Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek

forrás: Prím Online, 2021. február 16. 14:58

Talán már most is, de a közeljövőben biztosan beszélhetünk az ügyfélszolgálatoknál az ügyfélélmény fontosságáról. A szakemberek predikciói azt vetítik előre, hogy az ügyfélélmény válik az egyik legnagyobb prioritássá, ugyanis ez nem csak a jó megítélést, hanem az ügyfélmegtartást is nagymértékben segíti.

A jövőben az ügyfélszolgálati munkatársak merőben más típusú igények elé lesznek állítva. A repetitív jellegű munkákat a modern technológia elvégzi és számukra sokkal fontosabb és összetettebb feladatok várnak. A front office-ban dolgozók a könnyű IT, FM, HR kérdéseken túl már a szolgáltatás minőségére, és az ügyfélélményre fognak fókuszálni.

 

 

Készen kell állni a felhasználók közötti interakciókra, ahol egymást segítve, kiegészítve kutatják a válaszokat. Óvatosnak kell lenni és folytonos lekövetést igényelnek ezen interakciók, hiszen a felhasználók között akad olyan is, aki tévesen válaszol meg kérdéseket. Összességében a jövő ügyfélszolgálata máshogy fog kinézni, mint ahogy azt mi most látjuk.

 

Amennyiben kíváncsi Ön is, hogy a szakemberek miként is képzelik el a jövő ügyfélszolgálatát, csatlakozzon Ön is az IIR Magyarország által szervezett Digitális Call Center konferencia résztvevői köréhez. A rendezvény részletes programját és előadói körét megtekintheti az alábbi linken.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa

A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra. 

2024. július 26. 16:32

Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire

Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.

2024. július 26. 12:18

A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával

Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket. 

2024. július 26. 10:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55