Piaci együttműködés a TiVo és AOL között

Zsigó József, 2001. január 31. 20:37
Hirdetési kampányba kezdett az AOL-TW amelynek az a célja, hogy megismertesse az előfizetőket az interaktív televíziózás előnyeivel és különösen a TiVo szerepével ebben az új technológiában.
Tavaly közel 200 millió dollárt fordított hirdetésre az AOL-TW, 50 milliót pedig a TiVo, ez azonban nem bizonyult elégségesnek: az AOL, amely tavaly júniusban indította a TiVo technológián alapuló interaktív tévézést, mindössze 153 000 előfizetőt tudott megnyerni. Miután ennyi pénzt már beleöltek, mindkét fél a fejlesztés mellett van, és újabb, az eddigieknél is átfogóbb kampányba kezdtek.

Nyomtatott anyagot küldenek a potenciális előfizetőknek, e-mailben és interneten reklámozzák az interaktív tévézés előnyeit és természetesen a televíziót is felhasználják. Emellett gyors pénzsegélyt is kap az TiVo a médiaóriástól, amellyel pénzügyi helyzetét konszolidálhatja. A bejelentés hatására újra emelkedésnek indult a TiVo részvényeinek az ára – írja az InternetNews.

Kulcsszavak: AOL televízió TiVo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36