A Vodafone megújítja ügyfélkiszolgáló rendszerét
Július 24-28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatokban átmeneti ideig technikai átállás lesz.
A fejlesztés és a technikai átállás az alapvető – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV – szolgáltatásokat nem érinti, az online és offline ügyintézési platformokat azonban igen. Ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó stb.) is átmenetileg szünetel. A szolgáltató mobil kártyás ügyfeleinek azt tanácsolja: időben gondoskodjanak extra adat vásárlásról, illetve egyenlegük feltöltéséről, mivel az érintett időszakban utóbbira csak ATM-en keresztül van lehetőségük.
Ötnapos, elsődlegesen mobil értékesítési és ügyintézési folyamatokat, szolgáltatásokat érintő átmeneti változásokról tájékoztat a Vodafone Magyarország. Július 24-28. között a Vodafone ügyfelei zavartalanul használhatják vezetékes és mobil telefonjukat, valamint internet és tv szolgáltatásaikat, előfizetéseiken azonban az érintett napokon nem tudnak módosítani, így díjcsomag váltásra és készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) sem lesz lehetőség. Ugyanakkor az otthoni vezetékes szolgáltatáshoz kapcsolódó készülékvásárlása (tablet, TV) ebben az időszakban is elérhető.
Az érintett időszakban esedékes mobil szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni, mobilfizetésre nincs lehetőség. Csoportos díjfizetés esetén nincs külön teendő: a fizetési határidő napján a szokott módon automatikusan megtörténik a terhelés, azonban a befizetett összegek könyvelése a megszokottnál várhatóan hosszabb ideig tarthat.
Az alapvető szolgáltatások – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint tv – az ügyintézésben tapasztalható rövid technikai szünet alatt is a megszokott módon, zavartalanul fognak üzemelni. A mobilszolgáltatással kapcsolatos ügyintézési rendszer fejlesztésére azért van szükség, mert a különböző kiszolgálói platformokon futó folyamatokat, egyetlen központi platformra szeretné helyezni a vállalat azzal a céllal, hogy hatékonyabban és gyorsabban tudják kiszolgálni az ügyfelek igényeit. A fejlesztésnek köszönhetően gyorsabbá és kényelmesebbé válik a jövőben a Vodafone-os ügymenet. Az érintett ügyfelek megértését és türelmét kéri a szolgáltató a július 24. és 28. közötti időszakban.
A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, SMS-ben és e-mail-ben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva vannak, üzemelnek. A Vodafone lakossági ügyfelei a 1270-es, vállalati ügyfélei pedig a 1788-as telefonszámon, vagy személyesen az üzletekben érdeklődhetnek, az üzletek listája itt érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Neves elismerésben részesült a Vodafone
- Vodafone: Négyszeresére nőtt az adatforgalom az oktatási weboldalakon az érettségit megelőző időszakban
- Kizárólag ügyfélszolgálati tevékenység céljából tartanak nyitva a Vodafone üzletei
- Az Óbudai Egyetem kiberbiztonsági képzését támogatja a Vodafone
- Már lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
- A Vodafone 49,1 milliárd forintért vásárolt frekvenciákat
- Elindult a Vodafone Netszülő képzése
- Idén is a legszerethetőbb munkahelyek között a Vodafone Magyarország
- 320 digitális eszközzel segíti az oktatást a Vodafone Alapítvány
- Hamarosan százezrek használhatják Budapesten a Vodafone 5G szolgáltatását
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Itt az ABB új energiatárolási szolgáltatása!
Az ABB elindította új szolgáltatását, a Battery Energy Storage Systems-as-a-Service (BESS-as-a-Service) megoldást, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy beruházási költségek nélkül térjenek át tiszta, rugalmas és megfizethető energiarendszerekre. Ez a szolgáltatás egy új korszak első lépése, amely az iparágak energiaátállását és nettó zéró kibocsátási céljait támogatja.
Nyári ruhagondozás okosan: így őrizhetjük meg ruháink élettartamát
A nyári forróságban gyakrabban váltunk ruhát, többet is mosunk, ráadásul az erős napsütés idővel kikezdi a textilek anyagát. Mivel különböző típusú szövetek eltérő gondoskodást igényelnek, nem mindegy, hogyan bánunk velük. Ha nem figyelünk oda a helyes mosási módra, könnyen kárt tehetünk kedvenc darabjainkban – ennek súlyos következménye lehet: Európában évente fejenként átlagosan 11 kilogramm ruhát dobunk ki, amelynek csupán 1%-át hasznosítják újra.
Telekom: Korlátlan nyári élmény díjcsomagváltás nélkül
A Magyar Telekom 2025 nyarán külön díj és csomagváltás nélkül elérhetővé teszi gigabites sebességre képes vezetékes hálózatát meglévő ügyfelei számára. Azok a lakossági és kisvállalkozói előfizetők, akik jelenleg koax vagy optikai hálózaton keresztül 1 Gbit/s-nál alacsonyabb sebességű internetcsomagot használnak, automatikusan élvezhetik az akár 1000 Mbit/s le- és feltöltési sebességű kapcsolatot 2025. augusztus 31-ig.
Sorozatban negyedszer nyert Európa csúcsversenyén a SZEnergy Team
Zsinórban negyedik alkalommal aratott világrekorddal győzelmet Európa legnagyobb energiahatékonysági versenyén a győri Széchenyi István Egyetem hallgatóiból álló SZEnergy Team. A csapat olyan rangos európai egyetemeket utasított maga mögé, mint a francia Toulouse-i Egyetem, a német Trieri Egyetem vagy az olasz Milánói Műszaki Egyetem.
Magyar egyetem a Financial Times toplistáján!
Első alkalommal szerepel magyar felsőoktatási intézmény a Financial Times rangos Masters in Finance világrangsorában: a Budapesti Corvinus Egyetem angol nyelvű pénzügyi mesterszakja a világ 70 legjobb programja közé került. A Corvinus összesítésben a 69. helyet szerezte meg, ár-érték arány alapján pedig előkelő, 15. helyen végzett.