Drágább tévéket vettek a foci-Eb alatt az Extreme Digital hazai vásárlói

forrás: Prím Online, 2021. július 20. 11:35

A legtöbb tévét a Labdarúgó-Európa-bajnokság első mérkőzésének hetében rendelték az Extreme Digitaltól, az eladott tévék bruttó átlagára 20 ezer forinttal emelkedett a foci-szezonban. Szinte mindenki okostévét vásárolt, a legtöbben pedig 55 colos tévét választottak.

Bár a pandémia miatt tavaly is sokan vásároltak új tévét, a június 11. és július 11. között zajló Labdarúgó-Európa-bajnokság apropóján így is kimagasló érdeklődés mutatkozott az új készülékek iránt az Extreme Digitalnál. 

 

A szokásosnál drágább tévéket rendeltek a foci-Eb alatt

A foci-Eb időszakában*  az Extreme Digital hazai vásárlói a szokásosnál drágább tévéket rendeltek, ezekben a hetekben az átlagos eladási ár a szokásosnál magasabb, közel bruttó 154 ezer forint volt, ami csaknem húszezer forinttal magasabb az évközbeni átlagnál. 

 

Ez persze érthető, 150 ezer forintért ma már 55 colos (~140 centiméteres) képátlójú  UHD tévét is lehet venni, amelyen a sportközvetítések mellett a filmek is a mozi látványát idéző nagy méretben jelennek meg.

 

A 2021-es futball-Eb időszakában eladott televíziók döntő többsége (66%) került bruttó 100 ezer forintnál többe. A 100 ezer és 200 ezer forint közötti árú tévék aránya volt a legmagasabb (közel 49%), 200 ezer forintnál nagyobb összeget a vevők 17 százaléka szánt a tévére. Csaknem mindenki okostévét vásárolt ebben az időszakban, az eladott tévék 88 százaléka kínált ilyen funkciót.

 

A legnépszerűbb méretek

A futball-Eb alatt a legtöbb vásárló 55 colos tévét vásárolt az Extreme Digitalnál, a második legnépszerűbb méret a 32 col volt, amelyet a 43 colos, az 50 colos és a 65 colos készülékek követtek. 

 

A legnépszerűbb tévégyártók az Eb alatt az Extreme Digitalnál** 

1.  Samsung

2.  LG

3.  Hisense

4.  JVC

5.  Philips

 

________________

*  2021 május elejétől július elejéig

** eladott darabszám alapján

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01