A Vodafone megújítja ügyfélkiszolgáló rendszerét
Július 24-28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatokban átmeneti ideig technikai átállás lesz.
A fejlesztés és a technikai átállás az alapvető – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV – szolgáltatásokat nem érinti, az online és offline ügyintézési platformokat azonban igen. Ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó stb.) is átmenetileg szünetel. A szolgáltató mobil kártyás ügyfeleinek azt tanácsolja: időben gondoskodjanak extra adat vásárlásról, illetve egyenlegük feltöltéséről, mivel az érintett időszakban utóbbira csak ATM-en keresztül van lehetőségük.
Ötnapos, elsődlegesen mobil értékesítési és ügyintézési folyamatokat, szolgáltatásokat érintő átmeneti változásokról tájékoztat a Vodafone Magyarország. Július 24-28. között a Vodafone ügyfelei zavartalanul használhatják vezetékes és mobil telefonjukat, valamint internet és tv szolgáltatásaikat, előfizetéseiken azonban az érintett napokon nem tudnak módosítani, így díjcsomag váltásra és készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) sem lesz lehetőség. Ugyanakkor az otthoni vezetékes szolgáltatáshoz kapcsolódó készülékvásárlása (tablet, TV) ebben az időszakban is elérhető.
Az érintett időszakban esedékes mobil szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni, mobilfizetésre nincs lehetőség. Csoportos díjfizetés esetén nincs külön teendő: a fizetési határidő napján a szokott módon automatikusan megtörténik a terhelés, azonban a befizetett összegek könyvelése a megszokottnál várhatóan hosszabb ideig tarthat.
Az alapvető szolgáltatások – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint tv – az ügyintézésben tapasztalható rövid technikai szünet alatt is a megszokott módon, zavartalanul fognak üzemelni. A mobilszolgáltatással kapcsolatos ügyintézési rendszer fejlesztésére azért van szükség, mert a különböző kiszolgálói platformokon futó folyamatokat, egyetlen központi platformra szeretné helyezni a vállalat azzal a céllal, hogy hatékonyabban és gyorsabban tudják kiszolgálni az ügyfelek igényeit. A fejlesztésnek köszönhetően gyorsabbá és kényelmesebbé válik a jövőben a Vodafone-os ügymenet. Az érintett ügyfelek megértését és türelmét kéri a szolgáltató a július 24. és 28. közötti időszakban.
A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, SMS-ben és e-mail-ben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva vannak, üzemelnek. A Vodafone lakossági ügyfelei a 1270-es, vállalati ügyfélei pedig a 1788-as telefonszámon, vagy személyesen az üzletekben érdeklődhetnek, az üzletek listája itt érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Neves elismerésben részesült a Vodafone
- Vodafone: Négyszeresére nőtt az adatforgalom az oktatási weboldalakon az érettségit megelőző időszakban
- Kizárólag ügyfélszolgálati tevékenység céljából tartanak nyitva a Vodafone üzletei
- Az Óbudai Egyetem kiberbiztonsági képzését támogatja a Vodafone
- Már lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
- A Vodafone 49,1 milliárd forintért vásárolt frekvenciákat
- Elindult a Vodafone Netszülő képzése
- Idén is a legszerethetőbb munkahelyek között a Vodafone Magyarország
- 320 digitális eszközzel segíti az oktatást a Vodafone Alapítvány
- Hamarosan százezrek használhatják Budapesten a Vodafone 5G szolgáltatását
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális egészség új szintre emelve
A Samsung Electronics Magyarország, a világ legnagyobb okostelefon- és fogyasztói elektronikai gyártójának hazai képviselője, stratégiai együttműködésre lép a Doktor24-gyel, Magyarország egyik vezető egészségügyi szolgáltatójával. Az együttműködés célja a magyarok egészségének és jóllétének javítása olyan digitális funkciók és személyre szabott orvosi szolgáltatások kombinációja révén, amelyek célzottan a metabolikus szindróma megelőzésére és kezelésére irányulnak.
NMHH-kutatás: a gyakori tiktokozás ronthatja az álhírfelismerési készségeinket
Minél gyakrabban tiktokozik valaki, annál kevésbé képes felismerni az álhíreket – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss tanulmánya, amely kérdőíves felmérések és interjúk alapján vizsgálta a 13–25 év közötti fiatalok TikTok-tartalmak általi befolyásolhatóságát, valamint képességüket a kritikus gondolkodásra és az álhírek felismerésére a közösségi médiában.
Az Artec 3D bemutatja két legújabb 3D szkennerét
Az Artec 3D bemutatta első, markerekre támaszkodó kézi lézerszkennerét, az Artec Pointot, amellyel egyértelmű célja jobban betörni az ipari metrológia területére. Ezzel egyidőben a markerek nélkül dolgozó 3D szkenner portfóliója is frissült a Spider kézi szkennerek legújabb, ultramagas felbontású generációjával, az Artec Spider II-vel.
Itt az ideje, hogy tisztán lássák az érintett vállalatvezetők az SAP S/4HANA átállást
Ügyfelek és partnerek bevonásával készített kutatást az SAP Hungary az SAP S/4HANA átállás magyarországi helyzetéről, tanulságairól, várakozásairól, hogy felhívja a figyelmet a korábbi vállalatirányítási rendszerek támogatásának 2027 végén lejáró határidejére.
Ma indul a Sakkolimpia: a magyar férfiválogatott kapitánya civilben is kamatoztatja sakktudását
A sakk számos olyan készséget fejleszt, amelyek a pénzügyi világban is kamatoztathatók. E szinergia kiváló példája Ács Péter sakknagymester, korábbi olimpiai ezüstérmes és magyar bajnok sakkozó, a budapesti Sakkolimpiára készülő magyar férfiválogatott kapitánya, aki civilben a világ egyik vezető pénzintézeténél, a Morgan Stanley budapesti irodájában dolgozik kockázatelemzőként. Munkája során számos párhuzamot fedezett már fel a sakk és a globális pénzügyi folyamatok kockázatelemzésben zajló munka között.