.

 

A CareAR platformja zökkenőmentesen integrálódik a ServiceNow-val, átfogó megközelítést biztosítva a munkafeladatok, a különböző ügyek és esetek átláthatóságára és a hatékonyabb hibaelhárításra.

 

A CareAR a Xerox digitális transzformációs eszközöket kínáló sorozatának legfrissebb eleme. Ide tartoznak az olyan automatizálási és központosítási megoldások, mint például a DocuShare tartalomkezelő platform, amely hatékony és megbízható eszközöket kínál a folyamatok teljes automatizálására és a felhőalapú digitális átalakulás támogatására. Továbbá az XMPie, egy rugalmas technológia, amely a teljes marketingkampány-integráció érdekében lehetővé teszi az eszközök személyre szabását az ügyfélpontokon keresztül, online és offline egyaránt.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az IFA 2024-en a HONOR, a Qualcomm és a Microsoft újradefiniálta a mobilos AI-t

A HONOR az IFA 2024-en három úttörő mobil AI-megoldást mutatott be: Snapdragon X Elite platformokkal működő AI PC-t, az AI Agentet és az AI Deepfake felismerőt. A bemutatót egy gondolatébresztő panelbeszélgetés kísérte, amelyen részt vett George Zhao, a HONOR vezérigazgatója, Alex Katouzian, a Qualcomm Technologies, Inc. MCX részlegének csoport GM-je és Mark Linton, a Microsoft partnerkészülék-értékesítési alelnöke. Együtt vizsgálták az AI és a Snapdragon technológia összefonódását, és megvitatták, hogy ezek az innovációk hogyan alakítják a mobil AI jövőjét.

2024. szeptember 7. 10:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03

Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?

2024. augusztus 7. 10:33