Egyedülálló szakmai díjat hirdet a Magyar Marketing Szövetség
A marketing legfontosabb feladata a gazdaság motorizálása, amely fenntartható és innovatív megoldásokat követel, mindebben kiemelt szerep hárul a jövő marketingeseire. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) ezért életre hívta a Marketing Talent Award-ot, amelynek társalapítói a HEINEKEN Hungária Zrt. és a Magyar Telekom Nyrt., kiemelt támogatója pedig a Provident Pénzügyi Zrt.
Az egyedülálló díj célja egyrészt, hogy a fiatal tehetségek és a márkák közötti párbeszéd kialakulásával egy szemléletformáló folyamat induljon útjára, másrészt, hogy minden évben egy társadalmilag is kiemelten fontos témában találják meg a legjobbakat. Idén fenntarthatósági vállalati briefek mentén született pályamunkákat vár a zsűri, július 30-ig. A legjobban szereplők között két fődíj és egy különdíj talál gazdára.
A harmincéves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elkötelezett a marketing szerepének és értékteremtő képességének hirdetésében, és megalakulásától kezdve feladatának tekint minden olyan értékteremtő ágazati, szakmai / edukációs, közösségi, illetve orientációs / minősítési tevékenységet, amellyel közvetlenül vagy közvetve segítheti a szakma megbízói, illetve szolgáltatói oldaláról érkező piaci szereplőinek előrelépését, fejlődését. A szakmai projekteket megvalósító szervezet folyamatos célkitűzésének tekinti, hogy évről évre egyre több tartalommal, eseménnyel tudjon tagjai és az érdeklődők számára eligazodást és segítséget nyújtani a minél színvonalasabb továbbfejlődés érdekében. "Hisszük, hogy a marketing időszerűbb, mint valaha: a szakma legfontosabb feladata a gazdaság motorizálása, amely fenntartható és innovatív megoldásokat követel" – mondja Hinora Ferenc, a szövetség elnöke. "Mindebben nagy szerep hárul a jövő marketingeseire – éppen ezért életre hívtunk egy egyedülálló szakmai díjat Marketing Talent Award néven, amelynek társalapítói a HEINEKEN Hungária Zrt. és a Magyar Telekom Nyrt., kiemelt támogatója pedig a Provident Pénzügyi Zrt, akiknek képviselői a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagjai is" - teszi hozzá az MMSZ elnöke.
A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek, a multinacionális vállalatok, valamint az ezen szervezeteknél dolgozók kiváltsága, akiknek nagyobb szakmai háttér, tapasztalat és marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Talent Award küldetése éppen az, hogy megtalálja a jövő marketereit, teret adjon számukra, és a legjobbak szakmai továbbfejlődését támogassa. Célja, hogy a szakma csatlakozni tudjon a jövő tehetségeihez, valamint a fiatalok és a márkák közötti párbeszéd kialakulásával egy szemléletformáló tevékenység induljon el. "Nagyon büszkék és boldogok vagyunk, hogy kezdeményezői és első megvalósítói lehetünk a Talent Awardnak, hiszen folyamatosan keressük az új ötleteket, megoldásokat, és hiszünk abban, hogy a digitalizációval demokratizálódnak a lehetőségek és a tudás. Célunk, hogy a digitális lehetőségekkel egy jobb minőséget teremtsünk – ehhez keresünk olyan tehetségeket, akiknek van gondolatuk, elképzelésük és ambíciójuk a világunkban jelen lévő kihívások megoldásairól" - emeli ki Kovács András Péter, Szegmens Kommunikációs Vezető / TELEKOM, Elnökségi Tag / MMSZ.
A díj célja továbbá az is, hogy minden évben egy társadalmilag is kiemelten fontos témában találja meg a legjobb kampányterveket, kreatív koncepciókat, valamint a megvalósításra alkalmas márkaaktivitásokat; idén fentarthatósági vállalati briefek mentén született pályamunkákat vár a zsűri. "Vezetőként hiszek abban, hogy a tehetség-utánpótlás biztosítja a hazai ügyféloldali marketingszakma fenntartását – és minthogy a HEINEKEN Hungária számára is kiemelten fontos a fenntartható működés, az innovációk, valamint a kollégák fejlesztése, ezen egymást erősítő szinergiák mentén választottunk témát a Marketing Talent Award programhoz is, amelyre nagyon büszkék vagyunk" – mondja Balogh Barbara, Marketing és Kereskedelmi Marketing Igazgató / HEINEKEN, Elnökségi Tag / MMSZ.
A Marketing Talent Award a zsűrizési módszer tekintetében is különbözik a többi szakmai díjtól. A pályázatok benyújtását követően a pályázók egy kiválasztási folyamatban is részt vesznek, ahol Assessment Center keretében, egyéni és csoportos feladatok, illetve személyiség / kompetencia tesztek kitöltése során bizonyítják talpraesettségüket, mutatják meg készségeiket, képességeiket. A pályázatokat július 30-ig várják, majd a Marketing Talent Award pályázási és kiválasztási folyamata során legjobban szereplők között két fődíj és egy különdíj talál gazdára a HEINEKEN, a Magyar Telekom, valamint a Provident jóvoltából. A díjakat a Marketing Summit-on, szeptember 16-án adják majd át. "A Marketing Talent Awardon mindenki nyertes, a végeredménytől függetlenül. Kiváló alkalom mindkét fél számára a kapcsolatépítésre. A pályázók kockázatmentesen mérhetik fel, mennyire képesek a megszerzett elméleti tudást a gyakorlatba átültetni. A pályázatot kiíró márkák számos értékes, a pályázók életkorából adódóan újszerű gondolathoz, ötlethez juthatnak a társadalom egészének fontos témában, amely az idei évben a fenntarthatóság" - véli Fülöp Gábor, Marketing Igazgató / PROVIDENT, Elnökségi Tag / MMSZ.
"Nem vagyunk egyedül azzal a nézetünkkel, amely szerint a marketing szerepe az, hogy motorizálja a gazdaságot, szolgálja a fenntartható üzleti növekedést – hangsúlyozza Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy Szövetségünk adhat teret a jövő marketingeseit kereső díjnak, hogy a fiatal generáció számára lehetőséget nyújtson a szakmai megmérettetésre. Hisszük, hogy a Marketing Talent Awardon keresztül minél több fiatal marketinges szakmai fejlődését támogathatjuk, és egy valóban szemléletformáló tevékenység indulhat így útjára" – emeli ki az MMSZ vezető tisztségviselője.
Kapcsolódó cikkek
- Új szintre léphet a hazai digitális marketingtudás
- Elhunyt Tonk Emil, a hazai marketingszakma legendás alakja
- Megvannak a Marketing Diamond Awards győztesei
- Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség
- 5 trend, amiért ránk köszönthet a marketingromantika kora
- Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre
- Ismét lehet pályázni a magyar Sportmarketing Díjra!
- A marketing motorizálja a gazdaságot
- 2020-ban is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!
- Történelmet írt a Marketing Summit
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.