Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek

forrás: Prím Online, 2021. február 16. 14:58

Talán már most is, de a közeljövőben biztosan beszélhetünk az ügyfélszolgálatoknál az ügyfélélmény fontosságáról. A szakemberek predikciói azt vetítik előre, hogy az ügyfélélmény válik az egyik legnagyobb prioritássá, ugyanis ez nem csak a jó megítélést, hanem az ügyfélmegtartást is nagymértékben segíti.

A jövőben az ügyfélszolgálati munkatársak merőben más típusú igények elé lesznek állítva. A repetitív jellegű munkákat a modern technológia elvégzi és számukra sokkal fontosabb és összetettebb feladatok várnak. A front office-ban dolgozók a könnyű IT, FM, HR kérdéseken túl már a szolgáltatás minőségére, és az ügyfélélményre fognak fókuszálni.

 

 

Készen kell állni a felhasználók közötti interakciókra, ahol egymást segítve, kiegészítve kutatják a válaszokat. Óvatosnak kell lenni és folytonos lekövetést igényelnek ezen interakciók, hiszen a felhasználók között akad olyan is, aki tévesen válaszol meg kérdéseket. Összességében a jövő ügyfélszolgálata máshogy fog kinézni, mint ahogy azt mi most látjuk.

 

Amennyiben kíváncsi Ön is, hogy a szakemberek miként is képzelik el a jövő ügyfélszolgálatát, csatlakozzon Ön is az IIR Magyarország által szervezett Digitális Call Center konferencia résztvevői köréhez. A rendezvény részletes programját és előadói körét megtekintheti az alábbi linken.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megvalósul a V4-es digitális tudásközpont

A közép-kelet-európai régió digitális átalakulását, illetve a tagállamok digitális gazdaságának fejlesztését hivatott elősegíteni az a közös tudásközpont, amelynek létrehozásáról az IVSZ Smart 2021 konferencia kísérő rendezvényén állapodtak meg a V4-országok (Csehország, Lengyelország, Szlovákia és Magyarország) képviselői. A New V4lley Regionális Digitális Tudásközpont jelentős mértékben járulhat hozzá a régió digitális transzformációjához és gazdasági felzárkóztatásához.

2021. június 18. 21:11

Számítógépes játék segíti a személyre szabott mozgásszervi diagnosztikát

Profi sportolókkal, balett-táncosokkal tesztelték majdnem két éven keresztül azt az új, magyar módszert, amellyel a jövőben sokkal pontosabban lehet kiszűrni a mozgásból adódó mozgásszervi panaszokat. Az eredetileg számítógépes játékokhoz készített, mesterséges intelligencián alapuló program továbbfejlesztett változatához egy 3D-s kamera is tartozik. Ezek segítségével végre mozgás közben is meg lehet állapítani, ha valaki rossz mozgástartományban terheli az ízületeit.

2021. június 18. 19:40

Tudásmegosztó központként üzemel a Schneider Electric plovdivi okosgyára

A Schneider Electric Plovdivban üzemelő okosgyára a gyakorlatban mutatja be a vállalat által fejlesztett ipar 4.0 megoldásokat. A francia székhelyű cég legfőbb célja a digitális átalakulás támogatása és fellendítése a délkelet-európai országokban is.

2021. június 18. 18:06

Új fejezet indul a Viasat World és a Digi történetében

Az élbolyban szereplő nemzetközi médiavállalat, a Viasat World bejelentette, hogy meghosszabbította szerződését a teljes dokumentum- és szórakoztató portfóliója sugárzására a Digi csoport hálózatain digitális kábelen, műholdas és Digi Online platformokon Magyarországon és Romániában, illetve Magyarországon IPTV-n is.

2021. június 18. 16:37

A holnap mérnökeit keresik az Engineering Newcomer versennyel

A nyolcadik éve megrendezésre kerülő Engineering Newcomer verseny a kezdő mérnököknek nyújt lehetőséget arra, hogy rangos díjat nyerjenek, bemutassák terveiket és pénzdíjat vigyenek haza.

2021. június 18. 14:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40