A Red Bull Racing Honda és az Oracle közösen emelné új szintre az adatelemzést a Formula-1-ben
A Formula-1-es csapat az Oracle felhőalapú infrastruktúráját választotta hivatalos felhőplatformjának: az elsődleges projektek középpontjában az autók teljesítménye, a gépi tanulás és az adatelemzés áll.
A Red Bull az Oracle Cloud Infrastructure (OCI) gépi tanulási és adatelemzési funkcióit használva optimalizálja az adatok felhasználását működése során – a pályán történő tevékenységektől kezdve a csapat globális rajongótáborának szélesebb körű tájékoztatásáig. Az Oracle felhőinfrastruktúrája által vezérelt új szolgáltatások lehetővé teszik, hogy a csapat tovább növelhesse az egyébként is jelentős versenyelőnyét.
A Formula-1-et gyakran jellemzik adatvezérelt sportágként: a csapatok az elemzések megszállottjai, hiszen a legkisebb részlet is versenyelőnyt jelenthet a pályán. A két élvonalbeli technológiai vállalat együttműködésének része az adatfelhasználás optimalizálása és fejlesztése a Red Bull autók teljesítményének növelése érdekében. Mindez egy többéves ütemterv keretében valósul meg, amely kiterjed a pályán belüli és kívüli mérnöki műveletekre is, kihasználva az Oracle felhőalapú infrastruktúrájának átfogó mesterséges intelligencia és gépi tanulás szolgáltatásait.
Az új együttműködést ünnepelve a Red Bull Racing Honda csapatfőnöke, Christian Horner így nyilatkozott: „Az együttműködés rendkívüli jelentőségű a Red Bull Racing Honda számára. Az Oracle egy hatalmas szervezet, amely több mint négy évtizede élen jár a technológiai innovációban. Az iparág egyik legelismertebb és legmegbízhatóbb vállalata az adatbázis-kezelés és a felhőalapú számítástechnika területén; az Oracle széleskörű lehetőségeket, innovációt és szakértelmet nyújt számos ügyfelének, melyek a világ legnagyobb és legsikeresebb vállalkozásai közül kerülnek ki. Eme kivételes teljesítmény és tudás kiaknázása jelentős előrelépés csapatunk számára. Az Oracle szakértelme az üzleti működésünk számos területét érinti majd a rajongók elkötelezettségétől és a márkaépítés mechanizmusaitól kezdve a széleskörű új erőforrások biztosításáig a csapat számára, beleértve a mérnöki és tervezési osztályokat is.”
A Red Bull Racing Honda a legmagasabb szintű teljesítményt, méretezhetőséget és védelmet nyújtó felhőalapú infrastruktúra-platformra tart igényt. Az Oracle felhőinfrastruktúrája olyan egyedülálló szolgáltatásokat kínál, melyek lehetővé teszik a Red Bull számára, hogy bővítse az adatelemzések alkalmazását, ezzel hozzájárulva a Red Bull technológiai campusán végzett egyre növekvő és változatosabb mérnöki munkához.
„Ez egy tökéletes szövetség két olyan szervezet között, melyek közös szenvedélye a tervezés, a teljesítmény és a győzelem” – nyilatkozta Ariel Kelman, az Oracle marketingvezetője. „A Red Bull Racing Honda nem nyerhetett volna meg viszonylag fiatal létezése alatt több versenyzői és konstruktőri bajnokságot anélkül, hogy feszegette volna a határokat. Az Oracle elkötelezett amellett, hogy a Red Bull Racing Hondával együttműködve fedezze fel és hozza létre azokat a technológiákat és dizájnokat, amelyek lehetővé teszik az elvárások folyamatos felülmúlását és az új követelmények felállítását a Formula-1-ben."
A Red Bull a Formula-1-es körökben arról is ismert, hogy szenvedélyesen törődik globális rajongótáborával, kivételes tartalmakat és részvételi lehetőségeket kínálva számukra. A partnerség kihasználja az Oracle átfogó ügyfélélmény-portfóliójában rejlő előnyöket, beleértve az Oracle Unity Customer Data Platformot, az Oracle CloudTwist Loyalty and Engagement-et és az Oracle Responsys Campaign Management-et, azért hogy a rajongók egyszerűen férhessenek hozzá a statisztikákhoz és a mutatókhoz, közelebb érezve magukat a pályán történő eseményekhez. A két vállalkozás közös célja, hogy a lehető legjobb rajongói élményt nyújtsák, amihez szélesebb körű betekintést és részvételt tesznek lehetővé a versenyhétvégéken és megnyitják az F1 világát az új rajongók számára világszerte.
Oliver Hughes a Red Bull Racing marketingvezetője hozzátette: „Izgatottan várjuk, hogy behozzunk a Formula-1-be egy olyan nagy partnert, mint az Oracle. Mivel működésünk során nagy hangsúlyt fektetünk a határok feszegetésére, a megfelelő partner megtalálása kulcsfontosságú volt a felhő felé vezető utunkon. Az Oracle CX Marketing Cloud szakértelmének, illetve a Red Bull Racing Honda kreativitásának és globális rajongótáborának együttese nyitja meg a folyamatosan fejlődő marketingtechnológiánk következő fejezetét, és reményeink szerint egyedi és különleges lehetőséget nyújt majd a rajongóink számára. Ami a technológiai háttéret illeti, mérnöki csapatunk alig várja, hogy kézbe vehesse az Oracle által kínált eszközök sokaságát, és világelső szakértelemmel erősíthesse adattudós és mesterséges intelligencia csapatainkat."
Kapcsolódó cikkek
- A gépi tanulás lesz a legfontosabb technológia az internet indulása óta
- Az SAP SuccessFactorst választotta a Takarékbank
- Elérhetővé vált az Oracle autonóm adattárházának új generációja
- A Dell Hybrid Client még nagyobb rugalmasságot nyújt a munkában
- Az Oracle bejelentette 2021-es pénzügyi évének harmadik negyedéves eredményeit
- Felhőalapú biztonsági csomagokkal bővült az ESET megújult üzleti portfoliója
- Saját felhője lesz az egyes iparágaknak
- Másképp viszonyulunk a pénzhez: eljött a mesterséges intelligencia ideje
- A közép-kelet-európai szervezetek felismerték a digitális befektetések fontosságát
- Az Oracle bejelentette új adatbázis-verzióját, az Oracle Database 21c-t
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.