A Péntech és az MKB Bank közös megoldása online hitelelőszűréssel segíti a kkv-kat
A digitális finanszírozási megoldásokkal foglalkozó Péntech és az MKB Bank együttműködésének eredményeként mostantól még gyorsabban és egyszerűbben juthatnak hitelhez a mikro, kis- és középvállalkozások.
A digitális faktoring a megbízható vevőkörrel rendelkező, kiszámíthatóbb növekedésre vágyó és rövid távú kötelezettséget preferáló cégek számára ideális, azonban, ha egy vállalkozás a napi bevételeiken felül egyszerre szeretne nagyobb összeghez jutni, akkor a hitel a legjobb megoldás. Legyen szó a vállalkozás nagyobb volumenű fejlesztéséről, egy nagyobb beruházásról vagy bármely forrásigényes konkrét cél eléréséről, az online hitelelőszűrő segítségével néhány másodperc alatt, kötelezettségek nélkül megtudhatja, hogy vállalkozása hitelképes-e.
Inkubált startupból partner
A Péntech és az MKB Bank kapcsolata egészen 2019-ig, az MKB Fintechlab harmadik inkubációs programjáig nyúlik vissza, amikor is a startup a kiválasztottak egyikeként szakmai támogatást, pénzügyi befektetést, majd az MKB Bank partnerségének lehetőségét is megkapta. A Péntech az elmúlt 2 év alatt szerzett piaci tapasztalataiból kifejlesztett digitális hitelezés, digitális faktoring és lízing modulokat is. Az MKB Banknak különösen fontos az innováció a kis- és középvállalati szegmensben, így folyamatosan keresték azon újszerű megoldásokat, amelyeket be tudnának építeni a portfóliójukba.
2021 szeptembere óta pedig partnerségük egy új szintre lépett, hiszen sikeresen elindult az együttműködés az online hitelelőszűrő megoldással. „Nagyon örülünk az együttműködésnek, az MKB Bank a kezdetektől fogva sokat segített a fejlesztéseink során, így megtiszteltetés számunkra, hogy közösen dolgozunk a magyar kkv-k egyszerű és gyors hiteligénylésének megoldásán” – mondta Berényi Benjamin, a Péntech társalapító–ügyvezető igazgatója. „A Péntech már 2019-ben az MKB Fintechlab harmadik inkubációs programjának keretében kapott pénzügyi és szakmai támogatást a kis- és középvállalkozások likviditási problémáit megoldó digitális számla-finanszírozási megoldásának fejlesztésére, így pontosan tudtuk, hogy ők lesznek a megfelelő partner az online hitel előminősítés megvalósításában” – tette hozzá Pereczes János, az MKB Bank digitális ügyvezető igazgatója.
Miért érdemes online elindítania a hiteligénylést?
A gyors hitelelőszűrés egyik legnagyobb hozzáadott értéke, hogy nem kell hetekig várni, hanem a cégnév megadása után szinte azonnal megtudhatja, hogy vállalkozása hitelképes-e. Fontos megjegyezni, hogy ez a lépés még nem jár kötelezettségekkel egyik félnek sem, a végleges minősítés pedig a hiteldokumentáció benyújtása után történik, ami az előszűrés eredményétől akár lényegesen eltérhet.
Az online hitelindítás továbbá kényelmes megoldás, bárhonnan és bármikor ellenőrizheti a hitelképességet, hiszen maga az előszűrés teljesen digitálisan zajlik. Személyes ügyintézésre csak az utolsó lépésnél van szükség, amikor a bankfiókban képzett szakemberek segítenek kiválasztani a vállalkozás céljainak leginkább megfelelő hitelt.
Kapcsolódó cikkek
- Hogyan érintette az elmúlt másfél év a kkv-kat, és mire számítanak a cégvezetők az újraindítás után?
- Enyhe visszaesés után dinamikus növekedés várható a magyar faktoring piacon
- Kulcsfontosságú lehet a partnerelemzés az újraindítás utáni növekedéshez
- Digitális Ötletverseny innovatív pénzügyi fejlesztések számára
- Az MKB Bank megújította androidos mobilfizetési szolgáltatását
- Tovább bővül az MKB Banknál a digitális sorban állás lehetősége
- MKB Bank: közös gondolkodás fiatalokkal a jövő bankján
- MKB VideóBANK: már értékpapírszámla és SZÉP Kártya számla is nyitható digitálisan
- Az Apple Pay mobilfizetési szolgáltatás már az MKB Bank ügyfelei számára is elérhető!
- Mostantól még jobb MKB ügyfélnek lenni
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.