Az OPPO csatlakozik a Matter otthonautomatizálási szabványhoz
Az OPPO globális okoseszköz márka és a Connectivity Standards Alliance (CSA) bejelentette, hogy az OPPO a szövetség törzstagjává válik, és vezető szerepet fog vállalni az iparágat egyesítő Internet of Things (IoT) kapcsolati protokoll, a Matter fejlesztésében és népszerűsítésében.
Az OPPO bejelentette, hogy az igazgatótanács tagjaként csatlakozik a Matter kapcsolati protokollt fejlesztő Connectivity Standards Alliance iparági szövetséghez. A szervezet egy olyan IoT ökoszisztéma létrehozásán dolgozik, amely biztosítja a különböző vállalatok által gyártott okosotthonos eszközök kompatibilitását.
A korábban Zigbee Alliance néven ismert Connectivity Standards Alliance 2002-ben jött létre, tagságát több mint 400 vállalat és 23 igazgatósági tag alkotja. A tagvállalatok két évtizede dolgoznak az IoT rendszerek szabványosításán. Ezek közül a Matter egy egységes és biztonságos IP-alapú kapcsolódási protokoll, amely segít egy megbízható, biztonságos IoT-ökoszisztéma kiépítésében, valamint az intelligens eszközök széles skálájának zökkenőmentes csatlakoztatásában.
Az OPPO 2015 óta világszerte több mint 20 országban és régióban telepítette 5G megoldásait, és több mint 1000 5G szabadalomcsomagot jelentett be az Európai Távközlési Szabványosítási Intézetnek. Az OPPO IoT ökoszisztémát több mint 30 intelligens TV-ket, hordható eszközöket, audioeszközöket és egyéb kiegészítőket gyártó partner támogatja.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az OPPO új ColorOS 12 mobil operációs rendszere
- Erős ügyfél-azonosítással a kibertámadások 99 százaléka kivédhető
- Kutatás: A nőket és a fiatal felnőtteket érintették leginkább a pandémia hatásai
- Már használt telefonokra és egyes kiegészítőkre is köthető készülékbiztosítás a Telenornál
- Ellenőrizd szívműködésed a Szív Világnapján!
- Kutatás: Nem csak fizikai, de mentális egészségünk is romlott a karantén alatt
- Hogyan alakította át a magyarok digitális eszközparkját a járványhelyzet?
- Az otthon szerepe talán átalakult, de a TV-re szinte mindenben számíthatunk
- Töltés újragondolva
- Digitális ökoszisztéma támogatja a Szent Ferenc Kórház betegeinek terápiáját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.