Ideathon 4.0: fókuszban a pénzügyi innováció és a fenntarthatóság
Elindul az országos IDEATHON 4.0 by K&H verseny, melyre csapatok és egyéni indulók jelentkezését várják. A pályázóktól az innovációt támogató megoldásokat és bankoláson túli szolgáltatásokra vár javaslatokat a szakmai zsűri. Az ötleteket november 17-ig lehet benyújtani.
Negyedik alkalommal rendezik meg Győrben az Ideathon 4.0. by K&H ötletversenyt november 19-21. között, a K&H szakmai támogatásával. Az idén a fenntarthatóság és a “beyond banking”, azaz a bankoláson túli szolgáltatásokra fókuszál, de bármilyen más témában is ötletelhetnek a nevező egyéni indulók és csapatok. Az idei ötletverseny egy 3 részes programsorozat első önálló állomása lesz, amelyet további 2 esemény követ jövő év első felében.
Novemberben az intenzív, háromnapos közösségi gondolkodáson a megoldandó probléma beazonosításán, értelmezésén és az erre megoldást jelentő ötletek kifejlesztésén dolgozhatnak a csapatok a tervezői gondolkodás (design thinking módszertan) segítségével. A háromnapos esemény szakmai vezetői Csernátony Fanni és Barna Máté designerek és trénerek.
„A bankoláson túli szolgáltatások és a fenntarthatóság számunkra két olyan zászlóshajó, ami jövőbiztossá teszik a mindennapi pénzügyeinket. Az elsősorban a mobilunkra kerülő megoldásaink a hétköznapi élet megkönnyítésére, pénzügyeink átláthatóságára szolgálnak, hogy valóban a zsebünkben legyen a bank- és biztosító is, minden bankoláson túli, pénzügyi vonatkozású szolgáltatásával.” – tette hozzá Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője. Kiemelte: “A novemberi ötletbörzét követően második és harmadik lépésként, 2022-ben, online eseménysorozat veszi majd kezdetét, ahol már foglalkozunk az ötletek üzleti oldalával is, azaz miként lehet piacra vinni a megoldást azok irányába, akiknek valóban szükségük van rá?”
A legjobb ötletek rövid- és hosszú távon beépülhetnek a gyakorlatba, ezzel pedig kényelmesebbé válhatnak a mindennapok. A másik fontos célja a programnak, - amellett, hogy az ötletekből alakuló valós szolgáltatások üzletileg is megállják a helyüket, - hogy egy-egy jó ötlet tervezési és előkészületi hiányosságok miatt ne bukjon el.
Az Ideathon 4.0 by K&H-ra meglévő csapattal és egyénileg is lehet jelentkezni, hiszen a rendezvény első napján is kerülnek kialakításra a csapatok. Így volt ezzel a tavalyi év győztes csapata a ReFilamer is, akiknek tagjai az eseményen találkoztak és ma már első befektetésük előtt állnak. A győztes ötletük a háztartási műanyaghulladék költséghatékony újrahasznosítása volt, mindezt otthon egy 3D nyomtató segítségével. A rendezvény zárónapján, november 21-én, a versenyzők csapatokba szerveződve prezentálják ötletüket a szakmai zsűri előtt.
A verseny a StartITup Győr, a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara és a Szintézis-NET közös szervezésében valósul meg. Az esemény kiemelt szakmai támogatója a K&H, kiemelt szakmai partnere az INPUT Program.
Bővebb információ és jelentkezés: https://ideathon2021.ticketninja.io/.
Jelentkezési határidő: 2021. november 17.
Kapcsolódó cikkek
- Közeleg a 31. Ifjúsági Tudományos és Innovációs Verseny beadási határideje
- Rekordszámú nevezéssel zárult a 20 éves jubileumi ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Az Év Projektmenedzsment Diplomamunkája
- Zöldre váltanak? – most még így takarékoskodnak a fiatalok
- Megvan a HTE Fekete László-díj nyertese
- K&H: mikor veszik át a „kockásfüzet” szerepét a személyi pénzügyi menedzsment alkalmazások?
- Újra lehet pályázni a HR Best Futureproof Organizations kategóriájában
- Négy rádiós pályázaton hirdetett nyerteseket a Médiatanács
- Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat
- Elindult a K&H Vigyázz, kész, pénz! vetélkedő
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.