A Telekom digitalizációs kampányait díjazta a legrangosabb nemzetközi PR-verseny
Az IPRA által évente meghirdetett Golden World Award a legjelentősebb globális kommunikációs szakmai elismerés, mely a legkiválóbb PR projekteket díjazza. A Magyar Telekom két, digitalizációs céllal született programjának kommunikációja is elnyerte a nemzetközi szervezet díját és az ezzel járó szakmai elismerést.
Az International PR Association évente meghirdeti a Golden World Award-ot, a benyújtott pályázatokat szigorú szempontrendszer szerint értékeli a nemzetközi szaktekintélyekből álló zsűri. A Magyar Telekom két, digitalizációs programjának a kommunikációjával nevezett eredményesen a versenyre, melyek kategóriájuk győztesei lettek. „Kommunikációnk, kampányaink tervezésénél az a cél vezérel bennünket, hogy láthatóvá és kézzelfoghatóvá tegyük üzenetünket: a technológia az életünk számos pontján segítségünkre van, a digitalizáció által előbbre léphetünk. Kivételes öröm számunkra, hogy kreatív szakmai megoldásainkra a legjelentősebb nemzetközi PR szervezet is felfigyelt, jelentős szakmai elismeréssel díjazva munkánkat” – nyilatkozta az elismerés kapcsán Kutas István, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója.
Digitalizáljuk Anti nagymamáját!
A karanténidőszak egyik legkedveltebb videósorozatát alkotta meg a Telekom szakembereivel együttműködve Rizmajer Antal fotós és nagymamája. A Z generációs alkotó szórakoztató és egyben edukatív videós anyagokkal mutatta be, hogyan tudja segíteni nagymamája digitalizációját, példát mutatva ezzel több ezer fiatal számára. A digitális PR megoldás ötlete házon belül született meg, az online térbe terelve a pandémia alatt a vállalat generációkon átívelő edukációs platformját, a Legyélteis! Most generációs programot. A kampány a hazai szakemberek elismerését is elnyerve CMA, INFLU és HRBEST díjakban is részesült.
#Digitálisegészség az idősekért
A Telekom tavaly indította el #Digitálisegészség edukációs programját, ráirányítva a figyelmet arra, mekkora segítséget nyújthat a digitalizáció és az okoseszközök használata a megelőzésben és az egészségmegőrzésben, különös tekintettel az idősebbekre, akik a pandémia időszakban a legveszélyeztetettebb csoportokhoz tartoznak. A program arra buzdította a fiatalokat, hogy segítsék idős hozzátartozóikat a digitális felzárkózásban, ezzel is hidat képezve a generációk között. A social-PR kampányt a Telekom PR ügynökségével, az Uniomediaval közösen alkotta meg. A kampányvideók ITT tekinthetők meg.
Kapcsolódó cikkek
- Az ISG a Fujitsu három digitalizációs esettanulmányának is kiemelkedő minősítést adott
- Az automatizált gyártás lendíti tovább a gyógyszeripar digitalizációját
- Még idén bevezethetik az elektronikus fuvarlevelet Magyarországon
- Te szeretnéd, hogy az avatárod melózzon helyetted?
- Esélyegyenlőségi törekvéseiért elismerésben részesült a Magyar Telekom Csoport
- Világszínvonalú egyetemi képzést támogat a Vodafone
- Az ügyfélélmény uralja a bankszektor digitalizációját
- A digitalizáció felgyorsítása az integráció erejével
- Elkészült a Magyar Telekom 2020-as Fenntarthatósági Jelentése
- Akár a GDP 2%-át is megtakaríthatná Magyarország a digitalizációval?
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.