A Telekom digitalizációs kampányait díjazta a legrangosabb nemzetközi PR-verseny

forrás: Prím Online, 2021. augusztus 4. 13:55

Az IPRA által évente meghirdetett Golden World Award a legjelentősebb globális kommunikációs szakmai elismerés, mely a legkiválóbb PR projekteket díjazza. A Magyar Telekom két, digitalizációs céllal született programjának kommunikációja is elnyerte a nemzetközi szervezet díját és az ezzel járó szakmai elismerést.

Az International PR Association évente meghirdeti a Golden World Award-ot, a benyújtott pályázatokat szigorú szempontrendszer szerint értékeli a nemzetközi szaktekintélyekből álló zsűri. A Magyar Telekom két, digitalizációs programjának a kommunikációjával nevezett eredményesen a versenyre, melyek kategóriájuk győztesei lettek. „Kommunikációnk, kampányaink tervezésénél az a cél vezérel bennünket, hogy láthatóvá és kézzelfoghatóvá tegyük üzenetünket: a technológia az életünk számos pontján segítségünkre van, a digitalizáció által előbbre léphetünk. Kivételes öröm számunkra, hogy kreatív szakmai megoldásainkra a legjelentősebb nemzetközi PR szervezet is felfigyelt, jelentős szakmai elismeréssel díjazva munkánkat” – nyilatkozta az elismerés kapcsán Kutas István, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója.

 

 

 

Digitalizáljuk Anti nagymamáját!

A karanténidőszak egyik legkedveltebb videósorozatát alkotta meg a Telekom szakembereivel együttműködve Rizmajer Antal fotós és nagymamája. A Z generációs alkotó szórakoztató és egyben edukatív videós anyagokkal mutatta be, hogyan tudja segíteni nagymamája digitalizációját, példát mutatva ezzel több ezer fiatal számára. A digitális PR megoldás ötlete házon belül született meg, az online térbe terelve a pandémia alatt a vállalat generációkon átívelő edukációs platformját, a Legyélteis! Most generációs programot. A kampány a hazai szakemberek elismerését is elnyerve CMA, INFLU és HRBEST díjakban is részesült.

 

 

#Digitálisegészség az idősekért

A Telekom tavaly indította el #Digitálisegészség edukációs programját, ráirányítva a figyelmet arra, mekkora segítséget nyújthat a digitalizáció és az okoseszközök használata a megelőzésben és az egészségmegőrzésben, különös tekintettel az idősebbekre, akik a pandémia időszakban a legveszélyeztetettebb csoportokhoz tartoznak. A program arra buzdította a fiatalokat, hogy segítsék idős hozzátartozóikat a digitális felzárkózásban, ezzel is hidat képezve a generációk között.  A social-PR kampányt a Telekom PR ügynökségével, az Uniomediaval közösen alkotta meg. A kampányvideók ITT tekinthetők meg.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36