Házhoz jön a nagycsomag
Jelentős fejlesztésekkel bővíti házhozszállítási tevékenységét a Raben Trans European Hungary Kft. Az internetes áruházaknak és elosztóközpontoknak kínált szolgáltatáscsomag elsősorban a raklapos szállítást igénylő küldemények terén kínál innovatív, az egyéni címzettek igényeit is előtérbe helyező megoldásokat.
Három szolgáltatás alkotja a Raben új, kimondottan webáruházból rendelt termékek gyűjtőszállítmányozására kidolgozott csomagját. A nagy méretű küldemények kézbesítésekor gyakran felmerül az igény az épületbe történő behordásra, vagy műszaki cikkek emeletre történő szállítására. Ehhez a Raben külön rakodót biztosít, így súlyosabb vagy terjedelmesebb áruk mozgatása is megoldható.
A vásárlók kényelmét szolgáló innováció a munkaidőn kívüli, 18 és 22 óra közötti szállítás lehetősége, ami jelenleg egyedülálló a hazai nagycsomagos gyűjtőszállítmányozói piacon.
A myDelivery nevű platformon a feladó és a címzett egyaránt e-mailben értesülhet a kiszállítás idejéről, és nyomon követhetik a küldemény útját. Továbbá ha a címzettnek nem felel meg a felkínált dátum, egy gombnyomással jelezheti, ha másik napra kéri a szállítást. A későbbi fejlesztések nyomán az időablakok további szűkítésére is lesz lehetőség.
Sztenderddé válik, ami kivételes volt
Vincze Adrián, a cég belföldi szállítmányozási üzletágvezetője elmondta: „A webáruházakból történő házhoz szállítás jelenleg a Raben teljes belföldi kiszállítási volumenének mintegy egyharmadát teszi ki. Az e-kereskedelem gyors fejlődésének köszönhetően e tevékenység bővülési üteme többszörösen felülmúlja az éves növekedésünk átlagos mértékét. A hazai barkács-, valamint műszakicikk-kereskedelmi piac jelentős szereplői számára évek óta végzünk házhoz szállítást egyedi megállapodások keretében. Mostantól ezt kényelmi szolgáltatásként valamennyi olyan ügyfelünknek kínáljuk, akik nagycsomagos kiszállításra tartanak igényt. Az értékesítési üzletágunk számos partnerrel folytat tárgyalásokat, ennek eredményeképpen már újonnan aláírt megállapodásunk is van.”
A házhozszállítási szolgáltatás bővítéséhez a járműflotta és a személyi állomány bővítésére is szükség volt. A megfelelő méretű szállítóeszközök mellett az emberi tényező, a vásárlói elégedettség is kiemelten fontos, ennek érdekében a Raben nagy hangsúlyt fektet saját munkatársainak és alvállalkozóinak képzésére.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségépítés járvány idején
- Megtörtént az eddigi legsikeresebb exit a Hiventuresnél
- A járvány elleni küzdelmet támogatja a Raben
- Megérkezik a csomag a karácsonyfa alá?
- Új honlapot indított a Raben Group
- E-kereskedelmi logisztika szolgáltatással terjeszkedik Budapesten a Trans-Sped
- 250 új, kereskedelmi, logisztikai és informatikai munkahelyet létesít az ALDI Magyarországon
- Bosch: Akár 25 százalékkal is növelhető a gyártás termelékenysége az Ipar 4.0 megoldásokkal
- Az Ericsson felmérése szerint így néz majd ki a jövő logisztikája
- Válságálló a legnagyobb magyar logisztikai szolgáltató
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.