A HONOR és a WGSN bemutatja a jövő tech és divattrendjeit

forrás: Prím Online, 2021. november 18. 18:30

Az új HONOR 50 okostelefon kapcsán a HONOR ismertette az okostelefonok megjelenését meghatározó divattrendeket. Ezek közül kiemelkedik a monogrammánia és a tech couture. A divat iránt fogékony felhasználók számára minden eddiginél fontosabb, hogy online identitásuk feltűnő legyen. 

A HONOR szeretné jobban megérteni az okostelefon szerepét az önkifejezésben, ezért a fogyasztói viselkedések feltérképezésével bízta meg a WGSN-t, a fogyasztói és dizájntrendek vezető nemzetközi intézetét. A kutatás során többek közt arra keresték a választ, hogy mi mozdítja elő a merészebb technológiai megoldásokat alkalmazó termékek keresletét.

Elmozdulás a tech couture felé

2022-es évhez közeledve a felhasználók újragondolják azt, ahogy az életüket élni szeretnék. Ezt a változást a WGSN “mindennapos extravaganciaként” nevezi, és arra utal, hogy a vásárlók egyre nagyobb számban keresik azokat a lehetőségeket, amelyekkel kiléphetnek a megszokott keretek közül. Emlékezetes és megragadó élmények után kutatnak, melyeken keresztül újraéledhet optimizmusuk. „A felhasználók kifejezetten igénylik azokat a termékeket és szolgáltatásokat, amelyek extravaganciát hoznak a mindennapokba. Így segítve, hogy a radikális önkifejezés terén kompromisszumokat nem ismerő módon fejezhessék ki magukat” - fejti ki a WGSN. „A dizájn válaszreakció a technológiai iparban fellelhető homogenitásra, amely hozzájárul a személyesebb és kifejezőbb megjelenéshez.”


 

HONOR Code: egyedi külső a határozott megjelenésért

A WGSN kutatása megerősítette a monogramos dizájn egyértelmű beépülését a trendek közé. Ez a stílus új megoldást jelent az önkifejezésben és határozott megjelenést kölcsönöz viselőjének. „2018-tól kezdődően számos divatház újította meg monogramos kollekcióját, ami egyfajta válaszként szolgált az egyre népszerűbb logómániára. 2021-ben a monogramos stílus új irányával találkozhatunk. A márkák új szintre emelik monogramos kollekciójukat, hogy a vásárlók ezzel is megmutathassák saját stílusukat” – magyarázza a WGSN.

 

A márkalogós ruházattal és kiegészítőkkel a 90-es évek stílusa előtt is fejet hajtanak a vásárlók. A HONOR 50 egyéb színváltozatok mellett a HONOR Code verzióban is elérhető a nemzetközi piacon, ami különleges módon láttatja a HONOR logót a hátlapon.

 

„A HONOR 50 szétválasztja a márka öt betűjét és új módon rakja őket össze. A hologramszerű, ismétlődő megjelenéssel energikus és vibráló vizuális hatást kelt” – fejti ki Yuan Ze, a HONOR vezető tervezője. „Ez a szemkápráztató dizájn különlegessé teszi az okostelefonok világában, mivel a legújabb trendek inspirálták, és új irányt képvisel a jellemzően fekete, valamint visszafogott színű okostelefonok között.”

Önkifejezés a vlogging és a metaverzum világában

Az önkifejezés iránti igény rohamosan nő, és ez a technológiai eszközök fejlődésében is nyomon követhető. A fogyasztók olyan termékeket keresnek, amelyek nemcsak jól néznek ki, de hasznos funkciókkal bírnak, teret adva a kreatív tartalomgyártásnak. A több hónapos bezártság egyre inkább az online világ felé terelte az embereket, ahonnan próbáltak erőt meríteni és inspirálódni.

 

Ahogy a kijelző vált az egyik legfőbb kapoccsá a világ és a felhasználó között, egyre inkább megjelent az igény az egyedi online identitás létrehozása iránt, amelyen keresztül mindenki megmutathatja saját történetét. A WGSN ezt a jelenséget „ösztönző menekülésnek” nevezi. Adrien Mollet, a WGSN vezető tanácsadója hozzáteszi: „A jövő az erőfeszítés és kreatív önkifejezés időszaka. A felhasználók sok időt töltenek tartalomgyártással annak reményében, hogy tartalmuk széles körben elterjedt lesz. Magas minőségű alkotásokat készítenek saját életükről, stílusukról, értékeikről és helyzetükről.”

 

A fizikai és digitális világ összefonódásával a felhasználók előszeretettel fordulnak a vlogginghoz és a digitális tartalmak előállításához, hogy megmutassák magukat. A WGSN szerint az önkifejezés céljából készült tartalmak száma évről-évre nő a közösségi médiában. Mind a tartalom előállítói, mint pedig fogyasztói hajtják ezt a típusú, no-filter trendet, megmutatva stílusuk és érzéseik.

 

A vlogging népszerűségét a HONOR 50 okostelefon sem hagyja szó nélkül. A felhasználók számos beállítás közül választhatnak, a többkamerás móddal pedig felvételkészítés közben válthatnak az előlapi és hátlapi kamerák között. Ezzel egy felvételben több nézőpontot is rögzíthetnek. A videó készítője valós időben örökítheti meg saját érzéseit, élményeit, így még közvetlenebb kapcsolatot tarthat fent közönségével. 

 

A HONOR szakértőkkel vizsgálja a stílus, az okostelefonok és az önkifejezés evolúcióját

A HONOR panelbeszélgetésre hívta a WGSN-t, Matthew Drinkwatert, a London College of Fashion divatinnovációs vezetőjét, Liza Urla ékszerszakértőt, a Gemologue alapítóját és kreatív vezetőjét és Amelia Liana divatvloggert, aki több mint 500.000 Instagram követővel bír. A beszélgetéshez Yuan Ze, a HONOR vezető tervezője csatlakozott, hogy megvitassák a divatot és technológiát formáló trendeket, és a HONOR 50 által nyújtott önkifejezési lehetőségeket.

 

A panelbeszélgetés:

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt

Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.

2024. április 21. 16:50

Form 4: új, villámgyors 3D nyomtató a Formlabs-tól

A Formlabs bemutatta a Form 4-et, a következő generációs műgyanta 3D nyomtatóját. A Form 4 és biokompatibilis változata, a Form 4B rendkívül gyors additív gyártást ígér nagy precizitással a választott alapanyag típusától függetlenül. A Formlabs legújabb fejlesztése már megtekinthető és tesztelhető a FreeDee Kft. budapesti irodájában.

2024. április 21. 14:03

Mammográfiához tervezett diagnosztikai monitort mutat be az LG

Tovább bővíti B2B orvostechnikai kínálatát az LG Electronics (LG). A portfólió új tagja, a 21HQ613D-t értékesítését nemrégiben engedélyezte az Egyesült Államokban az FDA. A kifejezetten digitális mammográfiához és emlő tomoszintézishez tervezett 21HQ613D egy 21,3 hüvelykes, 5 megapixeles (MP) IPS diagnosztikai monitor, amely nagyfelbontásban jeleníti meg a röntgenfelvételeket, és kalibrációs érzékelője, illetve szoftvere révén stabil képminőséget biztosít.

2024. április 21. 12:17

Így használjuk biztonságosan a kijelzőket

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy – az időjárástól függetlenül – miként óvjuk érzékszervünket, főleg úgy, hogy egyre többet használunk kijelzőket, képernyőket.

2024. április 21. 10:29

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50