Ismerje meg a hibrid automatizálást
Ahol elmosódnak a határok a fizikai és a digitális világ között, ott születnek az új ötletek és hibrid koncepciók: a Pepperl+Fuchs automatizálási szakemberei ezzel a vízióval egyesítik első alkalommal a nürnbergi SPS szakvásárral (2021. november 23-25, 7A csarnok, 330. stand) saját ingyenes „Digital Expo” bemutatójukkal (2021. november 15-26.). A projekt célja az analóg és digitális kommunikáció előnyei közötti kölcsönhatás a „Your Future Automation” mottó alatti megteremtése és mindkét eseményt holisztikus hibrid élménnyé alakítása a látogatók számára.
Személyes párbeszéd a kiállításon, kiegészítő tartalom 3D környezetben
Céljai eléréséhez a vállalat a virtuális, böngészőalapú 3D környezetét, a termékek, gyár- és folyamatautomatizálási megoldások részletes bemutatásához készült Digital Expo-t használja. Ezeket a háromdimenziós modelleket néhány kiválasztott klasszikus kiállítási látványossággal kiegészítve ugyanabban az időben adaptált formában mutatják be a nürnbergi SPS szakvásár digitális „érintőasztalain”. A látogatók közvetlenül a Pepperl+Fuchs szakértőivel együtt barangolhatják be a digitális kiállítást. Az SPS meglátogatása után igény szerint újra visszatérhetnek azokhoz a termékekhez, amiket a virtuális Digital Expo-n láttak. A Digital Expo további digitális tartalmakat is kínál majd, például prospektusokat vagy 3D animációkat. Ezenkívül az SPS élő prezentációi is kizárólag streamen keresztül lesznek láthatók a Digital Expo keretein belül.
Fókuszban az automatizálási technológia jövője
A Pepperl+Fuchs mindkét rendezvényen az automatizálási technológia három fókuszpontjával foglalkozik.
Minden tartalom német és angol nyelven is elérhető lesz:
• E-Mobility – új megoldások új gyártási folyamatokhoz;
• Funkcionális biztonság – a nem megszokott termékektől a személyre szabott biztonsági koncepciókig;
• Ipari kommunikáció – veszélyes területek digitalizált folyamatai
Az érdeklődők a www.pepperl-fuchs.com/expo-2021-pr oldalon ingyenesen regisztrálhatnak a Pepperl+Fuchs Digital Expóra. az egyszeri regisztráció a két korábbi Pepperl+Fuchs digitális kiállítás összes tartalmához is hozzáférést biztosít. Az SPS 2021 kiállításra ingyenes jegyek az alábbi linken érhetők el: www.pepperl-fuchs.com/sps-ticket
Kapcsolódó cikkek
- A pandémia után a logisztikai ipar gyorsítja a robotokkal végzett automatizálást
- Világpremier: A DB és a Siemens bemutatják az első önvezető vonatot
- Növekvő automatizáció a logisztikában
- A MiR és a CSi közösen automatizálja az anyagmozgatást az FMCG üzemekben
- Újabb robotikai ágazat van feltörekvőben
- Megnyílt a SZTAKI-ban Ottonie von Roeder kiállítása
- Csak a filmekben ébrednek öntudatra a robotok
- A sokoldalú robotikai kiegészítők gyorsabb megtérülést eredményeznek
- Fűszerez, steaket süt és még el is takarít
- Robotikai világszínvonal Esztergomból
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.