Egy ideális óra nem csak tetszetős kiegészítő, hanem hasznos edzőtárs is lehet
A Casio hosszú ideje kínál vízálló karórákat hölgyeknek és férfiaknak egyaránt. Ezek nemcsak a strandszezonban bizonyulhatnak tetszetős kiegészítőnek, ugyanis strapabíró tokjuknak és számtalan hasznos funkciónak köszönhetően akár edzeni is lehet bennük.
„A G-Shock géneket hordozó Casio karórák esztétikus látványt nyújtanak és mivel ellenállók a különféle sérülésekkel szemben, így nem kell félni attól, hogy a szabadban töltött idő alatt megsérülnek, vagy elromlanak” – hívta fel a figyelmet Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
A női órákkal szemben általános elvárás, hogy tetszetős színekkel rendelkezzenek, emellett kellemes viseletet biztosítsanak, hiszen a hölgyeknek vékonyabb csuklójuk van, mint a férfiaknak. A karóragyártóknak azon túl, hogy meg kell felelniük ezeknek az igényeknek, meg kell próbálniuk a lehető legújabb és legmodernebb funkciókat is felvonultatni.
Baby G
A Baby-G régóta a kínálat részét képezi, de a Casio mindig meg tudja dobogtatni a hölgyek szívét egy-egy új színárnyalattal. A BA-110SC sorozat tagjai sportos, víz- és ütésálló karórákból állnak, amelyek nemcsak úszásra, hanem akár oxigénpalack nélküli búvárkodásra is alkalmasak. Türkíz, púder és gyöngyház színekben érhetők el, éppen ezért remekül passzolhatnak a fürdőruhákhoz, matrachoz, vagy akár a strandlabdához is. Emellett olyan hasznos funkciókkal vannak ellátva, mint stopper, vagy a kombinált ébresztés. Javasolt fogyasztói ár: 44 990 Ft
G-Squad
Az új G-Squaddal a Casio azokat a férfiakat szólítja meg, akik a pihenésre és a feltöltődésre szánt időt szeretik összekötni egy kis edzéssel is. A GBA-900-as karórákkal bárhol, akár vízparton is lehet sportolni, mivel beépített 1/100 másodperces stopperrel és célidő megadási lehetőséggel egyaránt rendelkezik. A „gyorsulásmérőnek” köszönhetően pedig képes megmutatni hány kilométert és hány lépést tett meg a karóra viselője, illetve ezzel párhuzamosan azt is, hogy mennyi kalóriát égetett el.
A Bluetooth-os kapcsolattal a GBA-900-as IOS és Android rendszerű okostelefonokkal is szinkronizálható és a G-Shock Move applikáció segítségével az edzések adatai egyszerűen kinyerhetők, illetve megjeleníthetők. A 16,6 mm vastagságú, analóg-digi számlappal és karcálló kristályüveglappal ellátott tokja kényelmes viseletet biztosít. A GBA-900-as fehér, narancs, illetve lilás-fekete színekben is elérhető. Dinamikus és sportos megjelenése miatt azoknak is jó választás lehet, akik nem edzenek rendszeresen. Javasolt fogyasztói ár: 44 990 Ft
Oktogonális tok
A G-Shock jellegzetes tokja és számlapja szinte már-már a Casio védjegye lett. Ezek után azt is lehetne gondolni, hogy elég a jól bevált dolgokra támaszkodni, nincs szükség új stílusú karórák megalkotására. A Casiónál nem így látják ezt a kérdést és ötletekből soha sincsenek híján. Éppen ezért tavaly a márka bemutatta a GA-2100-as modellt, amely az oktogonális tokformával indult hódító útjára. A letisztult dizájnnak és a kompakt méretnek köszönhetően egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Sőt, ez volt a tavalyi év legnépszerűbb G-Shock karórája.
Természetesen ebben a karórában is nyugodtan lehet úszni, vagy fürdeni, ha viselőjének úgy tartja kedve. A Carbon Core Guard szénszálas erősítésnek köszönhetően tokja fokozottan rázkódás és rezgésálló, így kültéri sportolásra is igénybe lehet venni. A beépített stopper- és visszaszámlálás funkció révén pedig akár edzeni is lehet benne. Unisex fekete és átlátszó színben is elérhető, de mostantól kisebb, női tokmérettel is megvásárolható a GMA-S2100 néven. Jav. fogyasztói ár: 39 990 Ft (GA-2100), illetve 36 990 Ft (GMA-S2100).
A tetszetős, elsősorban divatos kiegészítőként vagy a sportolásra is alkalmas női és férfi karórák között tehát egyre vékonyabb határvonal. Egy jól megválasztott karórával mindkét szempontnak meg lehet felelni.
Kapcsolódó cikkek
- A Casio G-Shock első ízben támogat hazai gyorsasági versenycsapatot
- Megérkezett a legújabb aranyszínű tokkal rendelkező fém G-Shock
- Közeli rokonságban áll ez a karóra a Forma-1-es autókkal
- Transzparens órákkal hódít idén a Casio
- Ezek voltak a legnépszerűbb karórák 2020-ban
- Különleges karácsonyi nyereményjátékot indított a Casio
- A G-SHOCK legújabb kollekciója felkavarja a 37 éves márka egyébként sem unalmas életét
- Több mint 10 millió Casio G-Shock karóra készült tavaly
- Sokoldalú, könnyű és strapabíró a British Army X G-Shock Mudmaster
- Fémérzékenyek is viselhetik a Casio új karóráit
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mini projektor, óriási élmény – Fedezd fel a ViewSonic M1 Maxot
A vizuális megoldások terén vezető ViewSonic Corporation új taggal bővítette díjnyertes M1 sorozatát: megérkezett az M1 Max intelligens LED-projektor. A modell a 360 fokban elfordítható, 3 az 1-ben állványának köszönhetően nyerte el az iF Design díjat, és kifejezetten azoknak készült, akik gyakran úton vannak, de nem szeretnének lemondani a kiváló szórakozás élményéről.
Nyári újdonságok a G-Shocktól: Stílusos karórák aktív életmódhoz
Magyarországon a strandszezon többnyire az időjárás alakulásától függ, de a legtöbbször május első hétvégéjén indul – ekkor már kellemes hőmérséklet és bőséges napsütés teremt ideális körülményeket a strandoláshoz. A G-Shock idén is friss modellekkel köszönti a nyári hangulatot, hogy a stílus és funkcionalitás tökéletesen találkozzon a fürdőruha-szezonban.
Utazásra szabva: A Sandberg repülőgépen is használható akkumulátorai
A mobilos és számítástechnikai kiegészítőiről ismert dán márka, a Sandberg, két új, repülőgépen is szállítható powerbankkel bővítette kínálatát. Az egyik egy nagy kapacitású modell, kifejezetten laptopok töltésére, míg a másik egy kompakt, zsebben is elférő megoldás a telefonokhoz.
360°-os élmény: A Sony újgenerációs bulihangszórói
A Sony újabb tagokkal bővítette ULT POWER SOUND termékcsaládját, melyeket úgy terveztek, hogy a zenehallgatás élménye olyan legyen, mintha az ember a koncert első sorában állna.
A világ leggyorsabban növekvő soundbar márkája a Hisense
A Futuresource Consulting jelentése alapján a Hisense soundbarok 2019 és 2024 között a világ leggyorsabban fejlődő soundbar márkájává váltak az eladott termékek száma szerint. Ez az elismerés megerősíti a márka sikeres stratégiáját, amely egyszerre célozza meg a széles közönséget és a prémium szegmenst a szórakoztatóelektronikai piacon.