Yahoo!-Compaq technológiai és marketing-együttműködés
A Yahoo! átfogó Fusion Marketing programja keretében a Compaq a Yahoo! nemzetközi hálózatában fogja népszerűsíteni márkáját, termékeit és szolgáltatásait. A Compaq kiterjedt promóciós programja a médiaeszközök széles tárházát veszi igénybe a Yahoo! amerikai leányvállalatainál és legfontosabb nemzetközi piacain (pl. Kanadában, Franciaországban, Németországban és az Egyesült Királyságban). A Compaq részt vesz a Yahoo! Full Service programjában is. Ez az elnevezés olyan interaktív adatgyűjtő eszközöket és szolgáltatásokat takar, amelyek segítségével a Compaq célirányosabbá teheti marketingmunkáját, és folyamatosan elemezheti annak eredményességét. A Compaq online áruháza a világháló első számú bevásárlóportáljának számító (Nielsen//NetRatings, 2000. december) Yahoo! Shoppingon keresztül érhető el. A Compaq a Yahoo! Shopping honlapján és a kategóriák szerint bontott oldalakon egyaránt kiemelt helyen szerepel.
Kapcsolódó cikkek
- Internetes reklámcéget vett az AOL is
- Fontos sportoldalt vett a Yahoo az új elnök vezetésével
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Murdoch eladná a Myspace-t a Yahoonak: 12 milliárd dolláros üzlet
- Távozik a Yahoo elnöke
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- A Microsoft mégsem akarja megvenni a Yahoo-t
- A Yahoo is online reklámcéget vesz
- A Google ráduplázott a Yahoora