A siker titka a rendszerben való gondolkodás

forrás: Prím Online, 2021. március 21. 11:56

Mindenkinek el kell döntenie, mit szeretne kihozni a vállalkozásából, az üzleti siker alapja ugyanis a rendszerben való gondolkodás - erről beszélt Egerszegi Krisztián, a MiniCRM cégvezetője az Üzlet & Utazás interjúban. A szakértő szerint nem szabad makacsul ragaszkodni a megszokott dolgokhoz, csak akkor lehetünk ugyanis sikeresek, ha jól tudunk alkalmazkodni. Az adásban arról is beszélt, mikor állhat vissza az irodai munka és egy évvel ezelőtt hogyan készültek fel arra az eshetőségre, hogy a bevételeik akár nullára is zuhanhatnak.

Az életben az a legfontosabb, hogy jó célokat tűzzünk ki magunk elé, de hogy pontosan mi ez a cél, azt mindenkinek magának kell eldönteni. Egerszegi Krisztián ismer olyanokat, akik nagyon jól érzik magukat egy multinacionális nagyvállalatnál alkalmazottként, de ő a vállalkozói világban találta meg a számításait.

 

A szakértő 2012-ben csatlakozott a MiniCRM csapatához cégvezetőként, ő volt a hetedik ember, 170 ügyféllel rendelkeztek és évi 50 millió forint körüli bevételük volt. Ma már 55-en vannak 1725 ügyféllel és 2020-ban meghaladta a 800 millió forintot a bevételük. Szűk egy évtized alatt tízszeres növekedést tudtak elérni, de ennek a fejlődésnek megvoltak a lépései.

 

„Mindenkinek el kell döntenie, mit szeretne kihozni a vállalkozásából, az üzleti siker alapja ugyanis a rendszerben való gondolkodás. Rengeteg üzlet bukik azon, hogy nincsenek rendszerezve a napi teendők, pedig akármilyen egyszerűen hangzik, ezzel óriásit lehet előre lépni. Ha van egy kisvállalkozásod 10 ügyféllel, azt még talán fejben lehet tartani, de ha nincs hozzákapcsolva egy rendszer és valami baj történik, akkor könnyen csődbe mehet a cég” – magyarázta az Üzlet & Utazás videójában.

 

 

Csináld szenvedéllyel, tudj eladni

Egerszegi Krisztián tapasztalatai szerint nem szabad azt gondolni, hogy minden kihívást azonnal és egyszerre meg tudunk oldani, mert az még senkinek nem sikerült. A cselekvés a fontos, mert csak a folyamat során tudunk fejlődni, tanulni, és lépésről lépésről megugrani ezeket a kihívásokat.

 

„Csináld szenvedéllyel, mert ha te csak egy vagy a sok közül, akkor miért lennél sikeres? Emellett tudni kell eladni, mert ha nem tudod eladni a terméked, szolgáltatásod, akkor a munkának nagyjából nulla az üzleti értéke. Ha ez megvan, van miről beszélni.” – magyarázta Dallos Zoltánnak.

 

A cégvezető elmondta, nem szabad makacsul ragaszkodni valamihez, amit tanultunk, láttunk, olvastunk, mert csak akkor lehetünk sikeresek, ha jól tudunk alkalmazkodni. Ha ez nincs meg, egy járványhelyzet idején nehéz helyzetbe kerülhetünk.

 

Leghamarabb év végén térhetnek vissza az irodai munkához

A MiniCRM a 2008-as válságban indult. A cég olyan rendszert tud vinni a vállalkozások életébe, ami segít automatizálni a folyamatokat, átláthatóbbá teszi azokat, és megkönnyíti a napi munkát, legyen szó az adminisztrációról, értékesítésről, vagy akár a számlázásról. A járvány során különösen beigazolódott, hogy mekkora szükség van azokra a szolgáltatásokra, amik a távoli munkavégzést támogatják.

 

„Paranoidabb módon álltunk hozzá a koronavírus-járványhoz. Már tavaly februárban követtük a híreket. Megnéztük a legirreálisabb forgatókönyvet is, mi lesz akkor, ha az árbevétel nullára leesik, de felkészültünk lélekben a számok szintjén mindenre. Ha a legrosszabbra számítasz, akkor tudsz a legjobban alkalmazkodni a valós helyzethez” – mondta Egerszegi Krisztián az Üzlet & Utazás videójában.

 

A cégnél 2020. májustól már újra vettek fel embereket és év végére többen lettek, mint év elején voltak. Sokáig azt vallották, hogy az irodai munkát az irodában kell végezni, de erre a járvány rácáfolt. A cégvezető szerint az idei év második felére rendeződhet leghamarabb olyan megnyugtatóan a helyzet, hogy ne legyen egészségügyi kockázata a visszatérésnek, de akkor is egy olyan hibrid módszer lehet eleinte a megoldás, ami félig irodai, félig otthoni munkavégzést tesz lehetővé.

Kulcsszavak: MiniCRM trend koronavírus

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01