A Xiaomi és a Sundance Institute együtt indítanak filmes tanfolyamot
A világ egyik vezető technológiai nagyvállalata, a Xiaomi a Sundance Collab-bal, a tartalomkészítők globális közösségével és képzési platformjával lépett együttműködésre azért, hogy közösen egy olyan tananyagot és képzési programot állítsanak össze, amely eszközöket nyújt és alkalmat teremt a mobiltelefonnal készülő professzionális filmek elkészítéshez.
A Xiaomi Studios és a Sundance Collab filmes szakértői által kidolgozott kurzus az okostelefonok által kínált filmes technikákat járja körül és kulisszatitkokat oszt meg arról, miként lehet úgy használni a telefont filmfelvételre, hogy a végeredmény egy profik által forgatott filmre emlékeztessen. Minden epizód a telefonos filmkészítés egy-egy aspektusáról szól majd. Lesz például olyan rész, amely a telefonok kamerái által nyújtott lehetőségeket tárgyalja, megint más rész a megfelelő eszközök megválasztását, a helyszín kiválasztásának dilemmáit részletezi majd. Az epizódokban feltűnnek majd a Xiaomi Creators alkotásai és egy olyan tehetségfejlesztő program résztvevői is, amely tehetséges filmkészítők és fotográfusok számára kínál platformot a telefonnal készült alkotások megosztására.
A kurzus házigazdája Steven Senshan, a Xiaomi Studios vezetője lesz. Ő irányította korábban a Xiaomi legizgalmasabb okostelefonos filmes projektjeit, például azt is, amelyet a közelmúltban mutattak be a Xiaomi Filmfesztiválon és amelyben jó pár nemzetközi díjas filmkészítő vett részt a saját, okostelefonnal felvett kisfilmjeivel.
“Az elmúlt évtizedben sok alkotó készített remek filmeket, amelyeket rövidfilmekként vetítettünk és tűztünk a Sundance Filmfesztivál műsorára. Nagyon örülünk annak, hogy együttműködhetünk a Xiaomi Studios-zal ennek a filmkészítés mesterfogásait is érintő kurzusnak a felépítésében. Ez olyan új eszközöket ad a filmesek kezébe mindenütt a világon, amelyekkel képesek lesznek maximálisan kihasználni a készülékükben rejlő lehetőségeket” - mondta Beth Tripmacher, Sundance Collab termékfejlesztésért felelős vezetője.
A teljes képzési anyag, amely hét epizódból és ezekhez kapcsolódó aktivitásokból áll, ingyenesen elérhető lesz a Sundance Collab platformon október 4-én. Az első hat epizódot a Xiaomi hivatalos közösségi média csatornáján teszik majd közzé hetente, ettől a naptól kezdődően.
A Sundance Collab egy olyan egyedülálló, digitális platform, amely nyitott, befogadó, ahol a független alkotók biztonságos körülmények között léphetnek kapcsolatba egymással, oszthatják meg egymással a történeteiket, tanulhatnak egymástól és fejlődhetnek tovább alkotóként. A platformot a Sundance Institute, egy nonprofit szervezet indította el 2018-ban, amely aktívan támogatja a független filmes és színházi alkotókat, de leginkább a Sundance Filmfesztiválról ismert, amelyet évente tartanak meg a Utah állambeli Park City-ben.
Kapcsolódó cikkek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- A Xiaomi bemutatta a tartalomgyártásra szánt Xiaomi 11 termékcsalád új tagjait
- A Xiaomi rövidfilmmel indítja az első saját filmfesztiválját
- A Xiaomi először lépett a 2. helyre a globális telefonpiacon
- Magyarországra is megérkezett a teljes Mi 11 termékcsalád!
- Magyarországra is megérkezett a Redmi Note 10 5G!
- A Xiaomi bevétele és nyeresége is rekordszinten 2021 első negyedévében
- Csúcskategóriás processzort kapott a Poco új telefonja
- A Xiaomi az idei első negyedévben érte el eddigi legjobb eredményét
- A Xiaomi meghirdeti idei ShotByMi fotós kihívását
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Erőd a föld alatt – Nyílik Budapest legbiztonságosabb széfterme
Egyedülálló biztonsági paraméterekkel rendelkező új létesítménnyel bővül a magyar pénzügyi szolgáltatói szektor. A XIII. kerületben nyitja meg kapuit a SafeBank, a Foldana cégcsoport tagjaként, amely a Magyar Nemzeti Bank széfterme után az ország második legnagyobb ilyen jellegű létesítménye lesz.
Közzétette 2024 legsikeresebb e-kereskedőit a PwC Magyarország
A PwC Magyarország 2024. június 19-én szakmai rendezvény keretében mutatta be az E-toplista idei rangsorát, amely négy kategóriában – legnagyobb forgalmú, FMCG, magyar, legismertebb – sorolta be az ország legkiemelkedőbb e-kereskedelmi szereplőit. Az eseményen több mint 40 vezető online kereskedő képviseltette magát.
Mire képes egy jól használt egészségalkalmazás?
A munkavállalók mentális egészsége mára kulcsfontosságú tényezővé vált a vállalati teljesítmény szempontjából. Ezzel párhuzamosan a Z generáció – amely egyre meghatározóbb a munkaerőpiacon – már komoly elvárásokat támaszt a munkahelyekkel szemben ezen a téren is. A hazai dolgozók kétharmadának életét mindennapos stressz jellemzi, ami gyakran még a pihenőnapokon sem enyhül. Világszerte az alkalmazottak fele érintett a kiégésben, ami nemcsak mentális, hanem fizikai tüneteket is okozhat.
Új irányt vesz a cégautó-piac: fókuszban a költséghatékonyság
Az autóipar az elmúlt években komoly kihívásokkal nézett szembe, és a piaci nyomás egyre sürgetőbbé teszi a szemléletváltást. Bár az elmúlt év során javult az alkatrészellátás stabilitása, az erőviszonyok átrendeződése és az új kormányzati szabályozások új stratégiák kidolgozására késztetik a vállalatokat és flottakezelőket egyaránt. Hegedűs Viktor, az Ayvens Magyarország kereskedelmi igazgatója összegezte a legfontosabb trendeket, amelyek 2025-ben meghatározhatják a cégautó-piacot.
Felhőalapú forradalom a sörgyártásban
A cseh Budweiser Budvar, amely 1895 óta világszerte elismert prémium láger söréről híres, hosszú ideig hagyományos vállalatirányítási rendszerrel dolgozott – ami azonban egyre inkább akadályozta a növekedést és a hatékony működést. A közel 140 millió eurós árbevételű vállalat a felhőalapú SAP S/4HANA Cloud Private Edition bevezetésével új korszakot nyitott: a rendszer átláthatóbbá és hatékonyabbá tette az üzleti folyamatokat, támogatva ezzel a közel 600 fős csapatot.