Bemutatták a marketing gazdaságot motorizáló szerepeit
A szakma hagyományos őszindító eseményén, az idén 31. alkalommal megrendezett Marketing Summiton a marketing egész gazdaságot átszövő motorizáló szerepe került fókuszba, így az előadók a marketingtevékenység üzleti növekedésben, fenntarthatóságban, innovációban, digitalizációban, a kiemelt ágazatokban, valamint a társadalomban betöltött kitüntetett szerepét mutatták be, sokféle nézőpontból. Az esemény programjait hat különböző iparág közel 40 marketing és kommunikációs szakembere alkotta meg, még idén tavasszal. A marketing gazdaságmotorizáló szerepe elvitathatatlan és ma időszerűbb, mint valaha, hiszen az már a vállalkozások elemi szintjén is az üzleti növekedést szolgálja és értékteremtő módon járul hozzá a szervezeteken túl az egész nemzetgazdaság összteljesítményéhez – nyitotta meg videóköszöntőjében az eseményt Balogh László pénzügypolitikáért felelős helyettes államtitkár (PM). A Summit nyitó előadásában Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt., MMSZ elnökségi tag) azt hangsúlyozta, hogy a marketing egyre inkább elfoglalja az őt megillető helyét az értékelőállítás üzleti folyamataiban, amelyet az is igazol, hogy az esemény a marketing szakembereken túl évről-évre egyre több üzleti döntéshozót is vonz. A „marketing időszerűbb, mint valaha” elnevezésű kerekasztal-beszélgetés résztvevői pedig arról beszéltek, hogy a pandémia okozta gazdasági sokk új lehetőségeket nyitott a cégek számára, ugyanis a KKV szektor szereplői ugyanúgy, mint a hazai és külpiacokra fókuszáló nagyvállalatok egyaránt felülvizsgálták saját működési és üzleti modelljeiket és a piac változásaihoz, a fogyasztók megváltozó igényeihez igazították azokat. A szakmai és üzleti döntéshozókat célzó eseményen a marketing kulcsszerepei mellett kiemelt fókuszt kapott az érzelmek és a kommunikáció megértése is, amelyről Brent Buchanan (Cygnal) előadásában azt emelte ki, hogy a márkáknak és cégeknek először a fogyasztói döntést vezérlő fő érzelmeket és mindset-et kell megérteniük annak érdekében, hogy meg tudják változtatni nézőpontjukat és döntésre, tettekre sarkallják őket. Az eseményen a marketing számos további gazdaságot dinamizáló szerepéről is elhangzottak előadások, illetve kerekasztal-beszélgetések, amelyek szeptember 30-tól lesznek visszanézhetőek a Summit PLAY tudásmegosztó platformon.
A szakma csúcstalálkozóján került sor a Magyar Marketing Szövetség Életműdíjának átadására is, amelyet posztumusz, az idei év elején elhunyt legendás marketingszakember, a szövetség egyik alapítója, Tonk Emil kapott. Ezen felül hagyományosan a Marketing Summiton került sor idén is a Marketing&Média által jegyzett TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozó listájának kihirdetésére is. A befolyásos szakmai döntéshozókat felsorakoztató lista élén idén is Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója áll, akit Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) és Horváth Magyary Nóra (K&H Bank) követnek. A TOP3 tagjain felül a TOP10-es listából előadott az eseményen Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Juhász Péter Tibor (Vodafone) és Szalkai Réka (Mastercard), valamint kerekasztal-beszélgetésben vett részt Jákó Eszter (MVM) is. A rendezvényen adták át a Városmarketing Díj elismeréseit is. Idén is Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa, míg a kisvárások kategóriájában Vásárosnamény, a megyék között Szabolcs-Szatmár-Bereg megye képviselői vehették át a fődíjakat. 2021-ben a Városmarketing Nagykövete kitűntető címet Budapest II. Kerületi Önkormányzata kapta.
A Marketing Summit létrejöttét idén is támogatóink és aktív résztvevőink páratlan összefogása tette lehetővé - mondja Hinora Ferenc, a konferenciát immár 31 éve folyamatosan szervező Magyar Marketing Szövetség elnöke. Támogatóink és együttműködő partnereink idén is megmutatták, hogy hisznek a marketing erejében és aktívan tesznek is azért, hogy a marketing egész gazdaságot átható szerepei egyre szélesebb rétegekhez jussanak el. Támogatóinkkal közösen hisszük, hogy a marketig gazdaságot motorizáló értékteremtő szerepei egyben a fenntartható körforgásos gazdaság kialakításához is nagymértékben hozzájárulnak – teszi hozzá az elnök.
A Marketing Summit Hungary fő szervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing&Média szaklap. A Summit Play videóplatformon keresztül történő tudásmegosztást és az exkluzív tartalmakat a Lounge Group biztosítja. A neves szakmai esemény szervezői elkötelezettek a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.
Kapcsolódó cikkek
- OMÉK kiállítási Marketing Díj
- Startol Az Év Honlapja pályázat!
- Indul a 20 éves jubileumi ‘Az Év Honlapja’ pályázat!
- Keresik az elmúlt rendkívüli időszak hőseit!
- Ügyfélélmény-érettség Magyarországon
- Fókuszban a marketing és márkák új lehetőségei
- Újraválasztott elnök a Magyar Marketing Szövetség élén
- Egyedülálló szakmai díjat hirdet a Magyar Marketing Szövetség
- Júliusig gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"
- Új szintre léphet a hazai digitális marketingtudás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB továbbfejlesztett hajtása új életre kelti a NASA szélcsatornáját
Az ABB Motion OneCare szerviz-megállapodás részeként az ABB az Amerikai Nemzeti Repülési és Űrhajózási Hivatal (NASA) számára korszerűsítette a változtatható sebességű hajtást (VSD), amivel legalább 10 évvel meghosszabbítja a hamptoni (Virginia állam) Langley Kutatóközpontban található National Transonic Facility (NTF) elnevezésű szélcsatorna élettartamát. A nagy magasságú és a hangsebességhez közeli repülési körülmények közötti szimulálására alkalmas szélcsatornát a repülőgépek teljesítményének és üzemanyag-fogyasztásának optimalizálására használják. Ezt a szélcsatornát használták korábban a Boeing 777-es, az űrsikló és gyorsítórakétájának tesztelésére is.
A kiberbiztonságról rendeztek konferenciát a Széchenyi István Egyetemen
A kibertámadások évről évre egyre nagyobb mértékű, dollármilliárdokban mérhető gazdasági károkat okoznak a világon, ezért a kiberbiztonság az állami szervezetek, a vállalatok, sőt a magánszemélyek számára is kulcsfontosságúvá vált. A téma aktuális kérdéseiről rendeztek szakmai-tudományos konferenciát a győri Széchenyi István Egyetem, ahol hazánkban elsőként indult el a terület jogi szakembereinek képzése.
Színes ePaper notebook az inspiráló gondolatokhoz és a kreatív ragyogáshoz
Örömmel mutatjuk be a BOOX Note Air4 C-t, a Note sorozat legújabb tagját, amit merész gondolkodóknak és alkotóknak terveztek. A Note Air3 C kivételes funkcióira építve ez a következő generációs színes ePaper tablet jelentős előrelépést tesz a színes ePaper kijelző, a teljesítmény és a felhasználói élmény terén.
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
Irodai és költséghatékony perifériákkal újít a Sandberg
A változatos számítástechnikai- és mobiltartozékairól ismert Sandberg bemutatta új, modern igényeknek megfelelő irodai egerét, valamint Saver sorozatú, jack csatlakozós headseteit. Ezekkel a termékekkel a Sandberg a modern irodák számára kínál költséghatékony megoldásokat a márkától megszokott minőséggel és 5 év garanciával.