Az Oracle megelőzi a Google-t a Gartner 2021-es Solution Scorecard-jában
Az Oracle infrastruktúra szolgáltatása (Oracle Cloud Infrastructure, OCI) jelentős előrelépést tett az elmúlt években. Az utóbbi négy negyedévben például az OCI több száz új szolgáltatással bővült és felhasználóinak száma is óriási növekedést mutat. A Gartner nemrégiben kiadott Solution Scorecard-jában az észak-amerikai felhőszolgáltatók között az Oracle-t a harmadik helyre sorolta, leváltva ezzel a Google Cloud Platformot, amely az elmúlt öt évben ezt a helyet birtokolta.
Ez az elemzői értékelés annak az eredménye, hogy egyre több jelentős szervezet, mint például a Deutsche Bank, a Telefonica Brasil, a Pernod Ricard, Utah állam, a Nissan, a 8x8, a Zoom, az Experian, a Red Bull Racing Honda, a Thomson Reuters, a Verizon és a McDonald's egyre több kritikus munkaterhelését helyez az OCI-ba.
Íme néhány fontos részlet a Gartner Scorecardból:
- Egymás után két évben is az Oracle-nek nőtt a legnagyobb mértékben a pontszáma, a 2020-as 62%-ról idén 78%-ra ugrott, megelőzve a Google Cloud Platformot.
- Az OCI a top 3-ban végzett, az AWS és az Azure mögött, a Gartner mérés szükséges kritériumainak 90%-át teljesíti.
- Emellett az OCI tökéletes pontszámot kapott a Compute, Storage, a Networking és a Software Infrastructure kategóriákban, a Gartner pedig tanulmányában kiemelte: "Az OCI az elmúlt évben százalékosan több új funkcióval bővült, mint bármely más szolgáltató ezen a piacon".
Kapcsolódó cikkek
- A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Elérhető az iparág leggyorsabb, Oracle adatbázis futtatására szolgáló rendszerének új verziója
- Elérhető az Oracle programozási nyelvének legújabb verziója
- Az Oracle ingyenes Oracle Cloud Infrastructure képzést és vizsgalehetőséget kínál
- Az Oracle vállalta, hogy 2025-re világszerte megújuló energiára vált
- Oracle - Minden egyes felhőben elköltött dollár után akár 33 cent visszatérítés
- Jól teljesített az Oracle
- Az ellátási lánc nagymenői között a Schneider Electric
- A magyarok közel kétharmada már a felhőben tárolja az adatait
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.