Júliusig gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"
Július 5-ig, immár hetedik alkalommal lehet pályázni a Magyar Marketing Szövetség elismerésére, a Városmarketing Díjra. Települési és megyei önkormányzatok, térségek, társulások, szakmai és civil szervezetek, vállalkozások határon belül és határon túl egyaránt elnyerhetik az elismerést a városuk, településük, illetve térségük érdekében 2020. márciusa és 2021. június 30. között megvalósított marketingtevékenységeikkel.
A nem mindennapi helyzethez alkalmazkodva a pályázat kiírói, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete (MIM) újdonságokkal, kivételes megoldásokkal várják a pályaműveket.
"Az idei díj a tavalyihoz képest is különösen meghatározó a pályázat életében, hiszen ez a rendkívüli időszak, a válsághelyzet a turizmus iparággal együtt a városmarketinget is jelentősen visszaszorította, szakmailag sok volt az „elvesztegetett” hónap." – mondja Piskóti István, a MIM igazgatója, MMSZ elnökségi tagként a díj egyik alapítója, egyben a zsűri elnöke. "A kezdeményezés egyik célja, hogy felhívja a figyelmet a marketingtevékenység fontosságára, sokszínűségére - a nevezők pedig most azt is bemutathatják pályázataikkal, hogy a nehezített körülmények ellenére képesek voltak igazodni a kialakult helyzethez, tovább erősítve ezzel a városmarketing gyakorlatát, sikerességét."
A pályázat kiírói az elmúlt évekhez hasonlóan továbbra is 5 kategóriában várják a nevezéseket:
- külső marketingkommunikációs megoldások
- belső marketingkommunikációs programok, projektek
- márka- és identitásépítés marketingje
- rendezvény-esemény szervezése és marketingtámogatása
- fejlesztési projektek marketingprogramjai, kampányai
A sikeres, példaértékű marketingmegoldások közül 2021-ben is kihirdetik a „marketing fővárosát”, a „kisvárosi elsőt”, a „marketingaktív megyét” és a „városmarketing nagykövetét”, idei újításként pedig COVID-marketing elismerésben is részesítik a vírushelyzettel összefüggő hatékony és eredményes marketingtevékenységeket. További újdonság, hogy önállóan, vagy partnerségben egyaránt pályázhatnak azok a vállalkozások is, amelyek tudatosan, közvetlenül járultak hozzá városuk, településük imázsának, ismertségének, elismertségének a növeléséhez.
A pályázat kiírói az idei évben is várják a határon túli magyar települések, közösségek pályázatait is, amelyek közül külön értékelik az itthoni településekkel való együttműködést. A Városmarketing Díj a sikeres marketing-megoldások elismerésével, a gyémántdíjasok széleskörű népszerűsítésével ezáltal még nagyobb területen tud hozzájárulni az igényes gyakorlatok és megoldások elterjedéséhez.
A városok, területek marketing szakemberei, az elismerés iránt érdeklődők júniusban szakmai konferencián vehetnek részt „A városmarketing újraindítása…” címmel, ahol többek között az egyes marketingterületek új kihívásai és kívánatos megoldásai kerülnek tematikus áttekintésre, valamint bemutatják az előző évi díjkiosztón meghirdetett kisvárosi marketingprogramot is.
További részleteket a www.varosmarketingdij.hu oldalon olvashatnak az érdeklődők, ahol folyamatosan lehetőség nyílik a pályázatok benyújtására is.
Kapcsolódó cikkek
- Hamarosan lezárul a jelentkezés a Vodafone Digitális Díjra
- Új pályázatokat indít az EIT Digital
- Egy infokommunikációs innováció idén is 1 millió forintot ér
- 3D modellező pályázat diákoknak felkészítő oktatással a Téregértől
- Új szintre léphet a hazai digitális marketingtudás
- Kreatív pályázatot hirdet iskolásoknak az Epson
- A Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat díjazottjai
- Médiatanács: 520 millió forint tévéműsorok készítésére
- Elhunyt Tonk Emil, a hazai marketingszakma legendás alakja
- A jelen diákjai a jövő kihívásaival szemben
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.