Billie Eilishel indult el a Telekom fiatalokat támogató Futureproof projektje
A Project Futureproof kampány célja, hogy kiálljon a Z generáció mellett és a digitális optimizmus segítségével támogassa a fiatalok jövőjét. A nemzetközi kampányban a hétszeres GRAMMY díjas Billie Eilish is részt vesz.
- A Project Futureproof egy olyan platform, amely támogatja és egyben inspirálja is a Z generáció tagjait jövőbeli karrierjük megtalálásában.
- A Deutsche Telekom által készített kutatás szerint a Z generációs fiatalok több mint 54%-a aggódik a jövőbeli lehetőségeik miatt.
- A Project Futureproof-ot a Telekom fiatalokkal és foglalkoztatási szakértőkkel közösen hívta életre. A hozzá tartozó applikáció személyiség-modellezés alapján segít a felhasználóknak megtalálni a számukra megfelelő karrierutat.
- A Futureproof alkalmazás magyar nyelven is elérhető. A magyar fiatalok sikerét a MagentaKraft és a HelloBiznisz kezdeményezések keretében segíti elő a Magyar Telekom.
„A jövő bizonytalannak tűnik”, kezdi gondolatát a 19 éves Billie Eilish, „de mindig inspirál, hogy mi mindenre képes a mi generációnk a sokféle kihívás ellenére is.”
Több, mint minden második európai Z generációs fiatal aggódik a jövőjével kapcsolatban. A pandémia utáni világban kulturális, társadalmi és gazdasági nehézségekkel is szembe kell néznie a fiatal generációnak. A Deutsche Telekom kutatása szerint az európai fiatalok 61%-a aggódik a jövőbeli munka- és karrier-lehetőségei miatt. 54% bizonytalan azzal kapcsolatban, hogy a jövőben milyen pozíciók lesznek egyáltalán, 43%-uk pedig nem biztos abban, hogy birtokában van azoknak a készségeknek, amik a sikerhez szükségesek.
A Project Futureproof egy olyan támogató platform, amelynek célja a Z generációban rejlő hatalmas potenciál demonstrálása úgy, hogy közben segít nekik a megfelelő karrierút megtalálásában és saját készségeik felismerésében. A projekt létrehozásában a Z generáció képviselői és foglalkoztatási szakértők is részt vettek.
„A Z generáció a munka világának egy olyan verziójába lép majd be, amit a COVID-19-es világjárvány és a digitális transzformáció teljesen átalakított” - meséli Ulrich Klenke, a Deutsche Telekom vezető brand menedzsere. „Mi hiszünk a közös felelősségünkben, hogy segítenünk kell utat találni számukra az előttünk álló lehetőségek és nehézségek tengerében. Szeretnénk nekik megmutatni, hogy ha van szenvedélyük, akkor van jövőjük is.“
A nemzetközi kampány középpontjában egy ingyenesen hozzáférhető digitális platform, a Futureproof web applikáció áll. Ez az eszköz segít a fiataloknak felismerni a képességeiket és rámutat arra, hogy érdeklődésük, tehetségük milyen hatással van a jövőbeli karrier-lehetőségeikre. Az applikáció a RIASEC (foglalkozási személyiség-tipológia) modellt használja, ami a felhasználó érdeklődési köre és személyisége alapján segít megtalálni a számára megfelelő pályát. A már létező megoldásoktól eltérően ez az applikáció, egyedülálló módon a Z generáció szemszögéből vizsgálja a munka világának legfontosabb trendjeit, ráadásul személyre szabott, gamification módszeren keresztül nyújt betekintést ebbe.
A nemzetközi kampány részét képezi továbbá egy rövidfilm, ami arra bátorítja a fiatalokat, hogy disztópia helyett inkább utópiaként tekintsenek a jövőre. A film középpontjában a digitális optimizmus áll és olyan jövőbeli karrier-lehetőségeket mutat be, amiket különböző szenvedély inspirált. A történet 2021-ben indul, majd 10 évet ugrik az időben, ahol sci-fi hangulatú környezetben nézhetjük meg, hogy a szereplők szenvedélye hogyan befolyásolta az életüket és a körülöttük lévő világot. A filmben felcsendül Billie Eilish ’My Future’ című dala és ő maga is feltűnik az egyik jövőbeli jelenetben.
A Futureproof applikációt magyar nyelven is elérik a felhasználók, emellett a lokális kampány a Magyar Telekom fiataloknak szóló platformjához, a MagentaKrafthoz is csatlakozik. A MagentaKraft azért jött létre, hogy teret adjon a fiataloknak, hogy megmutathassák mi van bennük, támogassa őket ötleteik megvalósításában. A folyamatosan zajló programok és kihívások mellett a Project Futureproof kapcsán a fiatal Krafterek most lehetőséget kaptak egy globális kampány kommunikációjában való szereplésre is. A kapcsolódás nem véletlen, hiszen Ők azok, akik igazán jól demonstrálják azt, hogyan lehet szenvedélyből hivatást építeni.
A Futureproof rövidfilm magyar felirattal:
A MagentaKrafton kívül, a Hello Biznisz a vállalkozások iránt érdeklődő fiataloknak segíthet. A Hello Bizniszen tanácsokat, történeteket és iránymutatást találnak.
“Nagy lelkesedéssel csatlakoztunk mi is ehhez a nemzetközi kezdeményezéshez, hiszen régóta arra törekszünk, hogy megmutassuk és felhívjuk a figyelmet a fiatal generációban rejlő potenciálra.” - mondta Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója. “A MagentaKraftot is ezért hoztuk létre és örömmel tölt el minket, hogy a fiatalokat támogató megoldásaink, most a Futureproof applikációval is bővültek.”
A magyar nyelvű applikáció elérése: https://futurefeed.telekom.com/hu-HU
Az említett kutatás forrása
A kutatást 2021 áprilisában a Kantar Munich végezte a Deutsche Telekom megbízásából. A felmérésben 4000, 16 és 26 év közötti fiatalt kérdeztek Németországból, az Egyesült Államokból, Lengyelországból és Magyarországról. A teljes riportot mellékeltük.
Kapcsolódó cikkek
- Minden eddiginél több optikai elérést épített tavaly a Telekom
- Sikeresen licitált frekvenciasávokra a Telekom
- A hosszú decemberi estékre ajándékfilmekkel lepi meg ügyfeleit a Telekom
- Agilisra vált a Telekom hálózatos területe
- Kedvezményes Telekom-előfizetés várja a Codecool diákjait
- Egy évig havidíjmentes szolgáltatásokkal támogatja a Telekom a nonprofit szervezeteket
- Kiállítás nyílt a Telekom Művészeti Gyűjteményéből a Ludwig Múzeumban
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- Már 23 településen kínál gigabites 5G-t a Telekom
- Digitális összefogással élhetőbbnek látjuk a jövőt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.